τεχνολογία Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα πάντα στην καθημερινή μας ζωή είναι Έρευνα. Άλλοτε συστηματική και εμπεριστατωμένη και άλλοτε απλή και υποσυνείδητη.
Ερευνούμε ποιό είναι το φθηνότερο Σούπερ-Μάρκετ για τις αγορές μας, ποιά είναι η ιδανικότερη δίαιτα και υγιεινή διατροφή, ποιά μάρκα αυτοκινήτου παρουσιάζει λιγότερες ζημιές προκειμένου να το αγοράσουμε κ.α..
Στο μάθημα της Τεχνολογίας, έχουμε σαν σκοπό, να μάθουμε το πλαίσιο, την διαδικασία και τα βήματα μιας επιστημονικής έρευνας.
Η έρευνα παρουσιάζεται ως γραπτή εργασία με συγκεκριμένη μορφή. Περιλαμβάνει εξώφυλλο και κεφάλαια που διευκρινίζουν κάθε πλευρά του ερευνούμενου θέματος.
Μορφές Έρευνας
-
Η περιγραφική Έρευνα
-
Η πειραματική Έρευνα
-
Η Έρευνα με ερωτηματολόγια
-
Η Συνεργατική Έρευνα
Μεθοδολογία Διδασκαλίας
Ξεκινώντας το μάθημα στην αρχή του σχολικού έτους επιλέξαμε να κάνουμε δύο δειγματικές έρευνες με μετρήσεις από όλη την Γ΄ τάξη. Οι μετρήσεις θα είναι κοινές, πραγματικές και στον κάθε μαθητή ζητείται να κάνει την επεξεργασία των αποτελεσμάτων αλλά και την συγγραφή της έρευνας (θεωρητικό μέρος) κατά την δική του εξατομικευμένη έμπνευση, έχοντας σαν μπούσουλα (οδηγό) όσα αναφέρονται στην γραπτή εργασία.
Παρακάτω παρατίθενται Δειγματικές Έρευνες που σε διάφορα σχολικά έτη χρησιμοποιήσαμε.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ
Από τις δύο Δειγματικές Έρευνες που οι μαθητές θα παραδώσουν κατά την διάρκεια του Α΄ Τετραμήνου θα εξαχθεί η βαθμολογία του. Από την Ατομική Έρευνα του ο κάθε μαθητής θα βαθμολογηθεί όταν την παραδώσει κατά την διάρκεια του Β΄ Τετραμήνου και η βαθμολογία της θα αποτελεί την βαθμολογία Β΄ Τετραμήνου.
ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΖΑΧΑΡΗ ΣΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ
ΘΕΡΜΟΑΠΟΡΟΦΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
Πρόσφατα σχόλια