spetsiotou blog Δάσκαλε … τον ήρωά μου!

Εκδόσεις

front-page-ee-sep.jpg [Ε. Σπετσιώτου – Μέλλιου, Η διαθεματικότητα στο Λύκειο: Το παράδειγμα του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Έκφρασης-Έκθεσης, Αθήνα 2008, ISBN: 978-960-930794-9] Εξαντλημένο

paradeigmaaksiologhshs.jpg[Ε. Σπετσιώτου – Μέλλιου, Παράδειγμα Αξιολόγησης: Οι μαθητικές κοινότητες ως παράδειγμα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού πλαισίου, Αθήνα 2007, ISBN: 978-960-930195-4] Εξαντλημένο

daskale-ton-hrwa-mou.jpg [Ε. Σπετσιώτου – Μέλλιου, Δάσκαλε … τον ήρωά μου, το κοινωνικό πρόσωπο της σχολικής λογοτεχνίας στο Λύκειο, Αθήνα 1998, ISBN:  978-960-375-005-0] Απόσπασμα από τον πρόλογο: Πριν από αρκετά χρόνια αναρωτήθηκα πρώτη φορά για το ρόλο της λογοτεχνίας στη διαμόρφωση της ψυχοσύνθεσης των παιδιών, μαθητών μου. Μέσα από τις παρατηρήσεις τους διαπίστωνα ότι αναπτυσσόταν μια δυναμική σχέση, που σχημάτιζε το τρίγωνο κείμενο-μαθητής-δάσκαλος, και επιβεβαίωνε διαρκώς την επίδραση της λογοτεχνίας, όχι μόνο στις μαθήτριες και τους μαθητές μου αλλά και σε μένα. Και αυτό είναι φυσικό, αφού το λογοτεχνικό κείμενο διαφέρει από άλλα είδη κειμένου. Δε στηρίζεται μόνο στο συνδυασμό λέξεων που συνιστούν έννοιες και υποστηρίζουν εικόνες, γεγονότα, αξίες, όπως το ιστορικό κείμενο, αλλά κυρίως μπορεί να αναπαραστήσει κάθε βιωματική σχέση μας, να συνείρει εικόνες μας και, χωρίς να είναι ίδιο με οποιαδήποτε εμπειρία μας, να αποτελέσει προσωπικό κομμάτι της ζωής μας. (Αγορά με αντικαταβολή, πληροφορίες στην ηλεκτρονική διεύθυνση e.spetsiotou.melliou@gmail.com και στο τηλέφωνο +30 6936905508)


Δεν υπάρχουν σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.

Αφήστε μια απάντηση

Top