Ο Πρόεδρός μας

lifepopper-project-fun-time_2

Είναι άνετος και γλυκός. Είναι τίμιος και δημιουργικός. Είναι ευθύς και σωστός. Είναι αφοσιωμένος στην οικογένεια. Πρέπει να είναι και Χριστιανός. Είναι ένας από εμάς.

Είναι ο Πρόεδρός μας. Θεέ μου, είμαι τόσο ευτυχισμένος που ζω και το είδα και αυτό.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 14 σχόλια

Special Theory of Relativity

Βίντεο για τη Θεωρία της Σχετικότητας

Επιλέξτε την Ελληνική γλώσσα για υπότιτλους, αν δεν έχετε ευχέρεια με τα Αγγλικά.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Lionel Messi vs Bayern Munich • UCL Semi-Final • 6/5/15

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 2 σχόλια

QUIZES

Το Υλικό Μέρος των Υπολογιστών. 20 Ερωτήσεις ζητούν Απαντήσεις.

Κατηγορίες: ΑΣΚΗΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

Villarrica volcano. Chille.

http://wapo.st/1FRTM8t

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | Γράψτε σχόλιο

Even a teacher needs a little Summer Wine

The Corrs feat. Bono – Summer Wine.mp4

Κατηγορίες: ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ | Γράψτε σχόλιο

Εργασία στο Moodle

Πληροφορική Α΄ τάξης Γυμνασίου

Οι σύγχρονες θεωρίες μάθησης προσπαθούν να αντικαταστήσουν το δασκαλοκεντρικό μοντέλο, όπου ο μαθητής έχει το ρόλο ενός κομπάρσου, με ένα άλλο στο οποίο ο μαθητή είναι το ενεργό στοιχείο, ο πρωταγωνιστής της παράστασης. Και εμείς οι εκπαιδευτικοί τι θα κάνουμε ρωτούν κάποιοι. Μα μπορούμε και πρέπει να είμαστε οι σεναριογράφοι και σκηνοθέτες.

Οπότε το μάθημα μου στο moodle, Πληροφορική Α΄ τάξης Γυμνασίου, θα έχει σαν στόχους:Το βρήκα! Το βρήκα τελικά!!

  1. Αρχικά να κεντρίσω το ενδιαφέρον και την περιέργεια των μικρών μου μαθητών, θέτοντας ταυτόχρονα και τους στόχους του μαθήματος.
  2. Να τους δώσω το γενικό περιβάλλον που θα κινηθούν, και εκεί αυτοί, ενεργητικά και κριτικά με τη χρήση των σύγχρονων εργαλείων μάθησης – έκφρασης, να κτίσουν τις γνώσεις τους για τα συγκεκριμένα αντικείμενα που θα καλύψει το μάθημά μας. Και εδώ βέβαια, σαν καλός σκηνοθέτης πάντα, πρέπει κάπου να βάλω και κάποιο εργαλείο αξιολόγησής τους – ελάχιστοι άνθρωποι δεν θέλουν να ακούν και ένα ‘Μπράβο!’ για τη δουλειά που έκαναν.
  3. Να τους ενθαρρύνω μέσω συνεργατικών δραστηριοτήτων να ερευνήσουν πιο πέρα από τα αντικείμενα που το σχετικό κεφάλαιο στο βιβλίο τους αναφέρει και τελικά να καταλήξουν σε δικά τους συμπεράσματα για τη σημερινή πραγματικότητα.
  4. Τελικά να μπορούν
    • να περιγράψουν τη γνώση που κέρδισαν από το σχετικό μάθημα αλλά και
    • να το αξιολογήσουν και
    • να αυτοαξιολογηθούν.
Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | Γράψτε σχόλιο

Καλώς ήρθες όποιος και αν είσαι!

Με βλέπει κανείς; Με ακούει; Με προσέχει; Ελπίζει κάτι από μένα; Μπορώ να του προσφέρω κάτι; Να του απαλύνω τα προβλήματα;

Ελπίζω ότι κάποια μέρα κάποιος θα μου πει ένα γειά…

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | 3 σχόλια