Παρουσίαση μιας είδησης

Την Κυριακή 4 του Νοέμβρη του 2012 ξεκίνησαν από την Αλεξανδρούπολη πολίτες μαζί με το Δήμαρχο της πόλης και εκπροσώπους φορέων της τοπικής κοινωνίας διαμαρτυρόμενοι για την επικείμενη εγκατάσταση χρυσωρυχείων της εταιρείας EL DORADO στην περιοχή του Περάματος Έβρου.

Κατήγγειλαν ως παραβίαση του δικαιώματος στη ζωή και της ισορροπίας στη φύση την έναρξη των εργασιών εξόρυξης της εταιρείας και ως αδιαφορία των κρατούντων για την πραγματική ανάπτυξη της οικονομίας του τόπου με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Υποστηρίχθηκαν στην αγωνιστική παρουσία τους από τους κατοίκους της Χαλκιδικής που αντιμετωπίζουν την ίδια εποχή την εγκατάσταση του ορυχείου στην περιοχή Σκουριές και δίνουν μάχες με αστυνομικές δυνάμεις που επιτηρούν την από Πολιτείας απόφαση για τη λειτουργία του ορυχείου. Εύλογη λοιπόν ήταν η ερώτηση του Δημάρχου της Αλεξανδρούπολης και για την ανάλογη λειτουργία των κρατούντων στην περιοχή του Έβρου :»Ποιους πολίτες κυβερνούν αφού είναι αντίθετοι με τη βούλησή τους ;

Οι πολίτες διεμήνυσαν ότι μολονότι η εταιρεία έχει αρχίσει τη δειγματοληπτική εξόρυξη και έχει λάβει από προηγούμενη τοπική ηγεσία το δικαίωμα χρήσης για 99 χρόνια των 700 στρεμμάτων της περιοχής, σε απόσταση αναπνοής από τις κατοικίες των ανθρώπων και τις πηγές άρδευσης των χωραφιών τους, θα συνεχίσουν να αγωνίζονται μέχρι να απομακρύνουν την επιχείρηση από τον τόπο τους.

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ( Β΄ΤΑΞΗ) ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Να παρατηρήσετε τον τρόπο χρήσης του λόγου, την επιλογή των εικόνων, το ύφος του χρήστη,  με σκοπό να κρίνετε την παρουσίαση της είδησης σε σχέση με το σχόλιο.

Να αναδιατυπώσετε την είδηση με άλλες οπτικές.

Να παρακολουθήσετε την είδηση, όπως προβλήθηκε στα ραδιοτηλεοπτικά τοπικά κανάλια και τον τύπο.

Η ιστορία μας σε δύο λεπτά…

Το ιστολόγιο των Ερευνητικών Εργασιών δίνει την ευκαιρία σε μαθητές και δασκάλους να έχουν τη δική τους θέαση των πραγμάτων και τη δική τους γραφή γι’αυτά.

Επιστημονικά θέματα  του ανθρωπισμού και των θετικών πεδίων της γνώσης μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο για τη δική μας «δημοσιογραφία».

Η ιστορία του ανθρώπινου γένους σε αυτήν την ιλιγγιώδη θεώρηση που προσφέρει το video είναι αφορμή για  πολλά ερωτήματα για την ποιότητα και τον προσανατολισμό του πολιτισμού μας.

Επιστημονική ανακάλυψη με σεβασμό στην αξία της ζωής

ΒΡΑΒΕΙΑ ΝΟΜΠΕΛ

Στους εφευρέτες του «πυρηνικού αναπρογραμματισμού» το Νόμπελ Ιατρικής 2012

Στους εφευρέτες του «πυρηνικού αναπρογραμματισμού» το Νόμπελ Ιατρικής 2012

Στον Βρετανό Τζον Μπ. Γκόρντον και τον Ιάπωνα Σίνια Γιαμανάκα απονεμήθηκε τη Δευτέρα το Νόμπελ Ιατρικής για το 2012 για την έρευνά τους στον τομέα του πυρηνικού αναπρογραμματισμού.

Ο πυρηνικός αναπρογραμματισμός αποτελεί μια τεχνική που επιτρέπει την μετατροπή των ενηλίκων κυττάρων σε βλαστοκύτταρα, ικανά να σχηματίσουν κάθε είδους ιστού του ανθρωπίνου σώματος.

Δημοσίευμα από την εφημερίδα Ημερησία, 9/10/2012

Ερευνητικές Εργασίες 2012-13 στο 4ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης

Οι νέοι ερευνητικοί στόχοι  για τη σχολική  χρονιά που αρχίζει είναι  οι εξής:

ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ:

1. Συγκριτική Μελέτη ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων.

2. Γνωρίζω τον τόπο μου και τους ανθρώπους του. Ερευνώ-Ανακαλύπτω-Προτείνω.

3. Cern : Η ιστορία των πειραμάτων σχετικά με τη δομή της ύλης.

4. Τα ολυμπιακά αθλήματα από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

5. Η Φωτογραφία πριν και μετά την ψηφιακή εποχή.

ΓΙΑ ΤΗ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ

1. Η Δεοντολογία των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και η Δημοκρατία.

2. Δημιουργία στατικών και Δυναμικών Ιστοσελίδων.

3. Ανακύκλωση

4. Η Τεχνολογία και η Μουσική.

5. Cern : Η ιστορία των πειραμάτων σχετικά με τη δομή της ύλης.

Η Δεύτερη Δημόσια παρουσίαση των Ερευνητικών Εργασιών στο Σχολείο μας!

Μάιος 2012 …

Και αυτή η σχολική χρονιά τελειώνει και μεταξύ  όλων των παιδαγωγικών  εργασιών που ολοκληρώνονται κλείνουν με την παρουσίασή τους και οι Ερευνητικές Εργασίες της Β΄Φάσης.

1. Άστρα, τα εργοστάσια παραγωγής του Σύμπαντος.

2. Αναζητώντας τρόπους δημιουργικής και ελεύθερης ανάπτυξης των εφήβων.

3. Τα είδη της μουσικής και η επίδρασή τους στους Νέους.

4.Το Νερό, πηγή Ενέργειας.

5. Εθελοντισμός και Νέοι.

Πρόσκληση στη μαθητική κοινότητα του σχολείου μας

Το υπουργείο παιδείας έχει ανακηρύξει την 6η του Μάρτη «μέρα κατά της σχολικής βίας» και προτείνει στα σχολεία να αναλάβουν δράσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου,  με όποιο τρόπο ή ένταση και αν εμφανίζεται.
Στο σχολείο μας μία ερευνητική ομάδα στο πλαίσιο του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας ασχολήθηκε με την «επιθετικότητα και τη σχολική βία».
Προσκαλούμε τώρα όλους τους μαθητές του σχολείου μας να σκεφτούν τρόπους συμμετοχής για την άμβλυνση του προβλήματος.
Μπορείτε να συμβουλευτείτε από το ιστολόγιό μας τα αποτελέσματα της έρευνας των παιδιών στο σχολείο μας καθώς και την έρευνα που διεξήγαγε η Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας παιδιών και εφήβων.
Επιπλέον,  να μελετήσετε τις προτάσεις του υπουργείου αλλά κυρίως να σκεφτείτε και να δημιουργήσετε τις δικές σας προτάσεις για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι μαζί να μειώσουμε την ένταση και τους τρόπους εκδήλωσης του φαινομένου.

>Δημόσια παρουσίαση των ερευνητικών εργασιών

>Την Τρίτη 31 Ιανουαρίου του 2012 έγινε η δημόσια παρουσίαση των ερευνητικών εργασιών του Σχολείου μας.

Οι προσκεκλημένοι μας προέρχονταν από την πολιτική ζωή , την επιστημονική και πανεπιστημιακή κοινότητα του τόπου μας και ασφαλώς από την εκπαιδευτική μας κοινότητα.
Τους ευχαριστούμε και διαδικτυακά.

Η δημοσιοποίηση των εργασιών των μαθητών στοχεύει στην ενίσχυση της αυτοεικόνας τους. Μαθαίνουν να αναλαμβάνουν έργο, που θα πρέπει να το φέρουν σε τέτοιο επίπεδο ολοκλήρωσης, ώστε να το παρουσιάσουν δημόσια.
Διδάσκονται την ανάληψη ατομικής και συλλογικής ευθύνης, εκπαιδεύονται στη χρήση νέων τεχνολογιών , απαραίτητων για την παρουσίαση των έργων τους,καλλιεργούν την άμιλλα για να γίνονται ολοένα καλύτεροι, συνδέονται μέσα από το έργο τους με τη ζωή και την τοπική τους κοινωνία.

Ευχαριστούμε τα μέσα ενημέρωσης που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και προώθησαν τη δράση του σχολείου μας.

Ευχαριστούμε επίσης και τα πρόσωπα που γνωστοποίησαν την παρουσίασή μας στα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η μεθοδολογία και τα αποτελέσματα κάθε ερευνητικής ομάδας προβλήθηκαν με πρόγραμμα παρουσίασης διαφανειών που σχολίαζαν οι εκπρόσωποι των αντίστοιχων ομάδων:

Η ομάδα της σχολικής βίας και επιθετικής συμπεριφοράς

Η ομάδα των greeklish

Η ομάδα των πληροφοριακών συστημάτων

Η ομάδα της γεωθερμίας από τις ήπιες μορφές ενέργειας

Η ομάδα των βιοκλιματικών σπιτιών

Οι ανεμογεννήτριες ως πηγή ενέργειας βιοκλιματικών σπιτιών

Τα φωτοβολταϊκά ως πηγή ενέργειας των βιοκλιματικών σπιτιών

>Οι προτάσεις του Υπουργείου για τις αλλαγές στο Σύστημα εξετάσεων και το Λύκειο

>Την 1η Φεβρουαρίου 2012 το Υπουργείο καταθέτει τις προτάσεις του για το Νέο Λύκειο και το Σύστημα πρόσβασης στα Πανεπιστήμια .
Ενημερωθείτε και γράψτε τη γνώμη σας, για να κάνουμε έναν διαδικτυακό διάλογο…

>Η λογοτεχνία , πρόταση μετουσίωσης της επιθετικότητας

>
Η δραστηριότητα που πραγματοποίησε σήμερα (19/1/2012) η ερευνητική ομάδα με τίτλο εργασίας «η επιθετικότητα της εφηβικής ηλικίας γίνεται δημιουργία στη σχολική ζωή»εντάσσονταν στην αναζήτηση τρόπων έκφρασης, εκτόνωσης και μετασχηματισμού της επιθετικής συμπεριφοράς σε μια στάση θετική και δημιουργική.
Η δραστηριότητα περιελάμβανε την επαφή της κυρίας Οικονομίδου Σούλας, καθηγήτριας Λογοτεχνίας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο με τους μαθητές της ομάδας. Οι μαθητές είχαν διαβάσει δύο λογοτεχνικά έργα, «Κάπου ν’ανήκεις»του Φίλιππου Μανδηλαρά και «Στη διαπασών»του Βασίλη Παπαθεοδώρου, έκδοσης του 2010 και τα δύο.
Τα παιδιά συζήτησαν με την προσκεκλημένη μας τις μορφές εκδήλωσης της επιθετικότητας στα λογοτεχνικά έργα που μελέτησαν αλλά και «ψηλάφησαν» δικά τους αισθήματα και βιώματα συγγενικά ή παρόμοια.
Η ανάγνωση ενός ολόκληρου λογοτεχνικού έργου, που αγγίζει τα συναισθήματα, τα προβλήματα της καθημερινότητας των παιδιών στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας
είναι η πρόταση που προέκυψε από την ολοκλήρωση της διερεύνησης.
Η Λογοτεχνία έχει τη δύναμη της διείσδυσης στην ψυχή , στις λεπτές και ανομολόγητες πλευρές της προσωπικότητας. Προκαλεί ταυτίσεις,την αποενοχοποίηση ορισμένες φορές, το διαφορετικό άνοιγμα για τη «λύση ενός κλειδωμένου ψυχισμού». Όταν η Λογοτεχνία αγγίζει προβλήματα ή συναισθήματα των νέων , ο νέος γίνεται πρωταγωνιστής, βλέπει εκφράσεις, συνέπειες που ίσως δεν τις σκέφτηκε , δεν τις ένιωσε ο ίδιος. Βλέπει ίσως καλύτερα τον εαυτό του αλλά και τον άλλον. Αναζητά πιθανόν άλλους τρόπους έκφρασης, πιο κοινωνικούς.
Και αν το σχολείο ενισχύσει αυτήν την ενδυνάμωση της πιο κοινωνικής του ταυτότητας, τότε η επιθετικότητα μπορεί να μετασχηματιστεί σε έκφραση και δράση καλλιτεχνική, περιβαλλοντική, αθλητική ,γνωστική, συμμετοχική.
Ευχαριστούμε θερμά την προσκεκλημένη μας.
Τη δραστηριότητα παρακολούθησε και μάλιστα πολύ ενεργητικά η ομάδα των greeklish. Μπράβο, παιδιά για τη συμμετοχή.
Και επίσης ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά «της επιθετκότητας «που διάβασαν τα λογοτεχνικά έργα. Η ωφέλεια είναι πολλαπλή.

>Σχολικός εκφοβισμός

>

Losers from Everynone on Vimeo.

[vodsch ]

Bullying. Πέσιμο, κράξιμο, επιθετική συμπεριφορά, αναίτια άσκηση λεκτικής και ψυχοσωματικής βίας. Απαντάται συνήθως στα σχολικά περιβάλλοντα και εκτείνεται μέχρι τον προσωπικό χρόνο που καταναλώνουν παιδιά και έφηβοι στο διαδίκτυο.

Σκηνοθετώντας ένα μικρό βιντεοκλίπ διάρκειας δυόμισι λεπτών, το δημιουργικό τρίο Everyone, που δρα με βάση του τη Νέα Υόρκη, στέλνει το δικό του μήνυμα με τίτλο “Losers”. Στη μερίδα δυτικών στερεοτύπων της επιτυχίας που θέλουν άπαντες αριστούχους, πρωταθλητές, εκκολαπτόμενα σελέμπριτι, καλογυμνασμένες μαζορέτες και σωματότυπους με προδιαγραφές glamorous editorial μόδας, οι Will Hoffman, Daniel Mercadante και Julius Metoyer II «φτύνουν» μερικές όχι και τόσο άγνωστες εικόνες.

Σε παραγωγή της Epoch Films, που ευθύνεται για το ανεξάρτητο φιλμ “Gigantic” του 2008, και μουσική του Keith Kenniff aka Unseen, που επιμελήθηκε πρόσφατα και το ηχητικό χαλί των spots για το iPhone 4s της Apple, το “Losers” υπενθυμίζει το δικαίωμα στην αποτυχία και την επιλογή στον τρόπο ζωής μας.

Πηγή της ανάρτησης το εξαιρετικό ιστολόγιο Terra Computerata.

Επιπλέον, σχετικά με το θέμα Σχολική Βία

Copyright © Η έρευνα στο 4ο Γενικό Λύκειο Αλεξανδρούπολης          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top