Αγαπητοί γονείς,
Δεν είναι η πρώτη φορά που εμείς οι εκπαιδευτικοί των παιδιών σας με την έναρξη της σχολικής χρονιάς επικοινωνούμε μαζί σας -ως αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας – για να μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας για τη Δημόσια και Δωρεάν εκπαίδευση που ολοένα και περισσότερο βρίσκεται στο στόχαστρο βίαιων περικοπών, συρρίκνωσης, υποβάθμισης και απαξίωσης.
Οι μνημονιακές πολιτικές αναλγησίας και ισοπέδωσης καταργούν ότι κερδήθηκε με σκληρούς αγώνες τα τελευταία 100 χρόνια, στο βωμό μιας μαύρης τρύπας ελλειμμάτων που δεν έχει πάτο και στην οποία καταβυθίζεται καθημερινά ο Έλληνας μισθοσυντήρητος πολίτης.
Κάθε Σεπτέμβρη, υπάρχουν χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες από έλλειψη προσωπικού.
Το νηπιαγωγείο συνεχίζει να είναι το αποπαίδι της γενικής εκπαίδευσης. Τα παιδιά μας μένουν εκτός του δημόσιου νηπιαγωγείου. Η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή παραμένει γράμμα κενό περιεχομένου.
Υπάρχει συνειδητή υπολειτουργία των Τμημάτων Ένταξης για μαθητές με ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες.
Οδηγείται σε κατάργηση το ολοήμερο σχολείο.
Το παιδί μας, γυρίζει εξουθενωμένο από το σχολείο και πρέπει να ξεκινήσει, αμέσως μετά, ένα μαραθώνιο εξωσχολικών δραστηριοτήτων, που πληρώνονται πανάκριβα.
Η συνεχόμενη μετακύληση των ευθυνών της πολιτείας, μας αναγκάζει να βάζουμε όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για τη στήριξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των παιδιών μας (διδακτικές επισκέψεις, χαρτί φωτοτυπίας, υλικά νηπιαγωγείου).
Αγωνιζόμαστε:
Να λειτουργήσουν τα σχολεία με πλήρες προσωπικό και για ουσιαστική λειτουργία των ολοήμερων τμημάτων,
Ενιαία δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση, σε όλες τις βαθμίδες χωρίς αποκλεισμούς και κατηγοριοποιήσεις
Ενιαία 12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση. Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή
Μείωση των μαθητών ανά τμήμα στο 1:20 και 1:15 στο νηπιαγωγείο
Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στα σχολεία
Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία που να εξυπηρετούν τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, την κριτική σκέψη και την ολόπλευρη γνώση.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Αφήστε μια απάντηση