Γ’ Τάξη

Μεγάλες δραστηριότητες γ’ τριμήνου μαθητών Γ’ Τάξης στο μάθημα της Πληροφορικής

Γ1

Οι πρώτοι υπολογιστές, Αθανασόπουλος Γιώργος

Το διαδίκτυο, Αθανασόπουλος Γιάννης

Εκφοβισμός μέσω του διαδικτύου σε παιδιά και εφήβους, Αλεξόπουλος Χρήστος

Τηλεκπαίδευση, Βαλογιάννη Γεωργία

Τηλεργασία, Νίκος Βαλογιάννης Ιωαν

Αλγόριθμοι, Νίκος Βαλογιάννης Χαρ

Διαδικτυακός εκφοβισμός, Γομοστιώτης Θανάσης

Διαδικτυακός εκφοβισμός, Αποτελέσματα, Δουλαβέρης Σπύρος

Εικονική Πραγματικότητα, Ζαβός Αλέξης

Η ιστορία των υπολογιστών, Θεοδωρόπουλος Νίκος

Κίνδυνοι στο Facebook, Βόλλα Κωνσταντίνα

Γ2

Βιοηθική, Καζάκου Ελένη

Ρατσισμός και διαδικτυακός εκφοβισμός, Καραβούλια Μάγδα

Η εισβολή της τεχνολογίας στη ζωή μας, Κότσι Αρσήλα

Διαδικτυακός εκφοβισμός, Κότσι Βίκτωρ

Η Ρομποτική, Κωνσταντακοπούλου Πουλχερία

Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Κωστοπούλου Αλεξάνδρα

Τηλεκπαίδευση, Ερμάντο Λούγκαϊ

Τα θετικά και τα αρνητικά της τεχνολογίας στη σύγχρονη κοινωνία, Μενύχτα Μαρία

Τηλεργασία, Μοσχόπουλος Διονύσης

Τηλεργασία, Μπακογιάννη Γιώτα

Τα μέρη του υπολογιστή, Δήμητρα Μυσιρλάκη

Hackers, Ντάσος Γιάννης

Ο υπολογιστής στη κοινωνία, Ντόνταγι Αντιγόνη

Τηλεϊατρική, Νίκα Αντιγόνη

Γ3

Ο εθισμός στα Video Games, Ρομποτική Χειρουργική,  Σταυρούλια Ευρυδίκη

Cyberbulling, Τάκης Παπαλάμπρος, Σταυρούλα Χαβαριώτη

Εκφοβισμός στο διαδίκτυο, Τζεμάλι Στελίνα, Παλούμπη Ξένια

Μεγάλες δραστηριότητες στο μάθημα της Πληροφορικής – Ενδεικτικά Θέματα

  1. Επιμεληθείτε με τους συμμαθητές σας την έκδοση μιας μαθητικής εφημερίδας τοίχου. Επιλέξτε να παρουσιάσετε διάφορα θέματα που σας ενδιαφέρουν, καταγράψτε τα με τη βοήθεια ενός προγράμματος Επεξεργασίας Κειμένου και τοποθετήστε ένα αντίτυπο στο σχετικό πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου σας.
  2. Δημιουργείστε ένα λεύκωμα της τάξης, με τη βοήθεια του προγράμματος Επεξεργασίας Κειμένου, όπου να εμφανίζεται το όνομα και, αν το αποφασίσετε, η φωτογραφία του κάθε μαθητή της τάξης σας. Δίπλα από το όνομα του κάθε μαθητή παραθέστε μικρά κείμενα-σχόλια γι’ αυτόν, γραμμένα από τους συμμαθητές του.
  3. Δημιουργήστε ένα κόμικ με θέμα ένα μύθο του Αισώπου ή ένα παραμύθι σε ένα λογισμικό Παρουσιάσεων. Χρησιμοποιείστε εικόνες που μπορείτε να βρείτε έτοιμες (από clip art του λογισμικού Παρουσιάσεων ή με τη βοήθεια μιας Μηχανής Αναζήτησης) ή να τις δημιουργήσετε μόνοι σας στη Ζωγραφική. Το κείμενο του μύθου ή του παραμυθιού μπορεί να είναι η δική σας εκδοχή στην αρχική ιστορία.
  4. Δημιουργήστε μια παρουσίαση με θέμα: «Το σχολείο μου».
  5. Δημιουργήστε μια ιστοσελίδα για το σχολείο σας, όπου θα προβάλλονται οι δραστηριότητες των μαθητών του σχολείου σας, όπως π.χ. ζωγραφιές, εργασίες, εκθέσεις, φωτογραφίες ή λογοτεχνικά κείμενα.
  6. Σχεδιάστε ένα παιχνίδι στο περιβάλλον MicroWorlds Pro με τα εξής χαρακτηριστικά: Στο παιχνίδι θα υπάρχει ένα ζωάκι (π.χ. χελώνα) που ξεκινάει την κίνησή του, μόλις πατήσουμε το κουμπί «έναρξη». Θα υπάρχουν τέσσερα πλήκτρα κίνησης, που θα καθορίζουν την κίνησή του αριστερά, δεξιά, πάνω και κάτω. Στην πίστα θα υπάρχουν χρωματικές περιοχές, όπου, αν ακουμπήσει η χελώνα, θα σταματάει με ένα μηνυμα τερματισμού. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να οδηγηθεί η χελώνα, με τα πλήκτρα πλοήγησης, στον προορισμό της (π.χ. σε έναν θησαυρό). Με την επίτευξη του στόχου θα εμφανίζεται ένα μήνυμα «Μπράβο» καθώς και ο χρόνος που πέρασε, για να επιτευχθεί ο στόχος. Η ταχύτητα μπορεί να μεταβάλλεται από έναν μεταβολέα, ώστε να φτάσει η χελώνα στον προορισμό της στον καλύτερο δυνατό χρόνο.
  7. Δημιουργήστε με τη γλώσσα Logo εικοσιτέσσερις (24) διαδικασίες η καθεμία από τις οποίες να σχεδιάζει ένα από τα κεφαλαία γράμματα του ελληνικου αλφαβήτου.
  8. Μεταφέρετε τη μελωδία ενός γνωστού τραγουδιού ή δημιουργήστε μια δική σας στο περιβάλλον της MicroWorlds Pro, με τη βοήθεια της λειτουργίας «Δημιουργία μελωδίας».

Μεγάλες δραστηριότητες περασμένων ετών

Γ1

Τηλεκπαίδευση Γιαννοπούλου Μυρτώ

Τηλειατρική Αθανασοπούλου Μαριλένα

Ωχ όχι! Βροχή! Διαμαντοπούλου Αναστασία

Κίνδυνοι στο διαδίκτυο Γιάννα Δημήτροβα, Γκολγκάκη Γεωργία

Η κοινωνική δικτύωση στις μέρες μας Νατάσσα Βασιλοπούλου, Καλογερή Μαρία

Γ2

Ο ρατσισμός στις μέρες μας Γιώτα Κωνσταντακοπούλου Γ΄’ τάξη

Η Κρήτη Αθανασία Μουρκιώτη Γ’ Τάξη

Φαινόμενα του Σύμπαντος Μπακογιάννης Ανδρέας, Παναγόπουλος Ορέστης

Τα υπέροχα μέρη της Αλβανίας Μίτρη Λαμπρινή

Η φιλία Κουμανιώτης Χρήστος

Το βιβλίο των Μαθηματικών Παναγόπουλος Χρήστος

Γ3

Ιστορική εξέλιξη των υπολογιστών Κατερίνα Σίνου

Εκδρομή στο Ναύπλιο Παπαδοπούλου Ελπίδα

Το σχολείο μου Πράντζαλου Θεοδοσία

Πειρατεία Λογισμικού Σάμαρης Άκης

Η ιστορία των video games Νίκος Σιδέρης

Η βία στην οικογένεια Σοφιανόπουλος Αλέξανδρος

Αθλητικά νέα Σκλαβενίτης Παναγιώτης

Περιβάλλοντα ανάπτυξης μεγάλων δραστηριοτήτων

Κάθε υποομάδα θα πρέπει επιλέγοντας ένα εργαλείο – περιβάλλον απο τα παρακάτω να δημιουργήσει ένα “τέχνημα” με θέμα που να εντάσσεται στα υποθέματα που έχει επιλέξει να ασχοληθεί.