Κατατέθηκε υποψηφιότητα για τις νέες κρίσεις των Σχολικών Συμβούλων. Εδώ παρατίθενται τα δύο τελευταία κεφάλαια από το “Υπόδειγμα Βιογραφικού Σημειώματος Για Την Επιλογή Σχολικών Συμβούλων”, ήτοι η έκθεση αυτοαξιολόγησης και ο προγραμματισμός του έργου σε περίπτωση επιλογής:
I. ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (μέχρι 300 λέξεις)
Ορίστηκα το 2007 Σχολικός Σύμβουλος στο νότιο τμήμα του νομού Γρεβενών, περιοχή εκτεταμένη με πληθώρα ολιγοθεσίων Σχολείων και σχετικώς απομονωμένη εξαιτίας του ορεινού εδάφους.
Επί τρία έτη χωρίς γραμματειακή υποστήριξη κι επί δύο με μία μόνο συσκευή τηλεφώνου στο Γραφείο των Σχολ. Συμβούλων δεν φείσθηκα χρόνου, κόπου κι εξόδων (πέρα των υπηρεσιακών) για να διακονήσω την κοινότητα των μαθητών και των εκπαιδευτικών της Περιφέρειάς μου, τους γονείς και τους πολίτες.
Με συχνότατες λοιπόν επισκέψεις, επιμορφώσεις και διδασκαλίες στις Σχολικές Μονάδες, με ημερίδες και συναντήσεις εντός κι εκτός αυτών, εν διαλόγω κι ελευθερία πάντοτε, προσέφερα τόσο στη διδακτική πρακτική όσο και στη θεωρητική αντίληψη των εκπαιδευτικών δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη διαθεματικότητα, τη σύνδεση με το περιβάλλον και τον ψηφιακό κόσμο.
Όπως ακριβώς με τους δασκάλους έτσι συνεργαζόμουν και με τους γονείς εντός κι εκτός των κτηρίων για ζητήματα της τρέχουσας κι ερχόμενης Παιδείας (Νέο Σχολείο). Παράλληλα συνεισέφερα στην τοπική κοινωνία των Γρεβενών λαμβάνοντας μέρος ενεργώς ή δια λόγου σε ποικίλες εκφάνσεις του βίου της, στον Πολιτισμό, την Ιστορία, την Οικολογία και τον Αθλητισμό.
Μέρος της εργασίας μου έχει αναρτηθεί στο «Ιστολόγιο Σχολικών Συμβούλων ΠΕ Γρεβενών» (https://blogs.sch.gr/sspegrev), του οποίου τυγχάνω δημιουργός και διαχειριστής.
II. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ (μέχρι 300 λέξεις)
Επιδίωξη για άριστη (μηχανο)οργάνωση στο Γραφείο των Σχολικών Συμβούλων
Διακονία στις Σχολικές Μονάδες (ιδιαίτερα στα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα και στα αντίστοιχα που συμμετέχουν στην Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού τους Έργου).
Έμπρακτη συμμετοχή σε Καινοτόμες Δράσεις και Καλές Διδακτικές Πρακτικές.
Ψηφιακά Δίκτυα Επικοινωνίας μεταξύ μαθητικών τμημάτων, Σχολείων, Εκπαιδευτικών.
Διάλογος επί των ζητημάτων της Παιδείας, του Πολιτισμού, της Φύσης και της Τεχνολογίας με τους εκπαιδευτικούς. Επιμορφώσεις των εντός κι εκτός Σχολείων –ενδεικτικές διδασκαλίες στην τάξη.
Συνεργασία με στελέχη Εκπαίδευσης, γονείς, Τοπική Αυτοδιοίκηση και όλους τους πολίτες για τα ανωτέρω αναφερόμενα ζητήματα.
Έντυπη κι ηλεκτρονική δημοσίευση πεπραγμένων, προτάσεων και σκέψεων.
Ημερομηνία: 17.03.11
Υπογραφή: [Θανάσης Καλλιανιώτης]
Αφήστε μια απάντηση