Ολοκλήρωση Προγραμμάτων eTwinning 2022-23

Με το τέλος της σχολικής χρονιάς ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά προγράμματα eTwinning που συμμετείχαμε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό γιατί τα παιδιά ενεπλάκησαν σε δραστηριότητες που ήταν συνδεδεμένες με το Α.Π σπουδών του ΥΠΑΙΠΘ και με τον κύκλο δεξιοτήτων που εφαρμόσαμε στο Νηπιαγωγείο μας. Πρόκειται  πρoγράμματα που ένωσε   εκπαιδευτικούς και μαθητές από διαφορετικές χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα από Ιταλία, Πορτογαλία, Γαλλία, Σερβία ,Ρουμανία, Μολδαβία ,Λιθουανία ,Τουρκία κι Ελλάδα και τους δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστούν να αυξήσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες ,να ανταλλάξουν ιδέες κι απόψεις και να δημιουργήσουν , να ενισχύσουν την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα.

         1) Mathematics Everywhere 

2)Natural Math 

3)Water power #STEM3 


Projects etwinning

eTwinning προγράμματα 2022-2023

Το Νηπιαγωγείο μας συνεχίζοντας τις συνεργασίες με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά σε ευρωπαϊκά  προγράμματα eTwinning :

Mathematics Everywhere :

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/mathematics-everywhere-0

Mathematics Everywhere εικονα

Ο σκοπός του έργου  μας είναι να επιτρέψει στους μαθητές μας  να αγαπήσουν τα μαθηματικά, να τους καθοδηγήσει να ανακαλύψουν τα μαθηματικά στην καθημερινή ζωή και να αναπτύξουν μαθηματικές δεξιότητες. Πρώτος στόχος μας είναι να κάνουμε τους μαθητές να αγαπήσουν τα μαθηματικά και να αποκτήσουν μια θετική προοπτική που βασίζεται στην ανακάλυψη των μαθηματικών σε όλους τους τομείς με ενδιαφέρουσες σπουδές. Θα προγραμματιστούν ψηφιακές δραστηριότητες με χρήση  ψηφιακών εργαλείων  και μαθηματικές δραστηριότητες μέσα και έξω από την τάξη . Θέλουμε οι μαθητές μας να διασκεδάσουν με τα μαθηματικά και να  καταλαβαίνουν ότι τα μαθηματικά είναι παντού.

Natural Math :

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/natural-math

Φυσικά Μαθημετικά

 Στο  συγκεκριμένο έργο , θα χρησιμοποιήσουμε τη φύση και τα φυσικά υλικά για να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να αποκτήσουν μαθηματικές δεξιότητες. Θα κάνουμε τα μαθηματικά μέρος της ζωής μας παίζοντας, διασκεδάζοντας με βιωματικό τρόπο

Water power #STEM3 :

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/water-power-stem3

Water

Το έργο στοχεύει να τονώσει τη δημιουργικότητα των μαθητών μας, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία STEM. Μέσω πειραμάτων, έρευνας, ρομποτικής και εκπαίδευσης σε εξωτερικούς χώρους, οι μικροί μαθητές θα μάθουν για το νερό ως πολύτιμο πόρο και θα γίνουν ευαίσθητοι σε αυτό, αναζητώντας τρόπους να αξιοποιήσουν τη δύναμή του. Αυτό το έργο είναι μέρος της δράσης STEM3

Νέα Προγράμματα e Twinning 2021-2022 στο Νηπιαγωγείο μας!

Φέτος με τα παιδιά του 1ου Νηπιαγωγείου μας ξεκινήσαμε να  συμμετέχουμε με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό σε ένα συνεργατικό e-twinning έργο:

“How will our Fairy tale end?

’Μέσω αυτού του έργου, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να κατανοήσουν πώς μπορούν να έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής και να γίνουν ενεργοί πολίτες που θα αλλάξουν τον κόσμο προς το καλύτερο. Θα προσεγγίσουμε και θα διδάξουμε κάθε Παγκόσμιο Στόχος στους μαθητές μας μέσα από ένα παραμύθι. Σε κάθε ιστορία, θα υπάρχουν δραστηριότητες συνεργασίας και STEM για καλύτερη εμπέδωση κάθε στόχου

θα τελειώσει το παραμύθι μας

 Στόχοι του προγράμματος μας

  • Καλλιέργεια αυτοεκτίμησης των μαθητών
  • Ανάπτυξη ικανότητας θέσπισης και πραγματοποίησης στόχων
  • Δημιουργική χρήση εργαλείων ΤΠΕ
  • Ανάπτυξη πρωτοβουλιών και ανάληψη ενεργητικών ρόλων
  • Δεξιότητες παρατήρησης, διαμόρφωσης θέσεων, συγκέντρωση πληροφοριών και ανταλλαγή απόψεων
  • Ικανότητες επίλυσης προβλημάτων
  • Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων μέσω της αλληλεπίδρασης και της ομαδικής εργασίας
  • Δημιουργία ευκαιριών για επικοινωνία και εμπλουτισμό λεξιλογίου

Αναμενόμενα αποτελέσματα

Οι εκπαιδευτικοί θα εφαρμόσουν και θα ανταλλάξουν νέες πρακτικές διδασκαλίας και καινοτόμους μεθόδους.

Οι μαθητές θα εξοικειωθούν με την επιστήμη και την τεχνολογία που θα αναπτύξουν την κριτική σκέψη.

Ένα  έργο που ξεκίνησε στο 1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας είναι και το :

ST(R)E(A)M με τον Ιούλιο Βέρν

 Με τα μάτια της φαντασίας του Ιουλίου Βερν ταξιδεύουμε σε κόσμους φανταστικούς…Κάνουμε το γύρω του κόσμου. σε 80 μέρες, βουτάμε 20000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα, πετάμε από τη Γη στη Σελήνη…και steamarουμε περπατώντας στα μονοπάτια της επιστημονικής φαντασίας…
Η θετική επίδραση της λογοτεχνίας στην ανάπτυξη των μικρών παιδιών είναι γνωστή: ένα καλό βιβλίο βοηθά τα παιδιά να ηρεμήσουν και να χαλαρώσουν, να μεγαλώσουν και να ωριμάσουν, να αυξήσουν την αυτοπεποίθηση. Μαθαίνουν να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους, ενισχύονται γνωστικά, καλλιεργούν τη φαντασία τους…

bfe2d8fb 500

 Στόχοι του προγράμματος μας

      Μέσα από το έργο μας οι μαθητές:

-Θα μυηθούν στον υπέροχο κόσμο της λογοτεχνίας του Ιουλίου Βερν
-Θα προσεγγίσουν την επιστήμη μέσα από τη λογοτεχνία
-Θα συνεργαστούν με μαθητές άλλων σχολείων με σκοπό την επίτευξη κοινών στόχων
-Θα μάθουν να σέβονται το περιβάλλον και να φροντίζουν για την αειφορία. του
-Θα γνωρίσουν νέους πολιτισμούς
-Με τα μάτια της φαντασίας του Ιουλίου Βερν ταξιδεύουμε σε φανταστικούς κόσμους.

– Ταξιδεύουμε σε όλο τον κόσμο σε 80 ημέρες, βουτάμε 20.000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα, πετάμε από τη Γη στη Σελήνη … και περπατάμε στον ΑΤΜΟ μονοπάτια επιστημονικής φαντασίας. ..
 Αναμενόμενα αποτελέσματα

Αναμένεται να προκύψουν τελικά συνεργατικά προϊόντα τα οποία θα μοιραστούν με την ευρύτερη κοινότητα.

Little Citizens in Action!

Το έργο αφορά την επικοινωνία, τη δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη, τη συνεργασία, τη φιλία, την ανταλλαγή πληροφοριών, συνήθειες και ρουτίνες με τη μορφή σχεδίων. Το έργο θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2021 και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2022.

c3f313cb 500

Στόχοι του έργου:

Τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν και να επικοινωνήσουν με συμφοιτητές από διαφορετικές πόλεις και διαφορετικές χώρες.
Θα μοιραστούν πτυχές της ζωής τους με άλλα παιδιά με τη μορφή ζωγραφιών. Θα τους ζητηθεί να μοιραστούν πληροφορίες για θέματα κοντά στα ενδιαφέροντά τους.
Θα μυηθούν σε διαφορετικές συνήθειες και έθιμα.
Θα μπορούν να εκτιμήσουν και να συζητήσουν τις διαφορές και τις ομοιότητες αυτών των συνηθειών και εθίμων σε σύγκριση με τις δικές τους.
Θα τους ζητηθεί να κάνουν συλλογικά έργα χρησιμοποιώντας εργαλεία web 2.0 στο μέτρο των δυνατοτήτων τους και να τα μοιραστούν με άλλους.
Τα παιδιά θα κάνουν νέους φίλους από άλλα σχολεία και θα διασκεδάσουν.

 Αναμενόμενα αποτελέσματα

Σε αυτούς τους νεαρούς μαθητές θα δοθεί η χαρά και η ευκαιρία να επικοινωνήσουν, να αλληλεπιδράσουν και να συνεργαστούν με μαθητές παρόμοιας ηλικίας από διαφορετικές πόλεις και χώρες με παιχνιδιάρικο τρόπο και με μια μορφή στην οποία μπορούν να είναι καλοί, και αυτό είναι το σχέδιο.
Ελπίζουμε ότι ενθαρρύνοντας την επικοινωνία και την ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ μαθητών από διαφορετικές χώρες, θα ενεργοποιήσουμε τη φαντασία και την αυτοεκτίμησή τους, την ανάγκη τους για συμμετοχή και ανταλλαγή.
Οι μαθητές θα εξοικειωθούν σε μια ξένη γλώσσα, σε εφαρμογές τέχνης και ΤΠΕ.
Ας ελπίσουμε ότι θα καλλιεργήσουμε την ανάγκη για αποδοχή και εκτίμηση των διαφορών, για αλληλεγγύη και κριτική σκέψη.

 

 

Ολοκλήρωση e Twinnig προγραμμάτων στο 1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας 2020-2021

Εκπαιδευτικά Προγράμματα  eTwinning  του 1ου Νηπιαγωγείου Κέρκυρας 2020-21

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε και φέτος σε διαφορετικά εκπαιδευτικά προγράμματα κατά το σχολικό έτος2020-2021. Τα προγράμματα ολοκληρώνονται παρά  τις αντίξοες συνθήκες που γνωρίσαμε και αυτή τη σχολική χρονιά!

Τα προγράμματα  που υλοποιήθηκαν  μέσα από την’’ Ευρωπαϊκή Δράση eTwinning ‘’ αφορούσαν  την προστασία του περιβάλλοντος και  την κλιματική αλλαγή. Η συμμετοχή μας σε αυτά τα προγράμματα ,μας έδωσε τη δυνατότητα συνεργασίας με σχολεία από διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες ,χρησιμοποιώντας εργαλεία Τεχνολογιών  ,Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)αποκομίζοντας παιδαγωγικά ,κοινωνικά, πολιτισμικά οφέλη. Το 1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας συνεργάστηκε με σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, Σλοβενία, Πολωνία, Βοσνία –Ερζεγοβίνη ,Σερβία, Ιταλία, Πορτογαλία και μπορέσαμε να μάθουμε  μαζί ,να μοιραστούμε τις απόψεις μας και να δημιουργήσουμε νέες φιλίες  μέσα από τα εξής προγράμματα:

  • For The Earth With Love:

Σκοπός του έργου ήταν να παρουσιάσει πρακτικές ιδέες για την προώθηση θετικών στάσεων απέναντι στη φύση στην προσχολική εκπαίδευση. Κυρίως να εισαγάγει τα παιδιά στον κόσμο της φύσης ,να τα διδάξει να την  αγαπούν και να την προστατεύουν.  Εστιάζει την προσοχή μας στην αφομοίωση γνώσεων και δεξιοτήτων στην περιβαλλοντική εκπαίδευση. Τέλος να διαμορφώσει οικολογική κουλτούρα στα παιδιά μέσω της συμμετοχής τους σε δραστηριότητες κατάλληλες για την ηλικία τους για πρακτική εξερεύνηση και διατήρηση της φύσης.

https://issuu.com/spiriseri/docs/_.pptx

  • Ecology Workshop:

Με το έργο αυτό  είδαμε πως η φύση εξαφανίζεται γρήγορα σε κάθε γωνιά του κόσμου. Λόγω του τρόπου παραγωγής και κατανάλωσης τροφής και ενέργειας, η φύση έχει φτάσει στα όρια της εξαφάνισης. Η επιδημία COVID-19, η οποία αποτελεί σαφή ένδειξη της επιδεινούμενης σχέσης μας με τη φύση, έφερε στο φως τη σχέση μεταξύ της υγείας μας και της υγείας της φύσης. Είναι καιρός να λάβουμε  υπόψη το κάλεσμα της φύσης για βοήθεια. Έτσι διερευνήσαμε την οικολογία με την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και τις εμπειρίες που αποκτήθηκαν μέσα από τα μάτια  των παιδιών

https://www.calameo.com/books/006353741477873805339

Ένα όμορφο έντομο-Η πεταλούδα

Η γνωριμία με το έντομο της πεταλούδας έγινε μέσα από διάφορους τομείς του Α.Π .του Νηπιαγωγείου.

Γλώσσα: Προφορική επικοινωνία

Ανιχνεύσαμε τις πληροφορίες απ ’τα παιδιά σχετικά με το έντομο πεταλούδα και για να βοηθήσει παρακολουθούμε βίντεο σχετικό με την πεταλούδα

https://www.youtube.com/watch?v=hggby_4gNqY

Μετά τα χωρίζουμε σε μικρές ομάδες με τον τροχό ονομάτων

 https://wheelofnames.com/view/cdk-5xt/

και αναλαμβάνουν να συλλέξουν εικόνες για  την πεταλούδα με την μηχανή αναζήτησης Google..

https://www.google.com/search?q=%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%BF-%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B1-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CF%82&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjL996Sj5bjAhUSjqQKHSe3DSsQ_AUIECgB&biw=1242&bih=568

Στόχος θα’ ναι η κατασκευή εννοιολογικού χάρτη με το λογισμικό Kidspiration με κεντρική ιδέα ,το θέμα μας(πεταλούδα) και τα παιδιά λένε τις λέξεις –κλειδιά δημιουργώντας έναν καταιγισμό ιδεών. Στη συνέχεια τον εκτυπώνουμε και τον τοποθετούμε στη γωνιά συζήτησης σαν πίνακας αναφοράς.

Γραφή:

-Στη συνέχεια σε φύλλο εργασίας ,που ‘χουμε στο Word (επεξεργασία κειμένου), που εικονίζονται τα μέρη του σώματος της πεταλούδας ,καλούνται να το ανοίξουν και να συμπληρώσουν αντίστοιχα με τη σειρά των αριθμών που’ ναι γραμμένα, τα μέρη του σώματος της.



Λήψη αρχείου

https://www.liveworksheets.com/3-kg69856yp

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Συμμετρίες. Ομαδοποιήσεις, Αντιστοιχίσεις

-Μετά συνεχίζουμε φτιάχνοντας συμμετρίες με τη ζωγραφική στο tux paint .Η νηπιαγωγός στο λογισμικό της ζωγραφικής έχει επιλέξει, από τις σφραγίδες, το σχήμα της πεταλούδας και έχει αφαιρέσει το μισό κομμάτι της. Τα παιδιά ανά ομάδες φτιάχνουν με το πινέλο την άλλη μισή πεταλούδα τους. Αφού τη φτιάξουν την αποθηκεύουν ώστε να χρησιμοποιηθεί στο portfolio τους και την εκτυπώνουν.

-Προχωρούμε με τη δημιουργία φύλλου εργασίας στο  Kidspiration για να πραγματοποιήσουμε Ομαδοποιήσεις-Ταξινομήσεις  όπου δύο(2)ομάδες καλούνται να τοποθετήσουν, ανεξάρτητα από το μέγεθος τους ,σε κάμπιες και πεταλούδες, στη σωστή τους θέση (αντίστοιχη ομάδα) με το «σύρε και άσε» του ποντικιού.

-Συνεχίζουμε με τις αντιστοιχίσεις στο tux paint όπου η νηπιαγωγός έχει δείξει πως λειτουργεί και τα παιδιά χρησιμοποιώντας τις σφραγίδες(πεταλούδες),τα χρώματα παίζουν και αντιστοιχούν με τις γραμμές, τις ίδιες πεταλούδες, ανά χρώμα.

Οι αντιστοιχίσεις μπορούν να συνεχιστούν, με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας ,στο Kidspiration αφού τα παιδιά μπορούν να πραγματοποιούν τις αντιστοιχίσεις με «σύρε και άσε» των εικόνων ,από τη βιβλιοθήκη, προκειμένου να κάνουν τις σύνθετες ταξινομήσεις.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ :Φυσικό

-Προκειμένου, να εμπεδώσουμε ,τον κύκλο ζωής της πεταλούδας, παρακολουθούμε στο youtube βίντεο ,με το θέμα αυτό,  όλα μαζί τα παιδιά, στη γωνιά του υπολογιστή

                    Η μεταμόρφωση της Πεταλούδας

https://www.youtube.com/watch?v=O1S8WzwLPlM

Οι μαθητές και οι μαθήτριες σε μικρές ομάδες των 3-4 ατόμων συζητούν και καταγράφουν στον απλό online κειμενογράφο jamboard τις δικές τους ιδέες για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας 

https://jamboard.google.com/d/1ULUUlScXWvgGDtq2w8poF2IriAGl1tYiE-DRw-GVkL4/viewer

-Μετά ,με τη βοήθεια των παιδιών, στο Kidspiration φτιάχνουμε τον εννοιολογικό χάρτη του κύκλου της ζωής της πεταλούδας, επιλέγοντας από τη βιβλιοθήκη, τα εικονίδια, που θα βάζαμε και αντιγράφοντας τις αντίστοιχες λέξεις, με την κατάλληλη σειρά (σειροθέτηση).

-Στη συνέχεια χρησιμοποιούμε το http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3561 ο κύκλος ζωής της πεταλούδας, και τα παιδιά παρατηρούν και παίζουν με την 2η άσκηση σέρνοντας τις εικόνες στην αντίστοιχη θέση(τοποθετεί το καθένα του, στο χώρο και στο χρόνο την αναπαραγωγική διαδικασία της πεταλούδας.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ:

– Με την εφαρμογή 3D paint τα παιδιά σε 3 ομάδες των 4 παιδιών σχεδιάζουν με βάση τον αριθμό 8 ή με δύο(2) κύκλους και καρδιές φτιάχνουν την πεταλούδα(σαν περίγραμμα). Την αποθηκεύουν και την εκτυπώνουν και κάνουν χειροτεχνίες .Οι ομάδες εναλλάσσονται στον υπολογιστή.

Τα παιδιά που δεν μπορούν να εργαστούν στον υπολογιστή με την παραπάνω δραστηριότητα αναζητούν πίνακες ζωγραφικής με μηχανής αναζήτησης για παιδιά Junior Safe Search από πίνακες ζωγραφικής με πεταλούδες και ζωγραφίζουν τους δικούς τους πίνακες. Αποφασίζουν να φτιάξουν μια αφίσα με τις δημιουργίες τους με postermywall  (https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/load/ccf4dd9fdc502d2650cae3a47bba0e88)

 

 

Εκπαιδευτικά προγράμματα στο 1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας για το Σχολ.Έτος 2019-2020

 Με ιδιαίτερη χαρά, ολοκληρώσαμε τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα, με τη βοήθεια των μικρών μας μαθητών. Τα προγράμματα  μας υλοποιήθηκαν  στα πλαίσια της εκπαιδευτικής ρομποτικής, μέσω της συμμετοχής του  Νηπιαγωγείου μας στην κοινότητα e Twinning,με συνεργαζόμενα σχολεία από διαφορετικά μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού(Κύπρου, Ιταλίας, Τουρκίας,Ρουμανίας)

              Τα προγράμματα ήταν:

1) From the mythical Icarus to Apollo 11 with STEM

Στόχος του έργου ήταν να ταξιδέψουν τα παιδιά με τον ήρωα του έργου, τον μικρό Ίκαρο, που είχε ως όνειρό του να πετάξει. Μαζί του ταξιδέψαμε και γνωρίσαμε την ιστορική εξέλιξη των πτητικών μηχανών από την αρχαιότητα μέχρι τον 20ο αιώνα. Από τον Αρχύτα και το μυθικό Ίκαρο μέχρι την κατάκτηση του Διαστήματος και την εκτόξευση του Apollo 11.

Πατήστε πάνω στο σύνδεσμο

https://issuu.com/spiriseri/docs/______.pptx

2)  STEM is..on fire!!

  Στο έργο αυτό ο στόχος ήταν οι μικροί μας μαθητές να πειραματιστούν, να ερευνήσουν, να παρατηρήσουν και να εμπλακούν με ρομποτική, κωδικοποίηση και ν’ανακαλύψουν τις δυνατότητες της τεχνολογίας για να μάθουν για το φυσικό φαινόμενο της φωτιάς.

3) Πάμε eΝηπιαγωγείο

Οι εκπαιδευτικοί επτά Νηπιαγωγείων της Κέρκυρας ( 1ου Νηπιαγωγείου, 8ου Νηπιαγωγείου, 12ου Νηπιαγωγείου, 14ου Νηπιαγωγείου, Νηπιαγ. Καναλίων, Νηπιαγ. Ποταμού και Νηπιαγωγείου Σινιών) σχεδίαζαν και πρότειναν με ψηφιακά μέσα, παιγνιώδεις απλές δραστηριότητες, κατάλληλες για τη νηπιακή ηλικία, κρατώντας έτσι ζωντανή την εκπαιδευτική διαδικασία, στη διάρκεια του κορονοϊού.

Πατήστε πάνω στο σύνδεσμο!

https://issuu.com/spiriseri/docs/_____e___________

 

STEM is..on fire!!

Φέτος με τα παιδιά του τμήματός μου συμμετείχαμε με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό σε ένα συνεργατικό e-twinning έργο με θέμα τη φωτιά.Στο έργο αυτό ο στόχος ήταν οι μικροί μας μαθητές να πειραματιστούν, να ερευνήσουν, να παρατηρήσουν και να εμπλακούν με ρομποτική, κωδικοποίηση και ν’ανακαλύψουν τις δυνατότητες της τεχνολογίας για να μάθουν για το φυσικό φαινόμενο της φωτιάς.Το etwinning έργο μας,      “Stem is on fire” έφτασε στο τέλος του,μετά από μια περίεργη και επεισοδιακή χρονιά,λόγω της πανδημίας(covid-19).Αν και υπήρχε αναστολή λειτουργίας των σχολείων μας ,μέσα από την πλατφόρμα του προγράμματος στείλαμε μηνύματα αλληλεγγύης στους εταίρους μας και νιώσαμε ότι δεν είμαστε μόνοι μας!

Παρακαλούμε να πατάτε πάνω στους συνδέσμους για ορατά αποτελέσματα.Ευχαριστούμε!!

   https://view.genial.ly/5effa140645df00d925746bd/horizontal-infographic-review-covid-stem

Mέσα από αυτήν τη δύσκολη κατάσταση “δεθήκαμε” και κατορθώσαμε να στηρίξουμε ο ένας τον άλλον. Η κοινότητα του etwinning δεν είναι μόνο μάθηση αλλά  και αισθήματα αλληλεγγύης!Στείλαμε Μηνύματα λοιπόν συμπαράστασης στους συνεργάτες μας και ειδικά στους Ιταλούς που βίωσαν δύσκολες καταστάσεις,ζωγραφίζοντας τα ουράνια τόξα της ελπίδας!

Αρχικά τέθηκαν οι Στόχοι του Προγράμματος:

  • Καλλιέργεια αυτοεκτίμησης των μαθητών
  • Ανάπτυξη ικανότητας θέσπισης και πραγματοποίησης στόχων
  • Δημιουργική χρήση εργαλείων ΤΠΕ
  • Ανάπτυξη πρωτοβουλιών και ανάληψη ενεργητικών ρόλων
  • Δεξιότητες παρατήρησης,διαμόρφωσης υποθέσεων,συγκέντρωσης πληροφοριών και ανταλλαγής απόψεων
  • Ικανότητες επίλυσης προβλημάτων
  • Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων μέσω της αλληλεπίδρασης και της ομαδικής εργασίας
  • Δημιουργία ευκαιριών για επικοινωνία και εμπλουτισμό λεξιλογίου
  • Αναμενόμενα αποτελέσματα-Οι εκπαιδευτικοί θα εφαρμόσουν και θα ανταλλάξουν νέες πρακτικές διδασκαλίας και καινοτόμους μεθόδους.-Οι μαθητές θα εξοικειωθούν με την επιστήμη και την τεχνολογία και θα αναπτύξουν κριτική σκέψη.

       Απαραίτητο για το ξεκίνημα μας ήταν η γνωριμία μας με το e twinning με κατασκευές και φύλλα εργασίας

και την ασφαλή χρήση του διαδικτύου!

      

Ξεκινήσαμε παρουσιάζοντας τα συνεργαζόμενα σχολεία και το συνεργατικό χάρτη μας για να γνωρίσουν τα παιδιά τους συνεργάτες-μαθητές του έργου μας

https://padlet.com/anskiadopoulou/zzoja9a3s8q4

https://www.scribblemaps.com/maps/view/stem/Hs2z_qr7NN

Αφού γνωριστήκαμε εκπαιδευτικοί και μαθητές αρχίσαμε τις διαδικτυακές συναντήσεις μας!

https://spark.adobe.com/page/ZsHRXg6TsfKI3/

Κάναμε ψηφοφορία για τη Μασκότ του έργου μας!

Φτιάξαμε την αφίσα μας για το έργο.

Ξεκινήσαμε να παίξουμε το πρώτο μας ,συνεργατικό διαδικτυακό παιχνίδι,με τη Μασκότ του έργου μας, με τους φίλους μας από το 6ο Νηπ/γείο Ωραιοκάστρου και τους φίλους μας από την Ιταλία.Μεγάλος ενθουσιασμός!!!

 

Συνεχίσαμε με τη δημιουργία συνεργατικού βιβλίου για την ανακάλυψη της φωτιάς!

https://www.storyjumper.com/book/read/75693985

και η δική μας σελίδα στο συνεργατικό παραμύθι μας

Η Ανακάλυψη της φωτιάς μέσα από τον προγραμματισμό-Board game with Beebot!

Πόσο άρεσε στα παιδιά……..

εξασκήθηκαν αρκετά και έπαιζαν με τα βελάκια του προγραμματισμού όχι μόνο στον Η/Υ αλλά και με τη μορφή επιτραπέζιου

Αναρωτηθήκαμε πως μπορούμε να φτιάξουμε μια εστία φωτιάς.

https://docs.google.com/presentation/d/1OaMUt1g7DCx7sZBUXk1qcNKVTMmXmNR9t1ONbSIbyZM/edit#slide=id.p

Με ποιους τρόπους μπορούμε να ανάψουμε φωτιά;

https://www.thinglink.com/scene/1335170244125130755

οι προσπάθειες μας!

Τα Χριστούγεννα ανταλλάξαμε και ευχές με τους νέους φίλους μας!

Προχωρήσαμε σε συνεργατική μάθηση για τον Μύθο του Προμηθέα με τραγούδια και κατασκευές,

Σειροθέτηση και δραματοποίηση με το Μύθο του Προμηθέα!

αλλά και συνεργατικό παιχνίδι με προγραμματισμό!

https://docs.google.com/presentation/d/1tLj-iHmCV24D6LRjXcZY3pRebVqT-R6p5W8apMokiGI/edit#slide=id.g6f43f02d3d_0_47

   προβληματιστήκαμε και δημιουργήσαμε με μηχανική τον αετό του Προμηθέα!

και τους βάλαμε όλους μαζί….

https://www.canva.com/design/DADy-0r4Lt4/view

και παίξαμε με το ρομποτάκι μας το Mause που μας ενθουσίασε τόσο πολύ!!

 

Κάναμε συνεργατική παρουσίαση σε διαδραστικό πίνακα των πειραμάτων μας!

https://www.thinglink.com/scene/1332270129815224323

 Κάναμε πειράματα με σόδα και ξύδι για να φτιάξουμε κι εμείς με τη σειρά μας ηφαίστειο!!

https://www.youtube.com/watch?v=JY9Mo7NCPr8&feature=youtu.be

Είδαμε και τα ηφαίστεια στη γειτονιά της Μεσογείου μας και μάθαμε για τη φωτιά-λάβα των ηφαιστείων.Φτιάξαμε διάφορες εργασίες με διάφορες τεχνικές που τις αποτυπώσαμε στο

https://stormboard.com/storm/1126229/STEM_is_on_fire:_Volcanoes

Σειρά είχε η πυροπροστασία και οι πολύτιμες  συμβουλές πυρασφάλειας που ετοιμάσαμε με το 1ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=71&v=_kpdXAsa4SA&feature=emb_logo

ετοιμάσαμε παιχνίδια μνήμης αλλά και κρεμάλα με την πυρασφάλεια   στα ελληνικά

στα αγγλικά αφού έχουμε συνεργάτες και εκτός της Ελλάδας!

https://learningapps.org/watch?v=pot9qc85520

αμέσως στηνόμαστε μπροστά στον υπολογιστή για το παιχνίδι μας


https://learningapps.org/watch?v=p3puqgcec20

Έτσι κάναμε μια καλή εξασκήση στα γράμματα μας μέσω του παιχνιδιού μας!

 

https://learningapps.org/watch?v=pen62cvoj20

 Κατασκευάσαμε και παίξαμε και με ένα ακόμα επιτραπέζιο με την πυρασφάλεια.

  Ακόμα φτιάξαμε και Πυροσβέστες και

είδαμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία από κοντά!

Δημιουργήσαμε αφίσα πυρασφάλειας και μετά της δείξαμε στους συνεργάτες μας και κάναμε μία  συγκεντρωτική από όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία

https://www.canva.com/design/DAD-slQIKSY/H6qNaAGN7p-9PZvKxO2F7A/view?utm_content=DAD-slQIKSY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

Η δική μας αφίσα!

Διαβάσαμε τον QR code μέσω τηλεφώνου και εξεπλάγην με τα καινούργια πράγματα έβλεπαν…

http://Find the QR code to remember the fire safety instruct

 

και τον γράψαμε τον κώδικα

Εφαρμόσαμε αφού είδαμε την τέχνη των pixel art

                                 

Φτιάξαμε και παίξαμε συνεργατική τρίλιζα  Extinguish the FireΤicktacktoe ( Το σβήσιμο της Φωτιάς)Τρίλιζα

https://docs.google.com/presentation/d/1jtZhxyGsLYwrQhp4gwbsVfgyKL0bn80N14iI2NWCEaw/edit#slide=id.p

Τέλος φτάσαμε στην τελική αποστολή μας να σώσουμε τη γη από τη φωτιά!!!

https://docs.google.com/presentation/d/1I0KEwrYsN1IyySV6lylgtaJgx0oyt0Z7-WRWADoSkTo/edit#slide=id.p

 

παίξαμε με τους φίλους με την Τουρκία και την Ιταλία και το 1ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου!

και περιγράψαμε και γράψαμε τη διαδρομή

αλλά και τη βιώσαμε τη διαδρομή με το ρομπότ First kids Robot

https://www.youtube.com/watch?v=UJtF3FuGKaw&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=E7RkXSlZiZ0&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=nesq9yoYhPE

 

Την παρουσιάσαμε και στον υπεύθυνο κ. Α.Λούβρη μαζί με αλλά σχολεία που εκπόνησαν στα σχολεία τους αντίστοιχα προγράμματα

 Προτού κλείσουν τα σχολεία τα παιδιά αποτύπωσαν τις εντυπώσεις τους από το πρόγραμμα με τη δική τους αξιολόγηση αλλά και οι εκπαιδευτικοί όλων των σχολείων και έτσι ζητήθηκε και η γνώμη των γονέων.

http://linoit.com/users/varavani/canvases/teachers%27%20experiences

δημιουργήσαμε και σχετικό ερωτηματολόγιο για τους εκπαιδευτικούς

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSci09kYqttE8Ku-ipLBpWta7mS-qniZdr8wRWKK9SUdmk90tg/viewform

H τελευταία διαδικτυακή μας συνάντηση με τους συνεργάτες μας.

Έτσι συγκεντρώσαμε όλα τα αποτελέσματα του έργου σε ένα συνεργατικό εργαλείο wakelet.

https://wakelet.com/wake/6tdJ8J6uDM0N9kLSIy2OD

Ακολούθησε τέλος η διάδοση του έργου μας σε σχολικούς εκπαιδευτικούς ιστότοπους αλλά και στον τοπικό ηλεκτρονικό τύπο της πόλης μας!

https://blogs.sch.gr/1nipkerk/category/to-scholeio-mas/page/16/

https://blogs.sch.gr/1nipkerk/2020/06/29/ekpaideytika-programmata-kai-draseis-toy-1oy-nipiagogeioy-kerkyras-gia-to-schol-etos-2019-2020/

Η ομάδα των συνεργατών στο facebook

https://www.sch.gr/programmata-kai-draseis-tou-1ou-nipiagogeiou-kerkyras-gia-to-scholiko-etos-2019-2020/

Η διάδοση στον τοπικό ηλεκτρονικό τύπο της πόλης μας!

http://www.corfuland.gr/el/diafora/kerkyra/ekpaideytika-programmata-1oy-nipiagogeioy-kerkyras-2019-20.html?fbclid=IwAR1NgGGpKqSTD6CSJhBIrr_Ubblrhb6X7EKxeEDEDPpLL

https://www.startmediacorfu.gr/ekpaideftika-programmata-kai-draseis-tou-1ou-nipiagogeiou-kerkyras/

Χειμώνας

Χειμώνιασε! Η φύση χλώμιασε…
Γέρασ’ ο πλάτανος σε μια βραδιά,
ξεψύχισε η μικρή μας η ροδιά!
Γκρίζος βαρύς ο ουρανός
και ο σπουργίτης μοναχός!
Χειμώνιασε! Η παγωνιά ήρθε και θρόνιασε
στις μοναχικές βραδιές και στις άδειες γειτονιές!