Οι τρέχουσες συνθήκες στην τοπική μας κοινωνία και η άποψη των μαθητών και των μαθητριών ότι το σχολείο αποτελεί μια μικρογραφία της κοινωνίας, επηρέασαν την επιλογή του θέματος για την εργασία τους στο πλαίσιο των «Βιωματικών Δράσεων» και ειδικότερα της «Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής».
Από το διάλογο μεταξύ των μαθητών και των μαθητριών κατά τη συνάντηση προέκυψε ως τίτλος:
Η Αλληλεγγύη στη μαθητική μας κοινότητα
Σκοπός της εργασίας των μαθητών είναι: Η καλλιέργεια της αλληλεγγύης για την ομαλή μετάβαση και προσαρμογή όλων των μαθητών στις νέες συνθήκες του Γυμνασίου.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ομάδας έθεσαν τους εξής στόχους:
α) να αναπτύξουν στάσεις και ικανότητες να μάθουν πώς να μαθαίνουν,
β) να αναπτύξουν για το σχολείο και τη μάθηση συναισθήματα χαράς και απόλαυσης,
γ) να αξιοποιούν τις στάσεις, γνώσεις και ικανότητες που αποκτούν από τις βιωματικές δράσεις της ΚΣΖ, ώστε να παρεμβαίνουν όχι μόνο στο προσωπικό τους πεδίο (αυτοεκτίμηση, επιλογή συμπεριφοράς) αλλά και στο πεδίο του περιβάλλοντος τους.
Ερωτήματα που θα απαντηθούν με την ολοκλήρωση των εργασιών της ομάδας είναι:
α) πως θα αξιοποιηθούν οι εμπειρίες των μελών της ομάδας, ώστε να μάθουν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες πως να μαθαίνουν;
β) πως θα αναπτύξουν στάσεις αλληλεγγύης, ώστε να έχουν θετικά συναισθήματα για το «δικό τους σχολείο»;
γ) θα οδηγήσει η εφαρμογή της ΚΣΖ σε ενεργοποίηση όλων των μαθητών και των μαθητριών;
Αφήστε μια απάντηση