για την Χημεία

Πρώτο γρήγορο σχόλιο για την υλη της Χημείας Α Λυκείου για το 2011-12

Πρώτο γρήγορο σχόλιο για την υλη της Χημείας Α Λυκείου για το 2011-12
όλο το χρόνο θα τρέχεις να προλάβεις να αναφερθείς σε αυτά που ορίζουν σαν ύλη .
η αγαπητή υπουργός λέει ότι δεν χρειάζεται πολύ ύλη αλλά εκβάθυνση και κατανόηση της ύλης πως άραγε θα γίνουν όλα αυτά ;
κοινώς μας δουλεύουν .
σε 2 ώρες όλη η ονοματολογία της ανόργανης και σε 2 ώρες η ονοματολογία της οργανικής .
και 2 ώρες η στοιχειομετρία
διδάσκεται η ονοματολογία της οργανικής και η ισομέρεια αλλά στην συνέχεια διδάσκονται μόνο υδατάνθρακες λίπη έλαια αμινοξέα (πάλι θα μας πουν ότι χρειάζονται στην βιολογία;)
πως θα διδαχθεί η θερμοχημεία όταν μάλλον η έννοια της ενέργειας στην Φυσική δεν θα έχει διδαχθεί. Γιατί αυτή η βιασύνη να διδαχθούν οι νόμοι LaVOISSIER ΚΑΙ Ηess στην θερμοχημεία ;
όλα για την επιφανειακή αναφορά πολλών πραγμάτων .
Βούτυρο στο ψωμί των φροντιστών .
με την μέθοδο της συρραφής κεφαλαίων από 3 βιβλία θα φτιάξουν το «νέο » βιβλίο της Α Λυκείου.
Κανένας δεν ξέρει την ύλη στα μαθήματα της Χημείας στην Β και στη Γ Λυκείου .
Αυτή δεν είναι εκπαιδευτική μεταρρύθμιση αλλά κοπτοραπτική του χειρίστου είδους .
Η ύλη είναι σχεδόν όλη η ύλη της Α Λυκείου (εκτός κατηγορίες ενώσεων οξέα βάσεις άλατα οξείδια )
Άραγε πως θα διδαχτούν οι κατηγορίες των χημικών αντιδράσεων αν οι μαθητές δεν ξέρουν ποιες ενώσεις είναι οξέα ποιες βάσεις οξείδια και άλατα ;
2 κεφάλαια από την ύλη της Β Λυκείου (ονοματολογία υδατάνθρακες λίπη έλαια πρωτεΐνες ) και ένα κεφάλαιο από την Β Θετική (θερμοχημεία ) .
ότι καλύτερος συνδυασμός με 2 ώρες την εβδομάδα οι μαθητές να μισήσουν την Χημεία (αλλά απ’ ότι φαίνεται και την Φυσική ) να μην μπορούν ούτε οι καλοί μαθητές να ανταποκριθούν (εννοείται βέβαια ότι δεν υπάρχει ούτε ΠΔΣ ) αποτέλεσμα οι μαθητές που θα συνεχίζουν στο Λύκειο (που το κάνουν προθάλαμο των ΑΕΙ) να είναι το 1/3 των σημερινών ( μην ξεχνάμε το μπόνους που ανακοινώθηκε σε όσους κάνουν 4 χρόνια στο τεχνολογικό Λύκειο για είσοδο στα ΤΕΙ ) .
Αν κάνουμε μια σύγκριση ουσιαστικά είναι απλή αντιγραφή του ΠΔ του 1999 (εποχή Αρσένη ) για τις αντίστοιχες ενότητες . πρέπει να επισημάνουμε ότι ο ανεπανάληπτος σχεδιασμός του 1999 πρόβλεπε 1 ώρα Χημεία σε όλες τις τάξεις εκτός την κατεύθυνση της Γ Λυκείου (μάλλον η εφαρμογή το 2012 θα έχει τα ίδια αποτελέσματα που είχε η εφαρμογή του συστήματος Αρσένη την πρώτη χρονιά στη Β Λυκείου 70% των μαθητών της Β Λυκείου έγραψε κάτω από την βάση και το 30% έμεινε στην ίδια τάξη )
καθαρός ο στόχος λιγότεροι μαθητές στο Γενικό Λύκειο μια και η ρημαγμένη οικονομία μας δεν χρειάζεται άτομα πολίτες με γενική μόρφωση αλλά με φτηνό ανειδίκευτο υπαλληλικό προσωπικό χωρίς γνώσεις δικαιώματα και απαιτήσεις .
Ποιοι ήταν αυτοί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που δέχθηκαν να υποβάλουν αυτή την πρόταση;
Στο τέλος της χρονιάς θα πρέπει να «αυτοαξιολογηθείς» γιατί δεν κατάφερες να υλοποιήσεις το αναλυτικό πρόγραμμα .

ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΡΟΙ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΙ
ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ.

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων