Γλώσσα:
Ανάγνωση το κείμενο για την Κω που κολλήσαμε στη σελίδα 28. Μαθαίνω πολύ καλά τη θεωρία από το Φύλλο εργασίας και έπειτα κάνω τις ασκήσεις. Ορθογραφία θα έχουμε ρήματα που θα πρέπει να τα σχηματίσουμε στην προστακτική με τη σωστή κατάληξη. Λύνω στο τετράδιο εργασιών/γλώσσας την άσκηση 2 σελ. 30: απαντώ με δικά μου λόγια στην ερώτηση “Γιατί οι πολιτιστικές εκδηλώσεις έχουν μεγάλη σημασία για τη ζωή των ανθρώπων, και ειδικότερα για τα παιδιά;”. Στην τάξη κάναμε την άσκ. 4 σελ. 30.
Φυσικά:
Σήμερα γράψαμε το διαγώνισμα της Φυσικής. Τα διαγωνίσματα θα βαθμολογηθούν και θα δοθούν στα παιδιά. Όταν θα δοθούν στα παιδιά, θα το ανακοινώσω μαζί με τις εργασίες της ημέρας. Σε κάθε διαγώνισμα θα χρειαστεί να υπογράφετε. Τα διαγωνίσματα θα επιστρέφονται στην τάξη ώστε να βεβαιώνομαι και εγώ ότι τα έχετε δει και θα παραμένουν σε αρχείο εντός τάξης. Η βαθμολογία στα διαγωνίσματα πλέον θα έχει βαθμό. Σας παρακαλώ να αγκαλιάζετε τα παιδιά σας σε ό,τι βαθμό και αν φέρνουν στο σπίτι. Ας μην τους δημιουργούμε περισσότερο άγχος. Δεν πρέπει να είναι με τον φόβο ότι θα τα μαλώσετε αν δεν πάρουν 10. Αν δεν τα πάμε καλά σε ένα διαγώνισμα, θα βάλουμε τα δυνατά μας για το επόμενο. Δεν είναι μόνο ο βαθμός στο διαγώνισμα που θα κρίνει τη συνολική επίδοσή τους.