ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΩ ΜΕ SCRATCH
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΑΡΧΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ:
ΑΣΚΗΣΗ 1: S03_Α_ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
ΑΣΚΗΣΗ 2:S03_Β_ ΣΧΗΜΑΤΑ_ΜΕ_ΣΕΝΑΡΙΑ
ΑΣΚΗΣΗ 3:S03_Γ_entoles_SYNOMILIA_Α_ΜΕΡΟΣ
ΑΣΚΗΣΗ 4:S03_Δ_συνομιλια μαθητων_Α
ΑΣΚΗΣΗ 5:S03_Ε_ενωσε_εαν_θετικος
ΑΣΚΗΣΗ 6:S03_Ζ_quiz-μαθηματικών
ΑΣΚΗΣΗ 7: ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ S31_ELIKOPTERO_ASKISI
ΑΣΚΗΣΗ 8: S52_b_game_ΤΥΧΕΡΟ_lysh (για την έκδοση scratch 1.4)
ΑΣΚΗΣΗ 9 : ΕΝΤΟΛΗ “αγγίζει” S30_εντολη_αγγιζει_ASKISI
ΘΕΩΡΙΑ:
σημειώσεις και βιβλία (ανακτήθηκαν από το διαδίκτυο)
: https://blogs.sch.gr/svidalis/files/2019/04/1Scratch-το-περιβάλλον.pdf
ΑΣΚΗΣΕΙΣ:
- ΔΡΑΣΤ_S1_SCRATCH_ΕΙΣΑΓΩΓΗ
- .ΔΡΑΣΤ_S1_1_SCRATCH_ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ_ΘΕΩΡ
- .ΔΡΑΣΤ_S1_2_SCRATCH_ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ_ΣΧΕΔΙΑΣΗ_ΘΕΩΡ
- .ΔΡΑΣΤ_S4_SCRATCH_ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΟΛΥΓΩΝΟ
Δραστηριότητα_36 : Τα ψαράκια – (Ο βυθός) scr_36–>δραστ_scr_36_ΨΑΡΑΚΙΑ_ΕΜΦ
Δραστηριότητα_38 : Αυτοκινητάκι – δραστ_scr_38_αυτοκινητακι
Δραστηριότητα_44: Σχεδίαση αυτοκινήτου και πίστας. και αυτόματη οδήγηση. δραστ_scr_44__designCARpista
Δραστηριότητα_43: δραστ_scr_43_synomilia_aggizei
Δραστηριότητα 45: Δημιουργία- Απλό Παιχνίδι 2 ερωτήσεων
https://blogs.sch.gr/svidalis/files/2019/12/δραστ_scr_45__quiz1.pdf
Δραστηριότητα 46: Αλλαγή σκηνικού (για να δείτε το φύλλο εργασίας πατήστε παρακάτω)
https://blogs.sch.gr/svidalis/files/2019/12/δραστ_scr_46__ΑΛΛΑΓΗ-ΣΚΗΝΙΚΟΥ.pdf