Φωτογεγονότα από τη θητεία μου ως δάσκαλος
Αναστάσιος Αγ. Τασινός
Ιωάννινα 26 Μαΐου 2013
Ως μάχιμος δάσκαλος εργάστηκα από το Φεβρουάριο του 1980 έως τον Αύγουστο του 1999.
v 5ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού Δυτικής Αττικής (12/θεσιο)
- Σχολικό έτος 1979-1980, δάσκαλος στη Γ` τάξη
(Δεν υπάρχουν φωτογραφίες.)
v Δημοτικό Σχολείο Τουλιάτων Κεφαλληνίας (1/θεσιο)
- Σχολικό έτος 1980-1981, δάσκαλος στις τάξεις Α`,Β`, Γ`, Δ`, Ε`,ΣΤ`
Το σχολείο γιορτάζει την 25ης Μαρτίου
«Ο Χορός του Ζαλόγγου» βραδινή θεατρική παράσταση για τους γονείς
v 3ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Ρέντη Πειραιά (4/θεσιο)
- Σχολικό έτος 1981-1982, δάσκαλος στη ΣΤ` τάξη
Αναμνηστική φωτογραφία με την ΣΤ` τάξη
v Δημοτικό Σχολείο Χαβδάτων Κεφαλληνίας (2/θεσιο)
- Σχολικό έτος 1982-1983, δάσκαλος στις τάξεις Δ`,Ε`,ΣΤ`
Εκδήλωση Ειρήνης
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Χαβδάτων, τον Ιούνιο του 1983, με τη συμμετοχή τριών δημοτικών σχολείων της χερσονήσου Παλικής. Συγκεκριμένα συμμετείχαν:
- Τo 2/θ Δημοτικό Σχολείο Χαβδάτων (δάσκαλοι Τάσος Τόμπρος Α`, Β`, Γ` και Τάσος Τασινός Δ`, Ε`, ΣΤ`).
- Το 1/θ Δημοτικό Σχολείο Φαβατάτων (δάσκαλος Παύλος Τσακτσίρας).
- Το 1/θ Δημοτικό Σχολείο Μαντζαβινάτων (δάσκαλος Κώστας Μωραΐτης).
Η εκδήλωση περιελάμβανε:
- Θεατρική παράσταση & απαγγελίες ποιημάτων από τους μαθητές των Χαβδάτων.
- Έκθεση Ζωγραφικής από τους μαθητές των Φαβατάτων.
- Δημοτικούς χορούς από τους μαθητές των Μαντζαβινάτων.
Είχαμε μεγάλη προσέλευση κόσμου, που ήταν αδύνατον να χωρέσει στη θεατρική αίθουσα του σχολείου. Γι` αυτό ξαναπαίξαμε το θέατρο στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Ληξουρίου, όπου είχαμε ακόμη μεγαλύτερη προσέλευση κόσμου.
Θεατρική παράσταση «Ειρήνη»
Έκθεση Ζωγραφικής
Ο κόσμος παρακολουθεί τα ποιήματα στην αυλή του σχολείου
v 136ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών (6/θεσιο)
- Σχολικό έτος 1983-1984, δάσκαλος στην Ε` τάξη
- Σχολικό έτος 1984-1985 δάσκαλος στην ΣΤ` τάξη
(Είχα 2 χρόνια τους ίδιους μαθητές.)
Αναμνηστική φωτογραφία με την ΣΤ` τάξη
Χορευτικό ΣΤ` τάξης 25η Μαρτίου
Ολοήμερη εκδρομή με την ΣΤ` τάξη
v 43ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών (12/θεσιο)
- Σχολικό έτος 1985-1986, δάσκαλος στην Ε` τάξη
- Σχολικό έτος 1986-1987, δάσκαλος στην ΣΤ` τάξη
(Είχα 2 χρόνια τους ίδιους μαθητές.)
Γιορτή 28ης Οκτωβρίου – Σχολικό έτος 1985-1986
Ολοήμερη εκδρομή με την ΣΤ` τάξη
v Δημοτικό Σχολείο Κάτω Γαρούνας Κέρκυρας (3/θεσιο)
- Σχολικό έτος 1987-1988, δάσκαλος στις τάξεις Ε`,ΣΤ`
Χορευτικό Ε` και ΣΤ` τάξης στην πλατεία του χωριού 25η Μαρτίου
Έμμετρο σκετς στην πλατεία του χωριού 25η Μαρτίου
Ολοήμερη εκδρομή στη Ρόδα Κέρκυρας
v Μαράσλειο Διδασκαλείο
- Σχολικό έτος 1988-1989, σπουδές μετεκπαίδευσης στη Γενική Αγωγή Α` έτος
- Σχολικό έτος 1989-1990, σπουδές μετεκπαίδευσης στη Γενική Αγωγή Β` έτος
Από το Μαράσλειο Διδασκαλείο, εκτός από τις σπουδές, μου έμεινε και μια γλυκιά ανάμνηση από την πολύ καλή παρέα που είχαμε μια ομάδα μετεκπαιδευόμενων δασκάλων μέσα και έξω από τη σχολή.
Σε κέντρο της Πλάκας
v Σχολή κινηματογράφου
Παράλληλα με τη μετεκπαίδευση στη Γενική Αγωγή, φοιτούσα και στη νυχτερινή ιδιωτική σχολή κινηματογράφου της Ευγενίας Χατζίκου, στο τμήμα σκηνοθετών. Οι σπουδές σκηνοθεσίας με βοήθησαν πολύ στο εκπαιδευτικό μου έργο.
Πάντα ένας υπεύθυνος δάσκαλος προετοιμάζεται για το μάθημά του, σκηνοθετώντας την πορεία διδασκαλίας που θα ακολουθήσει. Έτσι, χωρίς να έχει ειδικές σκηνοθετικές γνώσεις, γίνεται και λίγο σκηνοθέτης και λίγο ηθοποιός στην τάξη. Και ο υπεύθυνος σκηνοθέτης, πάλι, γίνεται ένας δάσκαλος, που διδάσκει τους ηθοποιούς τους ρόλους που θα υποδυθούν.
Γενικά πιστεύω ότι πίσω από μια πετυχημένη διδασκαλία, κρύβεται κατά κανόνα μια καλά στημένη σκηνοθεσία και το αντίθετο.
Πολλές φορές συνειδητοποιούσα ότι μερικές διδακτικές επιλογές, που αυθόρμητα έβγαιναν στην εκπαιδευτική μου διαδικασία, παρέπεμπαν στις σπουδές σκηνοθεσίας. Τα μαθήματα της σχολής δεν είχαν σχέση μόνον με την αισθητική και τεχνική του Κινηματογράφου. Επιπλέον διδαχτήκαμε Λογοτεχνία, Θέατρο, Ιστορία της Τέχνης και Αισθητικές Θεωρίες, που είναι μαθήματα Γενικής Αγωγής.
Θα μπορούσα να πω ότι η συνάφεια σκηνοθεσίας – διδασκαλίας αποδείχτηκε τόσο μεγάλη και ισχυρή, που άνοιξε νέους ορίζοντες στη σχολική πράξη.
Με αυτά που γράφω, σε καμιά περίπτωση δεν υπονοώ ότι ο δάσκαλος πρέπει να έχει σπουδάσει σκηνοθεσία. Θέλω μόνον να επισημάνω ότι οι πρόσθετες σπουδές και γνώσεις, πάντα συμβάλλουν στην καλύτερη ποιότητα της διδασκαλίας.
v 17ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών (12/θεσιο)
- Σχολικό έτος 1990-1991, το πρωί δάσκαλος στην Ε` τάξη και το βράδυ μαθητής στην κινηματογραφική σχολή στο Γ` έτος σπουδών
Γιορτή σχολείου με τη λήξη του διδακτικού έτους
v 16ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών (12/θεσιο)
- Σχολικό έτος 1991-1992, δάσκαλος στην Ε` τάξη
Αναμνηστική φωτογραφία Ε` τάξης
Γιορτή Χριστουγέννων Ε` τάξη
Χορευτικό Ε` τάξης 25ηςΜαρτίου
v 2ο Δημοτικό Σχολείο Οβρυάς Πατρών (6/θεσιο)
- Σχολικό έτος 1992-1993, δάσκαλος στην ΣΤ` τάξη
Μαθητές ΣΤ` τάξης
- Σχολικό έτος 1993-1994, δάσκαλος στην ΣΤ` τάξη
Απόκριες στο σχολείο
Αναμνηστική φωτογραφία με την ΣΤ` τάξη
v 47ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών (12/θεσιο)
- Σχολικό έτος 1994-1995, δάσκαλος στην Δ` τάξη
- Σχολικό έτος 1995-1996, δάσκαλος στην Ε` τάξη
- Σχολικό έτος 1996-1997, δάσκαλος στην ΣΤ` τάξη
(Είχα 3 χρόνια τους ίδιους μαθητές.)
Αναμνηστική φωτογραφία με την ΣΤ` τάξη
Γιορτή Χριστουγέννων ΣΤ` τάξη
Γιορτή 25ης Μαρτίου
Χορευτικό ΣΤ` τάξης 25η Μαρτίου
- Σχολικό έτος 1997-1998, δάσκαλος στην ΣΤ` τάξη
Θεατρική παράσταση «Να ζει το Μεσολόγγι» 25η Μαρτίου
Βραδινή παράσταση για τους γονείς του σχολείου
Αναμνηστική φωτογραφία με τους πρωταγωνιστές της παράστασης
Γιορτή Αγίου Νικολάου στο σπίτι της Μαριλένας
- Σχολικό έτος 1998-1999, δάσκαλος στην Ε` τάξη
Αναμνηστική φωτογραφία με την Ε` τάξη
Στην αίθουσα διδασκαλίας
Αποκριές – Γενέθλια Βάσιας σε μαγαζί των Πατρών
Αποκριές – Γενέθλια Ζώη στο σπίτι του
Ιωάννινα 26 Μαΐου 2013
Αφήστε μια απάντηση