spetsiotou blog Δάσκαλε … τον ήρωά μου!

Επιλογή Διευθυντών: Ερωτήσεις VI

Περιγραφή

Ο σύλλογος διδασκόντων προκειμένου να βελτιώσει τις αποδόσεις των μαθητών συζητά την δυνατότητα να κατανείμει τους μαθητές του ανάλογα με τις ακαδημαϊκές επιδόσεις του μετά από διαγνωστικά τεστ.

Περιγραφή

Κατά τη συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων για το χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητών, παρουσιάζεται τριμελής επιτροπή κοινωνικών παραγόντων και ζητά να «σβηστούν» από μαθητή διαλυμένης οικογένειας τριάντα απουσίες για να μη «χάσει» τη χρονιά.

Περιγραφή

Δυστυχώς στις μέρες μας ολοένα και αυξάνονται τα φαινόμενα της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού μαθητών από τους συμμαθητές των, χωρίς τις περισσότερες φορές ο διευθυντής να ενημερώνετε για το γεγονός. Γονέας καταγγέλλει ότι το παιδί του έπεσε θύμα εκφοβισμού από συμμαθητές του (του ίδιου σχολείου) εντός σχολικού χώρου.

Περιγραφή

Με την έναρξη του διδακτικού έτους, ορισμένοι γονείς σας μαθητών της πρώτης τάξης σας επισκέπτονται και σας ζητούν να αλλάξει το παιδί τους τμήμα, προκειμένου να βρίσκεται στο ίδιο τμήμα με συμμαθητές του από το Δημοτικό ή το Γυμνάσιο. Επιμένουν προβάλλοντάς σας διάφορα επιχειρήματα του τύπου: … αισθάνεται άσχημα ψυχολογικά το παιδί… δε θέλει να έρθει στο σχολείο… κλπ.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής σε ένα Γυμνάσιο ή ένα Λύκειο. Οι διδάσκοντες ενός συγκεκριμένου τμήματος επανειλημμένως σας έχουν καταθέσει παράπονα σχετικά με τη συμπεριφορά των μαθητών μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος. Είναι προφανές ότι είναι δύσκολη η διαχείριση του μαθητικού δυναμικού του συγκεκριμένου τμήματος. Η έλλειψη πειθαρχίας μέσα στην τάξη έχει επίπτωση και στην επίδοση των μαθητών.

Περιγραφή

Φιλόλογος του Σχολείου με 8 χρόνια υπηρεσία έχει εκδηλώσει επίμονο ενδιαφέρον να του δοθεί η δυνατότητα να χρησιμοποιεί συχνά το εργαστήριο πληροφορικής, προκειμένου να εφαρμόσει τις παιδαγωγικές τεχνικές που απαιτούν αξιοποίηση του ψηφιακού εξοπλισμού του εργαστηρίου. Ο καθηγητής κλάδου ΠΕ19 – υπεύθυνος του εργαστηρίου δεν προσφέρεται να προετοιμάσει το εργαστήριο εγκαθιστώντας τα εκπαιδευτικά λογισμικά και γενικά είναι απρόθυμος στο να συνεργαστεί με καθηγητές άλλων ειδικοτήτων στην προοπτική της χρησιμοποίησης του εργαστηρίου για διδασκαλία μαθημάτων εκτός της πληροφορικής. Οι λόγοι που προβάλλει (ο καθηγητής κλ. ΠΕ19) σχετίζονται με τις δυσλειτουργίες του ωρολογίου προγράμματος ή με ενδεχόμενες «ζημιές» που προκαλούνται στο εργαστήριο. Εσείς όμως διακρίνετε φυγοπονία, η οποία μάλιστα συνιστά και παράβαση των υποχρεώσεων του ως υπευθύνου του εργαστηρίου.

Περιγραφή

Μαθήτρια εμφανώς καταπονημένη ψυχολογικά εκμυστηρεύεται στον καθηγητή της τάξης της ότι οι γονείς της την πιέζουν αφόρητα για να επιτύχει υψηλότερες επιδόσεις στα μαθήματα. Η κατάσταση αυτή της προκαλεί γενικευμένο άγχος με αποτέλεσμα, αντί να βελτιώνει τις επιδόσεις της, να παρουσιάζει κάμψη, να απομονώνεται και να μη θέλει να συμμετέχει σε καμιά δραστηριότητα του σχολείου. Έτσι δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος καθώς η πίεση στο σπίτι εντείνεται, δημιουργούνται φασαρίες και η κατάσταση δεν διορθώνεται.

Περιγραφή

Ο κηδεμόνας ενός μαθητή σας υποβάλλει αίτημα να του χορηγήσετε αντίγραφα των πρακτικών της συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου κατά την οποία αποφασίστηκε να αποβληθεί το παιδί του επί τριήμερο από το Σχολείο. Θεωρεί ότι του επιβλήθηκε άδικη τιμωρία και επιθυμεί να ενημερωθεί επισήμως και εγγράφως, ώστε να καθορίσει τις περαιτέρω νόμιμες ενέργειες για να προστατεύσει το παιδί του και την οικογένειά του (το μικρότερο παιδί του είναι επίσης μαθητής του σχολείου).

Περιγραφή

Γονέας προσέρχεται στο Δημοτικό Σχολείο Καλλιμασιάς και ζητά να εγγράψει τον 14χρονο γιο του στην ΣΤ΄ τάξη του Σχολείου καθώς δεν έχει ολοκληρώσει τη φοίτησή του σ΄ αυτό. Ο Δ/ντής του Σχολείου αρνείται να δεχτεί την εγγραφή του παιδιού λόγω της ηλικίας του και παραπέμπει τον πατέρα στο Γυμνάσιο για την εγγραφή του.

Περιγραφή

Ο μαθητής Γ.Β ομογενής με ξένη υπηκοότητα φοίτησε σε μη αναγνωρισμένο ελληνικό σχολείο στον τόπο διαμονής του (χώρα του εξωτερικού), σύμφωνα με βεβαίωση της προξενικής αρχής. Επιστρέφει στη Χίο και προσέρχεται το Σεπτέμβριο στο Δημοτικό Σχολείο Θολοποταμίου για εγγραφή.

Περιγραφή

Ο μαθητής Γ.Φ/Ρομά προσέρχεται αρχές Μαΐου μετά από ξαφνική αλλαγή του τόπου κατοικίας του στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Χίου για εγγραφή, χωρίς να προσκομίσει πιστοποιητικό μετεγγραφής.

Περιγραφή

Ένας εκπαιδευτικός αντιμετωπίζει το εξής πρόβλημα: στην τάξη του υπάρχει ένας μαθητής, ο οποίος παρουσιάζει προβλήματα συμπεριφοράς. Πολλοί γονείς μαθητών που φοιτούν στην τάξη αυτή έχουν εκφράσει φόβους για τη σωματική ακεραιότητα των παιδιών τους. Ο εκπαιδευτικός παρά τις προσπάθειές του δεν καταφέρνει να επιλύσει το πρόβλημα και οι γονείς απευθύνονται στο διευθυντή ζητώντας την αποπομπή του συγκεκριμένου μαθητή.

Περιγραφή

Ως διευθυντής έχετε την ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου σας και θεωρείτε απαραίτητη τη πραγματοποίηση παιδαγωγικής σύσκεψης σε εβδομαδιαία βάση ώστε να δίνεται η ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να συζητούν, να ανταλλάσσουν απόψεις και να σχεδιάζουν τις μελλοντικές τους ενέργειες. Όμως κάποιοι εκπαιδευτικοί αντιδρούν στην παραμονή τους στο σχολείο πέρα από το διδακτικό τους ωράριο, προκειμένου να λάβουν μέρος στην προγραμματισμένη παιδαγωγική σύσκεψη.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής σε σχολείο και συζητάτε, στα πλαίσια του προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου, για την κατανομή των τάξεων με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Κανένας από αυτούς δεν επιθυμεί να αναλάβει ένα συγκεκριμένο τμήμα μαθητών.

Περιγραφή

Η αρμονική συνεργασία του διευθυντή του Σχολείου και του Συλλόγου διδασκόντων είναι αδιαμφισβήτητα απαραίτητη προϋπόθεση για την άρτια λειτουργία της Σχολικής Μονάδας.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής σε ένα σχολείο και παρατηρείτε πως ένας εκπαιδευτικός έρχεται καθυστερημένος σε τακτική βάση.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής και έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια ελάττωση του αριθμού των μαθητών του σχολείου σας .

Περιγραφή

Εκπαιδευτικός του σχολείου σας καθυστερεί επανειλημμένα να προσέλθει στο μάθημά του. Συνήθως την τελευταία στιγμή έχει κάτι να κάνει στο γραφείο, να πάει στην τουαλέτα ή να μιλήσει στο τηλέφωνο –συνήθως στο σπίτι του-. Η κατάσταση άρχισε να γίνεται ενοχλητική και υπάρχει ανάγκη άμεσης αντιμετώπισης.

Περιγραφή

Μαθητής του σχολείου σας, δημοσιεύει στο Facebook φωτογραφία εκπαιδευτικού που λήφθηκε εν ώρα μαθήματος, χωρίς την άδεια του εκπαιδευτικού.

Ο εκπαιδευτικός καταγγέλλει το γεγονός στον διευθυντή του.

Περιγραφή

Μετά την ανάληψη των καθηκόντων σας ως διευθυντής κάποιας σχολικής μονάδας, η δασκάλα και ο γυμναστής που διδάσκουν στην Α’ Τάξη, σας ενημερώνουν ότι έχουν παρατηρήσει κατ΄ επανάληψη σημάδια σωματικής κακοποίησης σε μαθήτρια της τάξης και δεν γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Περιγραφή

Τον Ιανουάριο προσέρχεται στο σχολείο αλλοδαπός γονέας που θέλει να εγγράψει τα δύο παιδιά του, ηλικίας 7 και 9 ετών στο δημοτικό σχολείο στο οποίο προΐστασθε. Ο γονιός διαθέτει και προσκομίζει όλα τα κατά νόμο παραστατικά και τα παιδιά έχουν φοιτήσει κανονικά στις αντίστοιχες τάξεις σχολείου της χώρας τους.

Τα παιδιά δεν μιλούν καθόλου ελληνικά και το σχολείο σας δεν διαθέτει τμήμα υποδοχής.

Περιγραφή

Σε Δημοτικό σχολείο που μόλις έχετε αναλάβει διευθυντής πραγματοποιείται συμβολική κατάληψη από μεγάλο μέρος γονέων με την απαίτηση απομάκρυνσης μαθητή ο οποίος παρουσιάζει ακραία βίαιη και διαταρακτική συμπεριφορά τόσο κατά την ώρα του μαθήματος όσο και κατά το χρόνο των διαλειμμάτων. Ο συγκεκριμένος μαθητής τις προηγούμενες μέρες τραυμάτισε μαθήτρια κατά την ώρα του διαλείμματος. Προέρχεται από εξαιρετικά επιβαρυμένο οικογενειακό περιβάλλον και οι γονείς δεν παρουσιάζονται ποτέ στο σχολείο για ενημέρωση από τον εκπαιδευτικό της τάξης και τον διευθυντή. Ο πατέρας του παιδιού είναι επιπλέον εξαιρετικά επιθετικός και αρνητικός σε κάθε προσπάθεια συνεργασίας με το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς, ισχυριζόμενος ότι για όλα φταίει το σχολείο και η μητέρα του μαθητή.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής σε σχολείο και δέχεστε διαμαρτυρίες από γονείς ότι εκπαιδευτικός του σχολείου εμφανίζει αδυναμία στην άσκηση του εκπαιδευτικού έργου του μέσα στην τάξη.

Περιγραφή

Γονέας προσέρχεται στο Δημοτικό Σχολείο Καλλιμασιάς και ζητά να εγγράψει τον 14χρονο γιο του στην ΣΤ΄ τάξη του Σχολείου καθώς δεν έχει ολοκληρώσει τη φοίτησή του σ΄ αυτό. Ο Δ/ντής του Σχολείου αρνείται να δεχτεί την εγγραφή του παιδιού λόγω της ηλικίας του και παραπέμπει τον πατέρα στο Γυμνάσιο για την εγγραφή του.

Περιγραφή

Ο Υποδιευθυντής του σχολείου σας κάνει δημόσια κριτική αναφέροντας ότι παραμελείτε τα καθήκοντά σας επειδή δεν τον ενημερώνετε για όσες ημέρες δεν παρουσιάζεστε στο σχολείο.

Περιγραφή

Είστε Διευθυντής σε σχολείο και αντιλαμβάνεστε ότι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου σας δεν ενδιαφέρονται για την υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων και δράσεων.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής σε σχολείο και αντιλαμβάνεστε ότι έχουν διαταραχθεί οι σχέσεις ανάμεσα σε εκπαιδευτικό τάξης και μαθητές εξ αιτίας της προβληματικής συμπεριφοράς κάποιων μαθητών.

Περιγραφή

Είστε Διευθυντής του σχολείου και πιστεύετε ότι η Εσωτερική Αξιολόγηση ή Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας έχει στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου. Επιθυμείτε να συμμετέχετε στο Πρόγραμμα «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα», ωστόσο ο Σύλλογος Διδασκόντων έχει τις αντιρρήσεις του.

Περιγραφή

Στο Σχολείο σας παρουσιάζεται μητέρα μαθητή που υποστηρίζει πως ο δάσκαλος του παιδιού της καταφέρεται με άσχημες εκφράσεις εναντίον της (ο εκπαιδευτικός έκανε δημόσια επιτιμητικά σχόλια για τη διαπαιδαγώγηση του παιδιού της). Η μητέρα του παιδιού, επειδή πλέον έχει διαρραγεί η σχέση του παιδιού της με τον εκπαιδευτικό, ζητά την παρέμβαση του Διευθυντή.

Περιγραφή

Συνάδελφος παραπονείται πως έχασε την προθεσμία υποβολής μιας αίτησης για συμμετοχή σε επιμορφωτικό πρόγραμμα επειδή δεν πληροφορήθηκε την ύπαρξη της συγκεκριμένης προκήρυξης.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής σε σχολείο και γίνεστε μάρτυρας περιστατικού που αφορά στην πρόκληση σημαντικών φθορών σε χώρο του σχολείου. Ο(οι) δράστης (ες) δεν αποκαλύπτονται από τους συμμαθητές τους.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής σε σχολείο και γίνεστε μάρτυρας επαναλαμβανόμενης βίαιης συμπεριφοράς από μέρους μαθητή σε συμμαθητές του.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής σε σχολείο και σας κατατίθεται επώνυμη καταγγελία από γονείς ότι εκπαιδευτικός του σχολείου αναφέρεται με απρεπείς και απαξιωτικές εκφράσεις σε μαθητές του.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής σε σχολείο και γίνεστε δέκτης παραπόνων από μαθητές για ανάρμοστη συμπεριφορά εκπαιδευτικού προς τους μαθητές του (ειρωνεύεται τους μαθητές και τους μιλά απαξιωτικά).

Περιγραφή

Αναλαμβάνετε ως διευθυντής σε μία σχολική μονάδα που δεν έχετε επισκεφθεί στο παρελθόν.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής σε σχολείο και κατά τη διάρκεια του διαλλείματος συμβαίνει ένα ατύχημα σε ένα μαθητή του σχολείου σας.

Περιγραφή

Στο 12/θέσιο Δημοτικό Σχ. Καλλονής Π.Ε. Ν. Λέσβου, υπηρετεί ως Διευθυντής ο κ. Θεοδωρογιάννης Νικόλαος και Υποδιευθυντής ο κ. Χατζηϊωάννου Χριστόδουλος. Ο μεν πρώτος απουσίαζε, για υπηρεσιακούς λόγους, σε σύσκεψη που διοργάνωσε ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης, ενώ ο δεύτερος εισήχθηκε εκτάκτως στο νοσοκομείο του Νομού.

Από τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, οι τρεις κατείχαν το βαθμό Α΄, οι δύο το βαθμό Β΄ και οι υπόλοιποι το βαθμό Γ΄. Κανείς δε θέλησε να αναλάβει προσωρινά τη διεύθυνση του Σχολείου, επικαλούμενοι διάφορα επιχειρήματα. Στο μοναδικό που συμφώνησαν ήταν η απασχόληση των μαθητών της Ε΄ τάξης που ανήκε στον υποδιευθυντή.

Κατά την αναχώρηση των μαθητών από τις αίθουσες, υπήρξε συνωστισμός στο διάδρομο απ’ όλες τις τάξεις λόγω των κακών καιρικών συνθηκών. Προκλήθηκε τραυματισμός μαθήτριας της Γ΄ τάξης με συνέπεια οι γονείς της μητέρας να διαμαρτυρηθούν εγγράφως στη Διεύθυνση Π.Ε. Λέσβου.

Περιγραφή

Η κυρία x υπηρετεί ως Διευθύντρια στο 5/θέσιο Δημοτικό Σχολείο y Ν. Λέσβου. Το πρωί της περασμένης Τρίτης σημειώθηκε ισχυρή σεισμική δόνηση ( 5,5 ρίχτερ) στο συγκεκριμένο νησί. Η κυρία x εφαρμόζοντας πιστά τις οδηγίες της αντισεισμικής προστασίας έδωσε εντολή να εκκενωθούν όλες οι αίθουσες και οι μαθητές να μεταφερθούν σε ασφαλές μέρους του αύλειου χώρου.

Στη συνέχεια και ύστερα από σύντομη συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων στον αύλειο χώρο οι εκπαιδευτικοί έστειλαν τα παιδιά στα σπίτια τους με το αιτιολογικό « πιθανό να υπάρξει ισχυρότατος σεισμός».

Περιγραφή

Σε συγκεκριμένα σχολεία υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν υλοποιούν προγράμματα διαθεματικότητας στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης με την αιτιολογία ότι διαθέτουν τις ώρες αυτές για την κάλυψη της ύλης των «βασικών» γνωστικών αντικειμένων (π.χ. μαθηματικά).

Περιγραφή

Γονέας μαθητή Γ΄ τάξης με προβλήματα στη μάθηση, έπειτα από συζήτηση με την εκπαιδευτικό της τάξης, απαιτεί να «επιτρέψετε» να παρακολουθεί το παιδί της το Τμήμα Ένταξης που λειτουργεί στο σχολείο σας.

Περιγραφή

Σε 6/θέσιο δημοτικό σχολείο ο εκπαιδευτικός ειδικότητας μουσικής που διατίθεται από τη Δ/νση Β/θμιας εκπαίδευσης για συμπλήρωση ωραρίου σε δημοτικά σχολεία της Α/θμιας εκπαίδευσης προσέρχεται καθυστερημένα στο διδακτικό του ωράριο και μερικές φορές απουσιάζει με την αιτιολογία ότι δεν προλαβαίνει να μεταβεί από το γυμνάσιο όπου υπηρετεί στο εν λόγω δημοτικό σχολείο. Σαν αποτέλεσμα οι δάσκαλοι των τάξεων διαμαρτύρονται διότι πολλές φορές αναγκάζονται να απασχολούν τους μαθητές των τάξεών τους τις ώρες του μαθήματος της μουσικής και να εργάζονται περισσότερες ώρες από το προβλεπόμενο υποχρεωτικό διδακτικό τους ωράριο.

Περιγραφή

Είστε Διευθυντής σε ένα σχολείο και σας τίθεται το θέμα να δεχθείτε μαθητές, μετανάστες που έχουν εγκατασταθεί στην περιοχή σας και πρέπει να ενταχθούν στο κοινωνικό σύνολο.

Περιγραφή

Είστε διευθυντής σε σχολείο και σας κατατίθενται οι ακόλουθες έγγραφες αιτήσεις:

Α) Αίτηση γονέα για χορήγηση αντιγράφου των πρακτικών συνεδρίασης του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου σας

Β) Αίτηση εκπαιδευτικού του σχολείου για χορήγηση αντιγράφου των πρακτικών συνεδρίασης του συλλόγου διδασκόντων

Γ) Αίτηση γονέα για χορήγηση της βαθμολογίας άλλου μαθητή

Περιγραφή

Διευθυντής σχολείου καλεί στο γραφείο του εκπαιδευτικό του σχολείου και προβαίνει σε έντονες συστάσεις, προειδοποιώντας τον, παράλληλα, ότι την επόμενη φορά θα υποβάλλει αναφορά στον προϊστάμενο του Γραφείου, διότι, αντί να εκτελεί την εφημερία του σε συγκεκριμένο σημείο του προαύλιου χώρου του σχολείου, ο εκπαιδευτικός παραμένει στο γραφείο.

Ο ίδιος Διευθυντής, ωστόσο, δείχνει ανοχή και δεν αντιδρά με τον ίδιο τρόπο στην περίπτωση άλλου εκπαιδευτικού, ο οποίος, επίσης, παραμένει στο γραφείο όταν έχει εφημερία.

Περιγραφή

Το σχολικό κλίμα επηρεάζει καθοριστικά την αποτελεσματικότητα του σχολείου. Συγκεκριμένα, το καλό κλίμα εργασίας δημιουργεί ευχάριστα συναισθήματα στους εκπαιδευτικούς και συμβάλλει θετικά στην εκτέλεση των καθηκόντων τους, με επακόλουθο τη βελτίωση της επίδοσης των μαθητών. Αντίθετα, το δυσάρεστο και απωθητικό κλίμα επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα της εργασίας του εκπαιδευτικού και, κατά συνέπεια, μειώνει την αποδοτικότητα της σχολικής μονάδας.

Ο ρόλος του Διευθυντή στη διαμόρφωση θετικού κλίματος στη σχολική μονάδα είναι κεντρικός και εξαρτάται από την ικανότητά του να χειρίζεται σωστά τον ανθρώπινο παράγοντα. Σημειώνεται ότι, εκτός από τη σωστή συνεργασία με το διδακτικό προσωπικό, ο Διευθυντής θα πρέπει να επικοινωνεί σωστά με τους μαθητές και τους γονείς.

Περιγραφή

Σε όλες σχεδόν τις ευρωπαϊκές χώρες εφαρμόζεται η Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου.

Περιγραφή

Σε αρκετά σχολεία, τα οποία είναι στελεχωμένα από την αρχή του σχολικού έτους, παρατηρείται το φαινόμενο να μην υλοποιείται το Πρόγραμμα Σπουδών, να μην υλοποιούνται εκπαιδευτικές δραστηριότητες (όπως θέατρο, χορωδία κ.λ.π.), να μην εκπονούνται εκπαιδευτικά προγράμματα (όπως Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Αγωγή Υγείας κ.λ.π.).

Περιγραφή

Σε αρκετά σχολεία παρατηρούνται προβλήματα στις σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ των εκπαιδευτικών του σχολείου και αφορούν στη συνεργασία, στην επικοινωνία, στην ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών και στην αμοιβαία εμπιστοσύνη, στοιχεία τα οποία συμβάλλουν στη διαμόρφωση θετικού κλίματος μεταξύ των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.

Αφήστε μια απάντηση

Top