Υλικό για το Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, ΠΕ 06

Πρόγραμμα Programma PE 06

Βασικό επιμορφωτικό υλικό ΤΟΜΟΣ Α 1. tomos a geniko

ΤΟΜΟΣ Β Αγγλικών ΠΕ 06 6. AGGLIKA

ΤΟΜΟΣ Γ Τέχνες στηνΕκπαίδευση 9.TEXNES

Βασικοί άξονες του Μ.Π.Ε. TODOULOU AKSONES MPE

Εργασία 1η (Δευτεροβάθμια)  B thmia Ergasia 1

Εργασία 2η (Δευτεροβάθμια) Ergasia 2

Έντυπο για Σχέδιο Διδασκαλίας 2. Forma gia Sxedio Didaskalias

Μικροδιδασκαλίες 3. Mikrodidaskalies (D.Xatzidimou)

Αξιολόγηση Μικροδιδασκαλιών 4. Aksiologisi_Mikrodidaskalias[ Final

Φύλλο αξιολόγησης Μικροδιδασκαλίας 5. Fyllo_aksiologisis_mikrodidaskalias[1]

Σχέσεις sxeseis_final

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών Λύκειο AP Lykeio

Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών  DEPPS XenonGlosson-Agglika

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Chaos Theory EJTE(2008-31-3)-Chaos theory-lesson planning

Teaching multiliteracies across the curriculum httpwww.mcgraw-hill.co.ukopenupchapters0335206042.pdf

Motivating Language Learners 2007_guilloteaux_dornyei_tq

Instructed Second Language Acquisition instructed-second-language

Principles of Instructed Second Language Acquisition Instructed2ndLangFinalWeb

Γνώσεις/Δεξιότητες-Ικανότητες/ Στάσεις/Αξίες για τους μαθητές Dexiotites

Transformative Learning in Time of Crisis: Individual and Collective Challenges TLC 2011 Proceedings_MAJv3_2011-05-23

Differentiated Instruction

What makes an effective teacher

Τα συναισθήματα στη σχολική τάξη

Talking dictionary, Play with words

Principles of instruction MERRILL – PRINCIPLES OF INSTRUCTION

BULLETIN Tesol Macedonia-Thrace Northern Greece Bulletin_Jun_Jul_Aug_2011[1]

Phonological Short-term Memory and Foreign Language Learning memory and vocabulary learning

ΔΙΑΦΟΡΑ

Δήμητρα Σελίδα 1 Δήμητρα Σελίδα 2

Αφήστε μια απάντηση