ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΩ ΜΕ SCRATCHΑποτέλεσμα εικόνας για SCRATCH

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΑΡΧΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ:

ΑΣΚΗΣΗ 1: S03_Α_ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

ΑΣΚΗΣΗ 2:S03_Β_ ΣΧΗΜΑΤΑ_ΜΕ_ΣΕΝΑΡΙΑ

ΑΣΚΗΣΗ 3:S03_Γ_entoles_SYNOMILIA_Α_ΜΕΡΟΣ

ΑΣΚΗΣΗ 4:S03_Δ_συνομιλια μαθητων_Α

ΑΣΚΗΣΗ 5:S03_Ε_ενωσε_εαν_θετικος

ΑΣΚΗΣΗ 6:S03_Ζ_quiz-μαθηματικών

ΑΣΚΗΣΗ 7: ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ S31_ELIKOPTERO_ASKISI

ΑΣΚΗΣΗ 8:  S52_b_game_ΤΥΧΕΡΟ_lysh (για την έκδοση scratch 1.4)

ΑΣΚΗΣΗ 9 : ΕΝΤΟΛΗ “αγγίζει” S30_εντολη_αγγιζει_ASKISI

 

 

ΘΕΩΡΙΑ:

σημειώσεις και βιβλία (ανακτήθηκαν από το διαδίκτυο)

: https://blogs.sch.gr/svidalis/files/2019/04/1Scratch-το-περιβάλλον.pdf

ΑΣΚΗΣΕΙΣ:  Αποτέλεσμα εικόνας για scratch λαβυρινθος

  1. ΔΡΑΣΤ_S1_SCRATCH_ΕΙΣΑΓΩΓΗ
  2. .ΔΡΑΣΤ_S1_1_SCRATCH_ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ_ΘΕΩΡ
  3. .ΔΡΑΣΤ_S1_2_SCRATCH_ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ_ΣΧΕΔΙΑΣΗ_ΘΕΩΡ
  4. .ΔΡΑΣΤ_S4_SCRATCH_ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΟΛΥΓΩΝΟ

 

Δραστηριότητα_36 : Τα ψαράκια – (Ο βυθός) scr_36–>δραστ_scr_36_ΨΑΡΑΚΙΑ_ΕΜΦ

Δραστηριότητα_38 : Αυτοκινητάκι – δραστ_scr_38_αυτοκινητακι

Δραστηριότητα_44: Σχεδίαση αυτοκινήτου και πίστας. και αυτόματη οδήγηση. δραστ_scr_44__designCARpista


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Δραστηριότητα_43: δραστ_scr_43_synomilia_aggizei

 


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Δραστηριότητα 45: Δημιουργία- Απλό Παιχνίδι 2 ερωτήσεων

https://blogs.sch.gr/svidalis/files/2019/12/δραστ_scr_45__quiz1.pdf


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Δραστηριότητα 46: Αλλαγή σκηνικού (για να δείτε το φύλλο εργασίας πατήστε παρακάτω)

https://blogs.sch.gr/svidalis/files/2019/12/δραστ_scr_46__ΑΛΛΑΓΗ-ΣΚΗΝΙΚΟΥ.pdf


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση