Η αξιολόγηση είναι μια συστηματική διαδικασία βάση της οποίας λαμβάνονται αποφάσεις για
τα κρινόμενα πρόσωπα. Δεν αποτελεί ξεχωριστό μέρος της μαθησιακής διαδικασίας, αλλά
αναπόσπαστο μέρος αυτής. Αποτελεί βασικό στοιχείο της παιδαγωγικής διαδικασίας και υφίσταται
παιδαγωγικά κυρίως ως μέσο ανατροφοδότησης του μαθητή και του εκπαιδευτικού. Ο μαθητής
αξιολογείται προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις για βελτίωση, αναπροσαρμογή, αναδιάρθρωση
κτλ. Μέσω της αξιολόγησης προσπαθούμε να απαντήσουμε στο ερώτημα: «Τι ακριβώς μαθαίνουν
οι μαθητές μας;». Επειδή λοιπόν η αξιολόγηση είναι μια διαδικασία έντονα συνδεδεμένη με τους
διδακτικούς στόχους, όσον αφορά στην επίτευξη των μαθησιακών αποτελεσμάτων, έμφαση
προτείνεται να δίνεται στην προσπάθεια και στην ατομική πρόοδο του καθενός.
Η αξιολόγηση των μαθητών Δημοτικού Σχολείου στη Φυσική Αγωγή