Γλώσσα:
Δεν έχουμε εργασίες.
Μαθηματικά:
Μαθαίνω πολύ καλά τις μετατροπές στις μονάδες μέτρησης της επιφάνειας. Λύνω το φυλλάδιο και την παρακάτω άσκηση:
Για όποιον δεν πρόλαβε να αντιγράψει από τον πίνακα:

Γεωγραφία:
Μαθαίνω καλά το φυλλάδιο. Να τα περιγράφω με δικά μου λόγια.
Κοιν. & Πολ. Αγωγή:
Στην τάξη κάναμε τις ασκήσεις 4, 5, 6 σελ. 47-48. Να μπορώ να εξηγώ με δικά μου λόγια τι είναι ανάγκη, επιθυμία, δικαίωμα και υποχρέωση.
__________
Ενημέρωση: Αύριο φέρνουμε μαζί μας και Μαθηματικά, θα κάνουμε μόνο μία ώρα Γλώσσα. Επίσης θα χρειαστούμε ένα ζευγάρι ζαριών για κάθε θρανίο, για να παίξουμε ένα παιχνίδι στα Μαθηματικά. Μην τα ξεχάσετε!!!
