B΄ Επίπεδο

 

http://

 

 

1η  ΕΒΔΟΜΑΔΑ

1α     Δραστηριότητα

Παιδαγωγική  αξιοποίηση του   κλειστού   εκπαιδευτικού  λογισμικού  G Compris

Γνωριμία με τον υπολογιστή (α΄   μέρος)

 

1β    Δραστηριότητα

Παιδαγωγική  αξιοποίηση  του  λογισμικού    ηλεκτρονικού  ταχυδρόμου

Γνωριμία με τον υπολογιστή   (β΄μέρος)

Εξάσκηση στο πληκτρολόγιο με τα ονόματά μας.

 

2η  ΕΒΔΟΜΑΔΑ

2α  Δραστηριότητα

Εκπαιδευτική  αξιοποίηση  του  λογισμικού  Kidspiration για την εκμάθηση  των εννοιών μεγάλο – μικρό στην  τάξη.

Μεγάλο – μικρό

 

2β  Δραστηριότητα

Αξιοποίηση  του  λογισμικού  κλειστού  τύπου  “Το  μαγικό  φίλτρο”    για   την  εκμάθηση   από  τα    νήπια   της   ταξινόμησης   από  το μεγαλύτερο   στο  μικρότερο.

Ταξινόμηση από το μεγαλύτερο στο μικρότερο

 

3η  ΕΒΔΟΜΑΔΑ

3α  Δραστηριότητα

Παιδαγωγική  αξιοποίηση  του  εκπαιδευτικού  λογισμικού  Kidspiration   για  να  μάθουν  τα νήπια  να  ξεχωρίζουν  την  ελληνική  σημαία.

Γιορτάζει η σημαία μας

 

3β   Δραστηριότητα

Αξιοποίηση  και  εκμάθηση  του  λογισμικού   Revelation Natural Art  ως  μέσο  καλλιτεχνικής  έκφρασης  των  νηπίων,  για  την  αποτύπωση  της  σημαίας  μας.

Η σημαία μας

 

4η  ΕΒΔΟΜΑΔΑ

4α     Παιδαγωγική     αξιοποίηση  του   εκπαιδευτικού  λογισμικού  “Μικροί  Καλλιτέχνες εν  δράση”  για  την    εξάσκηση  από  τα  νήπια   στα  χρώματα.

Μαθαίνω τα χρώματα

 

4β  Δραστηριότητα

Αυθόρμητη  δραστηριότητα:  Αξιοποίηση  του  Web 2.0   animoto   για  την  προβολή  των  εργασιών  μας  στα  παιδιά του  ολοήμερου  τμήματος.

Προετοιμασία animoto

Τα χρώματα

4γ   Δραστηριότητα

Εκπαιδευτική  αξιοποίηση  του  κλειστού  λογισμικού  “Το  μαγικό  φίλτρο”    για  την  εμπέδωση  των  χρωμάτων  του  ουράνιου  τόξου  από  τα  νήπια  και   αυθόρμητη  δραστηριότητα  από  τα  ίδια  τα  νήπια  να  δημιουργήσουν  το  πρώτο   τους  παραμύθι  και  ψηφιακά  με  τη χρήση   του  Web.2   ψηφιακού  βιβλίου   e-book  (axmag).

“Ο Μάγος των Επτά χρωμάτων”

Τα χρώματα του ουράνιου τόξου

Πρώτο ψηφιακό βιβλίο 1ου Νηπ. Βροντάδου: “Το ουράνιο τόξο που έχασε τα χρώματα του”.

Το  συγκεκριμένο  βιβλίο  δημιουργήθηκε  και  με  το  εργαλείο  Web.2  issuu (γιατί το Web.2 axmag  προειδοποιεί ότι κάποια στιγμή θα χαθεί το ψηφιακό  βιβλίο).

issuu: Το ουράνιο τόξο που έχασε τα χρώματα του

 

5η  ΕΒΔΟΜΑΔΑ

5α)   Παιδαγωγική     αξιοποίηση  του   εκπαιδευτικού  λογισμικού  “Μικροί  Καλλιτέχνες  εν  δράση”  για  την     εκμάθηση   από  τα  νήπια   των  σχημάτων.

Μαθαίνω τα σχήματα

5β)  Εκπαιδευτική  αξιοποίηση  του  λογισμικού  εννοιολογικής  χαρτογράφησης  Kidspiration για  την  ομαδοποίηση  από  τα  νήπια  με  βάση  δύο  κριτήρια (σχήμα- χρώμα).

Ομαδοποίηση σχημάτων

5γ)  Επιπρόσθετη  δραστηριότητα.  Το  λογισμικό   διδάχθηκε   από  τον  επιμορφωτή  στις   5/11/2013.    Με  αφορμή    την  ανταλλαγή  δραστηριοτήτων   ανάμεσα  στα   τμήματα  του  σχολείου  μας,   αξιοποιούμε   το    “Wallwisher”  για  να   αποτυπώσουμε    τη  δουλειά  μας   από  την  θεματική  ενότητα    “Μαθαίνω  τα   σχήματα”.

Wallwisher: Μαθαίνω τα σχήματα

 

6η  ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Με  το    εποπτικό  μας  υλικό, τα  φρούτα  στην  τέχνη,   το  οποίο  έχουμε   βρει  στο google  δημιουργούμε   μία  ψηφιακή  παρουσίαση

slideboom: Φθινοπωρινά φρούτα μέσα από την τέχνη   την  οποία παρουσιάζουμε  στα  παιδιά.  Τα  παιδιά  παρατηρούν  τους  πίνακες  και  ζωγραφίζουν   τους  δικούς   τους   πίνακες   στο  χαρτί  και  στο   λογισμικό   Revelation Natural Art .  Έτσι  φτιάχνουμε  το  ψηφιακό    φωτογραφικό   άλμπουμ   Mixbook

Φθινοπωρινά φρούτα 

 

7η  ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Εκπαιδευτικό σενάριο:Γνωρίζω τα ζώα(α’ μέρος)

 

8η   ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Εκπαιδευτικό σενάριο : Γνωρίζω τα ζώα (β’ μέρος)

 

 

 

 

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση