B΄ Επίπεδο
1η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
1α Δραστηριότητα
Παιδαγωγική αξιοποίηση του κλειστού εκπαιδευτικού λογισμικού G Compris
Γνωριμία με τον υπολογιστή (α΄ μέρος)
1β Δραστηριότητα
Παιδαγωγική αξιοποίηση του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρόμου
Γνωριμία με τον υπολογιστή (β΄μέρος)
Εξάσκηση στο πληκτρολόγιο με τα ονόματά μας.
2η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
2α Δραστηριότητα
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του λογισμικού Kidspiration για την εκμάθηση των εννοιών μεγάλο – μικρό στην τάξη.
2β Δραστηριότητα
Αξιοποίηση του λογισμικού κλειστού τύπου “Το μαγικό φίλτρο” για την εκμάθηση από τα νήπια της ταξινόμησης από το μεγαλύτερο στο μικρότερο.
Ταξινόμηση από το μεγαλύτερο στο μικρότερο
3η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
3α Δραστηριότητα
Παιδαγωγική αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού Kidspiration για να μάθουν τα νήπια να ξεχωρίζουν την ελληνική σημαία.
3β Δραστηριότητα
Αξιοποίηση και εκμάθηση του λογισμικού Revelation Natural Art ως μέσο καλλιτεχνικής έκφρασης των νηπίων, για την αποτύπωση της σημαίας μας.
4η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
4α Παιδαγωγική αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού “Μικροί Καλλιτέχνες εν δράση” για την εξάσκηση από τα νήπια στα χρώματα.
4β Δραστηριότητα
Αυθόρμητη δραστηριότητα: Αξιοποίηση του Web 2.0 animoto για την προβολή των εργασιών μας στα παιδιά του ολοήμερου τμήματος.
4γ Δραστηριότητα
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του κλειστού λογισμικού “Το μαγικό φίλτρο” για την εμπέδωση των χρωμάτων του ουράνιου τόξου από τα νήπια και αυθόρμητη δραστηριότητα από τα ίδια τα νήπια να δημιουργήσουν το πρώτο τους παραμύθι και ψηφιακά με τη χρήση του Web.2 ψηφιακού βιβλίου e-book (axmag).
Πρώτο ψηφιακό βιβλίο 1ου Νηπ. Βροντάδου: “Το ουράνιο τόξο που έχασε τα χρώματα του”.
Το συγκεκριμένο βιβλίο δημιουργήθηκε και με το εργαλείο Web.2 issuu (γιατί το Web.2 axmag προειδοποιεί ότι κάποια στιγμή θα χαθεί το ψηφιακό βιβλίο).
issuu: Το ουράνιο τόξο που έχασε τα χρώματα του
5η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
5α) Παιδαγωγική αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού “Μικροί Καλλιτέχνες εν δράση” για την εκμάθηση από τα νήπια των σχημάτων.
5β) Εκπαιδευτική αξιοποίηση του λογισμικού εννοιολογικής χαρτογράφησης Kidspiration για την ομαδοποίηση από τα νήπια με βάση δύο κριτήρια (σχήμα- χρώμα).
5γ) Επιπρόσθετη δραστηριότητα. Το λογισμικό διδάχθηκε από τον επιμορφωτή στις 5/11/2013. Με αφορμή την ανταλλαγή δραστηριοτήτων ανάμεσα στα τμήματα του σχολείου μας, αξιοποιούμε το “Wallwisher” για να αποτυπώσουμε τη δουλειά μας από την θεματική ενότητα “Μαθαίνω τα σχήματα”.
Wallwisher: Μαθαίνω τα σχήματα
6η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Με το εποπτικό μας υλικό, τα φρούτα στην τέχνη, το οποίο έχουμε βρει στο google δημιουργούμε μία ψηφιακή παρουσίαση
slideboom: Φθινοπωρινά φρούτα μέσα από την τέχνη την οποία παρουσιάζουμε στα παιδιά. Τα παιδιά παρατηρούν τους πίνακες και ζωγραφίζουν τους δικούς τους πίνακες στο χαρτί και στο λογισμικό Revelation Natural Art . Έτσι φτιάχνουμε το ψηφιακό φωτογραφικό άλμπουμ Mixbook
7η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Εκπαιδευτικό σενάριο:Γνωρίζω τα ζώα(α’ μέρος)
8η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Εκπαιδευτικό σενάριο : Γνωρίζω τα ζώα (β’ μέρος)