Επέτειος Πολυτεχνείου Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ ζωγραφίζουν για τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου. Υπεύθυνη δράσης: Κακάμπουρα Ελένη