Αρχική » Υπηρεσιακά Έγγραφα » Σχ. έτος 2014-15

Ιστορικό

Σκακιστική άσκηση

Σχ. έτος 2014-15

ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4327 Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και άλλες διατάξεις.

«Συμπληρωματική Έγκριση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων» – ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ

Συμπληρωματική Έγκριση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων

Έγκριση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων

«Εκμάθηση σκακιού σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (ΤΥ) ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ (ΕΦΤ). Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

«Κοινωνικό Σχολείο: Σκοπός, Πλαίσιο Λειτουργίας, Δράσεις – Οδηγίες και κατευθύνσεις»

«Ορισμός Σχολικών Συμβούλων για την υλοποίηση της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

«Εκμάθηση σκακιού σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»

«Αναδιάρθρωση, εξορθολογισμός και διαχείριση της διδακτέας ύλης στα Μαθηματικά και τα Φυσικά της Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης της Ιστορίας για τη ΣΤ΄ Δημοτικού»

Εγκύκλιος για την τοποθέτηση Υποδιευθυντών-Υπευθύνων Ολοήμερου

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2014-15

«Δυνατότητα εκ νέου πρόσβασης στο «ΔΙΚΤΥΟ» του Παρατηρητηρίου της ΑΕΕ για τυχόν τροποποιήσεις- συμπληρώσεις της Ετήσιας Έκθεσης Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου (ΑΕΕ ) του σχολικού έτους 2013 – 2014 από τις σχολικές μονάδες της χώρας»

«Υλοποίηση της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας- Διαδικασίες αυτοαξιολόγησης κατά το σχολικό έτος 2014-2015» – Οδηγίες και Κατευθύνσεις (2ο έτος εφαρμογής της ΑΕΕ)»

Διδασκαλία θεατρικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο

«Συμπληρωματικές οδηγίες αναφορικά με το υπ. αρ. Φ.12/390/92065/Γ1 (13-06-2014) έγγραφο που αφορά στις Ενέργειες Προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου σχολικού έτους 2014-2015»

Ορισμός Διευθυντών και Υποδιευθυντών στα Π.Ε.Κ. της χώρας

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2014-15

ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 152 – Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

«Οδηγίες σχετικά με την τοποθέτηση εκπαιδευτικών ΠΕ70 στην ΣΤ’ τάξη»

«Οδηγίες σχετικά με την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία»

«Λειτουργία σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-2015. Ενημέρωση και οδηγίες»

«Επιμορφωτικές συναντήσεις και υποστήριξη των εκπαιδευτικών των 800 Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με ΕΑΕΠ στην αξιοποίηση του ψηφιακού εξοπλισμού κατά την εκπαιδευτική διαδικασία»

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 2014

«Ενέργειες Προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου σχολικού έτους 2014-2015»

ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 5: «Ενέργειες σχετικές με τη λήξη του διδακτικού έτους 2013-2014 και τον προγραμματισμό λειτουργίας του σχολικού έτους 2014-15»

«Ενέργειες σχετικές με τη λήξη του διδακτικού έτους 2013-2014 και τον προγραμματισμό λειτουργίας του σχολικού έτους 2014-15»

«Ενημέρωση για την Παράλληλη Στήριξη μαθητών, την Στήριξη μαθητών από Ιδιώτη Βοηθό, την Στήριξη μαθητών που δεν αυτοεξυπηρετούνται και την Στήριξη μαθητών από Σχολικό Νοσηλευτή για το Διδακτικό Έτος 2014-2015»

«Προγραμματισμός λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ), για το σχολικό έτος 2014-2015»

«Προγραμματισμός λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ολοήμερων Σχολικών Μονάδων (Δημοτικών- Νηπιαγωγείων), για το σχολικό έτος 2014-2015»


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ημερολόγιο

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ρολόι

Translate

ΥΠ.Π.Ε.Θ.

ΥΠ.Π.Ε.Θ.

ΙΕΠ

ΙΕΠ

ERASMUS+

ERASMUS+

etwinning

etwinning
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση