spetsiotou blog Δάσκαλε … τον ήρωά μου!

Εισβολή στην Ουκρανία

15 Μαρτίου 2022 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · ανθρώπινα δικαιώματα

Made with Padlet

Ετικέτες:

Οι γυναίκες της Ουκρανίας σήμερα

8 Μαρτίου 2022 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · ανθρώπινα δικαιώματα

Η σημερινή ημέρα ας είναι αφιερωμένη στις γυναίκες της Ουκρανίας. 

Σέβας στον πόνο τους και τιμή. 

Ακούστε την σημερινή εκπομπή του Μάνου Βουλαρίνου στo ραδιόφωνο του Skai: https://www.skairadio.gr/o-ti-na-nai 

Διαβάστε: https://www.athensvoice.gr/world/748810-parathyro-sta-social-media-4-oi-gynaikes-tis-oykranias 

(Απόσπασμα): 

Η Ημέρα της Γυναίκας δεν μπορεί παρά να είναι πρώτα από όλα αφιερωμένη στις γενναίες, δοκιμαζόμενες γυναίκες της Ουκρανίας. Πίσω από κάθε στρατιώτη που πέφτει στα πεδία των μαχών, πίσω από κάθε άμαχο που δολοφονείται και από κάθε παιδί που σκοτώνεται ή τραυματίζεται από την οδύνη του πολέμου, πίσω από τους ήχους των σειρήνων και τα παιδικά κλάματα στα καταφύγια, και πίσω από κάθε πλευρά της ζωής, από την απελπισία και τις μικρές και μεγάλες χαρές που βρίσκουν δίοδο στην αγριότητα, πίσω από τις πόλεις που στήνονται οχυρά και βομβαρδίζονται και αυτές που είναι υπό πολιορκία, στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα και τα λεωφορεία που κατευθύνονται στα σύνορα και στα γυναικόπαιδα που τα περνούν, πίσω από τη γενναιότητα και το θάρρος, τον φόβο, την απελπισία και την απόγνωση, την αγάπη για την πατρίδα και την ελευθερία βρίσκονται οι γυναίκες της Ουκρανίας.

«Πηγή: https://www.athensvoice.gr/world/748810-parathyro-sta-social-media-4-oi-gynaikes-tis-oykranias»

Ετικέτες:

Ο Πούτιν εισβάλλει στην Ουκρανία

24 Φεβρουαρίου 2022 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · ανθρώπινα δικαιώματα, Εθνικά Θέματα, πολιτική

oukrania polemos eisvoli rwsia ekrikseis 1Όταν ο αρχηγός ενός κράτους νομίζει ότι συνομιλεί με την Ιστορία, ενώ απέναντί του έχει τους ηγέτες των άλλων κρατών, τότε η παγκόσμια Ειρήνη κινδυνεύει. Ο Πούτιν¹, περισσότερο επικίνδυνος από τον Χίτλερ, που τον γνώρισε καλά η ανθρωπότητα  στον Β’ ΠΠ, κοινωνιοπαθής  ων, στρέφεται κατά του δυτικού τρόπου σκέψης (που τον ενοχλεί όπως είπε στο διάγγελμά του).

Οι ιστορικοί αναλυτές και ψυχαναλυτές ανατρίχιασαν βλέποντας και ακούγοντας τον Πούτιν την περασμένη Δευτέρα: Με εθνικιστικά επιχειρήματα στηριγμένα σε ιστορικές στρεβλώσεις, ανακρίβειες και ψευδείς αιτιάσεις επαλήθευσε τη λαϊκή θυμοσοφία ότι «Ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, ούτε τη γνώμη άλλαξε ούτε την κεφαλή του».

Από πού ξεκίνησε, πώς παιδαγωγήθηκε, πώς και πού ανδρώθηκε ο Πούτιν; Σε ποιο καθεστώς και με ποιες αξίες, στρεβλώσεις και μανίες; Ο δικτάτορας με την εκπαίδευση της KGB ξεκίνησε την καριέρα του (στην Κα Γκε Μπε), παρακολουθώντας τις δραστηριότητες των φοιτητών του Κρατικού Πανεπιστημίου της Αγίας Πετρούπολης.

Σκοπός του, μέσω της Ουκρανίας, όπως αποδεικνύεται σήμερα με την εισβολή, είναι να δώσει ένα καταστροφικό κτύπημα στο Δημοκρατικό πλέγμα συστημάτων της Δύσης.

Ένα ισχυρό μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας διέλυσε τον ΟΗΕ. Σήμερα!!!

af484883bef23659a55cddec35243e31 LΒέβαια δεν ήταν η πρώτη φορά μετά τον Β΄ ΠΠ. Η πρώτη φορά ήταν η εισβολή στην Κύπρο. Το 1974.

Σχετικά με την Ουκρανία και τα φρικτά βιώματα των κατοίκων της, δείτε τα σημαντικότερα στοιχεία από την ιστορία της που ανασύρονται από την δεκαετία του 1930, στο ντοκυμαντέρ:

«Soviet Story» (ελληνική αφήγηση)

 https://www.youtube.com/watch?v=nAQFxDJNCsM

Και για να μην ακολουθείτε τους «παραπληροφοριοδότες» συνδεθείτε με τον Επίσημο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

https://ec.europa.eu/info/strategy/priorities-2019-2024/stronger-europe-world/eu-solidarity-ukraine_en

Και δείτε οπωσδήποτε την ενότητα:

«Αντιμετώπιση παραπληροφόρησης», στο μπάνερ αριστερά της σελίδας:

https://ec.europa.eu/info/strategy/priorities-2019-2024/stronger-europe-world/eu-solidarity-ukraine_en#addressing-disinformation 

¹https://www.reuters.com/world/europe/eu-close-airspace-russia-curb-media-target-belarus-2022-02-27/

Ετικέτες:

Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική …

18 Φεβρουαρίου 2022 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · ανθρώπινα δικαιώματα, εκπαίδευση, ιστορία της εκπαίδευσης

Πολλοί είναι οι δάσκαλοι που στις φλέβες τους τρέχει «δασκαλίκι αντί για αίμα, όπως έλεγε μια σπουδαία δασκάλα, θρύλος της εκπαίδευσης η Μαρία Κυρ. Ανδρακάκου.  Ένας σύγχρονος εκπρόσωπος τής Τέχνης και τής Τεχνικής τής διδασκαλίας είναι και ο κ. Δημ. Νατσιός. Σας παραπέμπω σε ένα κείμενο διδασκαλίας τής γλώσσας που απηχεί το κέφι και τον παλμό τού δασκάλου μέσα στην αίθουσα επιλέγοντας το απόσπασμα από τον Νικηφόρο Βρεττάκο: «μακριές σειρές προγόνων, που δούλεψαν την φωνή, την τεμάχισαν σε κρίκους, την έκαμαν νοήματα, την σφυρηλάτησαν όπως το χρυσάφι οι μεταλλουργοί κι έγινε Όμηροι, Αισχύλοι, Ευαγγέλια κι άλλα κοσμήματα».

Το πλήρες κείμενο εδώ.

Ετικέτες:

Ηνωμένο Βασίλειο: Πρόσκληση προς συνταξιούχους εκπαιδευτικούς

22 Δεκεμβρίου 2021 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · δάσκαλος, εκπαίδευση, ιστορία της εκπαίδευσης, πανδημία

imagesΗ έκκληση που απηύθυνε το βρεταννικό υπουργείο παιδείας προς τους συνταξιούχους δασκάλους και καθηγητές δεν θα μπορούσε να προκύψει, εάν οι υπεύθυνοι του υπουργείου γνώριζαν ότι δεν θα υπήρχε ανταπόκριση.

Η επείγουσα πρόσκληση ζητούσε από τους καταρτισμένους και έμπειρους πρώην εκπαιδευτικούς να στηρίξουν δασκάλους και παιδιά, αλλά και τους νέους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης χαρακτηρίζοντας την προσφορά τους ανεκτίμητη.  Τούς προσκαλούσε να παρέμβουν και να βοηθήσουν είτε καλύπτοντας λειτουργικά κενά λόγω Covid, είτε να βοηθήσουν στην διδασκαλία καθοδηγώντας τους νεώτερους συναδέλφους τους διαθέτοντας από τον χρόνο τους από μία έως πέντε ημέρες, ή έστω και ώρες.

Ο βασικός λόγος αυτής της έκκλησης είναι η αδυναμία των δασκάλων που για μεγάλο διάστημα νοσούσαν από covid να είναι αποτελεσματικοί στο έργο τους. Πολλοί εξ αυτών αν και επέστρεψαν στην τάξη έχουν προβλήματα αναπνοής και κινητικότητας.

Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις δασκάλων στη σελίδα Teachers With Covid UK στο FaceBook. Η σελίδα δημιουργήθηκε από μια δασκάλα με έδρα το Oxfordshire.

Φυσικά δεν είναι το μόνο κράτος που ζητεί από καταρτισμένους δασκάλους να επιστρέψουν και να διδάξουν ή να προσφέρουν γνώσεις και εμπειρία σε έργο καθοδηγητικό ή εποπτικό, δηλαδή παιδαγωγική ενθάρρυνση στους μάχιμους συναδέλφους τους, έστω και για μικρό χρονικό διάστημα.

Πηγές:
https://getintoteaching.education.gov.uk/urgent-call-for-qualified-teachers#main-content
https://en.unesco.org/themes/teachers
https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/opportunities/topic-details/erasmus-edu-2021-pex-teach-aca
https://inews.co.uk/news/teachers-quit-covid-treatment-safety-measures-lack-support-1366581 
Φωτογραφία: https://www.reuters.com/world/uk/english-school-return-spurred-covid-children-cases-fell-adults-study-2021-10-13/

 

 

 

Ετικέτες:

covid-19: Νέο διαδραστικό εργαλείο προσδιορισμού μετάδοσης

5 Δεκεμβρίου 2021 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · ανθρώπινα δικαιώματα, κορονοϊός, πανδημία, Υγεία

Όλες οι οδοί μετάδοσης παίζουν ρόλο

CaptureΜε βάση τα αποτελέσματα της ανάλυσης, οι οδοί αερογενούς μετάδοσης του ιού αποδείχθηκαν οι πιο σημαντικές σε όλα τα σενάρια. Σε ό,τι αφορούσε τα μέτρα προστασίας, η χρήση μάσκας, ιδίως από τα μολυσμένα άτομα, αποδείχθηκε η πιο αποτελεσματική και επίσης απλά μέτρα όπως η τήρηση αποστάσεων, το πλύσιμο των χεριών και η τήρηση μέτρων υγιεινής κατά το φτέρνισμα ή τον βήχα είχαν αποτελεσματικότητα στη ανάσχεση της μετάδοσης του νέου κορωνοϊού. 

[…] Έτσι ένα νέο διαδραστικό γράφημα που δημιουργήθηκε από βρεταννούς ερευνητές και δημοσιεύθηκε στην ιατρική επιθεώρηση «The British Medical Journal» (ΒΜJ) μπορεί να βοηθήσει τον κάθε πολίτη να αποφασίσει πώς μπορεί να χειριστεί με τον καλύτερο τρόπο καθημερινές καταστάσεις ώστε να προστατεύσει τον εαυτό του και τους γύρω του από τον νέο κορονοϊό. Το νέο εργαλείο βασίστηκε σε εκτιμήσεις 26 ειδικών από ολόκληρο τον κόσμο και δείχνει τα διαφορετικά «μονοπάτια» που ακολουθεί ο ιός όταν μεταδίδεται από τον ένα άνθρωπο στον άλλον. Είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να δείχνει τον κίνδυνο μόλυνσης με τον SARS-CoV-2 λαμβάνοντας υπόψη διαφορετικά σενάρια με βάση τα διαθέσιμα μέχρι στιγμής επιστημονικά στοιχεία – και παρουσιάζει το τι θα μπορούσε να γίνει σε κάθε σενάριο ώστε να μειωθεί αυτός ο κίνδυνος.

«΄Ολοι επιθυμούν να γνωρίζουν πόση διαφορά κάνει κάθε μέτρο που λαμβάνουμε στη μετάδοση του ιού και καταφέραμε να συγκεντρώσουμε αρκετή γνώση από ειδικούς ανά τον κόσμο και από πολλά πεδία ώστε να δώσουμε απαντήσεις στα ερωτήματα» εξήγησε μία εκ των συγγραφέων της σχετικής μελέτης Αλεξάνδρα Φρίμαν από το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ και προσέθεσε: «Το εργαλείο είναι διαδραστικό, οπότε ο καθένας μπορεί να εξερευνήσει τα σενάρια που τον αφορούν περισσότερο, είτε επειδή για παράδειγμα αποτελεί μέλος χορωδίας, είτε επειδή θέλει να γευματίσει σε ένα μικρό εστιατόριο. Πόση διαφορά θα έκανε αν κάποιος άνοιγε στο δωμάτιο τα παράθυρα ή αν απολύμαινε τις επιφάνειες; Ὀλοι μπορούν να το ανακαλύψουν πλέον χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο».

Ο Χάρι Ράτερ, επίσης εκ των συγγραφέων της μελέτης από το Πανεπιστήμιο του Μπαθ, τόνισε ότι «είναι εύκολο να επικεντρωθεί κάποιος σε μια μόνο οδό μετάδοσης της COVID-19 και να ξεχάσει όλες τις άλλες. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να βοηθήσει ένα εργαλείο όπως αυτό είναι καθιστώντας σαφές ότι όλες οι οδοί μετάδοσης παίζουν ρόλο, σε διαφορετική αναλογία και σε διαφορετικά πλαίσια. Το γεγονός ότι μια από αυτές τις οδούς – η αερογενής μετάδοση – είναι η κύρια στις περισσότερες περιπτώσεις δεν σημαίνει ότι πρέπει να αγνοήσουμε τις υπόλοιπες». Πού βρίσκουμε το νέο εργαλείο.

Ο καθένας μπορεί να βρει το νέο χρήσιμο εργαλείο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 

https://www.bmj.com/content/375/bmj-2021-065312. Εισάγοντας τις παραμέτρους που επιθυμεί θα εξαγάγει τον κίνδυνο μόλυνσης που θα αντιμετωπίσει με βάση διαφορετικές καταστάσεις και σενάρια της καθημερινότητας.

Πηγές: 

  1. https://www.bmj.com/content/375/bmj-2021-065312
  2. 2. https://www.in.gr/2021/12/05/b-science/sars-cov2/koronaios-poso-kindyneyetai-apo-ton-io-stin-kathimerinotita-diadrastiko-ergaleio-dinei-tis-apantiseis/

Ετικέτες:

Ποια καραντίνα;

17 Νοεμβρίου 2021 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · ανθρώπινα δικαιώματα, Εθνικά Θέματα, εκπαίδευση, νομοθεσία



Λήψη αρχείου

Αναδημοσίευση από την εφημ. Πρώτο Θέμα

Ετικέτες:

Βερμέερ, Γιοχάνες (Johannes Vermeer), 1632-1675, 389 χρόνια από τη γέννησή του

12 Νοεμβρίου 2021 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · τέχνη

Ο Γιοχάνες Βερμέερ (γνωστός και ως Γιαν Βερμέερ. Αλλά η σωστή προφορά είναι Φερμέιρ) και ο Ρέμπραντ αποτελούν τους σημαντικότερους ζωγράφους της «Χρυσής εποχής» της ολλανδικής ζωγραφικής (1584-1702). Ελάχιστα στοιχεία της προσωπικής του ζωής μας είναι γνωστά και αυτά κυρίως μέσα από νομικά έγγραφα, όπως το ότι γεννήθηκε και βαπτίστηκε την ίδια ημερομηνία (31 Οκτωβρίου 1632). Αυτό ήταν σύνηθες λόγω της βρεφικής θνησιμότητας. Η Ολλανδία, ακμάζουσα χώρα της εποχής. μεγάλη οικονομική δύναμη στήριζε την ακμή της στο εμπόριο. Ο πατέρας του Βερμέερ ήταν έμπορος μέταξας και φίλος αρκετών σημαντικών ανθρώπων της κοινωνίας της πόλης Ντελφ. Αυτό διαμόρφωσε αρκετά τον τρόπο σκέψης του και τις επιλογές του. Έχαιρε ιδιαίτερης εκτίμησης και ως οικογενειάρχης και ως επαγγελματίας και ως ζωγράφος. Λέγεται ότι ολοκλήρωνε μόνο δύο έργα τον χρόνο και αυτά ειδικά για ανθρώπους που εκτιμούσαν την τέχνη του.

 

Ετικέτες:

World Teachers’ Day ή Δάσκαλε … τον ήρωά μου

5 Οκτωβρίου 2021 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · εκπαίδευση, ιστορία της εκπαίδευσης

(«On World Teachers’ Day, we are not only celebrating every teacher. We are calling on countries to invest in them and prioritize them in global education recovery efforts so that every learner has access to a qualified and supported teacher»

– Joint message from Ms Audrey Azoulay, Director-General of UNESCO, Mr Guy Ryder, Director-General of the International Labour Organization, Ms Henrietta H. Fore, Executive Director of UNICEF, and Mr David Edwards, General Secretary of Education International,on the occasion of World Teachers’ Day 2021)

Σε κοινή δήλωση της Unesco, της ILO, της Unicef ​​και της Education International αναφέρεται: «Στην Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών, δεν γιορτάζουμε μόνο κάθε δάσκαλο. Καλούμε τις χώρες να επενδύσουν σε αυτούς και να τους δώσουν προτεραιότητα στις παγκόσμιες προσπάθειες ανάκαμψης της εκπαίδευσης, έτσι ώστε κάθε μαθητής να έχει πρόσβαση σε έναν καταρτισμένο και υποστηριζόμενο δάσκαλο. Ας είμαστε δίπλα στους δασκάλους μας! «

Το 1966 συστάθηκε η ΔΟΕ /UNESCO (Paris), ενώ το 1994 ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση, την Επιστήμη και τον Πολιτισμό (UNESCO) δημιούργησε την Παγκόσμια Ημέρα του Δασκάλου ως ετήσια πρωτοβουλία με σκοπό να τιμήσει ιδιαίτερα τους εκπαιδευτικούς που παίζουν τόσο ζωτικό ρόλο στην ανάπτυξη του κάθε ατόμου, χωρίς τους οποίους δεν θα ήμασταν αυτοί που είμαστε σήμερα.   

Η Παγκόσμια Ημέρα των Δασκάλων ή κοινώς γνωστή ως Διεθνής Ημέρα των Δασκάλων γιορτάζεται στις 5 Οκτωβρίου.

 Με την καθιέρωση της ονομασίας μιας ημέρας προς τιμήν των Δασκάλων σε όλο τον κόσμο γίνεται μια απόπειρα επινόησης τρόπων για να ενισχυθούν οι δεξιότητες, οι συνεισφορές και οι πόροι τους, ενώ παράλληλα υπενθυμίζονται οι  κατευθυντήριες γραμμές που αφορούν τα δικαιώματα και τα καθήκοντά τους, όπως και οι  παράγοντες που καθορίζουν τη συνολική ανάπτυξή τους.

Πηγή: https://www.hindustantimes.com/world-news/world-teachers-day-know-its-history-significance-and-theme-101633390559130.html

 

Ετικέτες:

Επιμόρφωση και Αξιολόγηση

21 Ιουνίου 2021 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · Εθνικά Θέματα, εκπαίδευση, ιστορία της εκπαίδευσης, υπολογιστής

Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας δόθηκε το σύνθημα της παιδαγωγικής ενδυνάμωσης των εκπαιδευτικών. Και η ενημέρωση, η ανταλλαγή απόψεων τόνωσε την συναισθηματική ανθεκτικότητα όλων μας, με συναντήσεις και πολλά σεμινάρια, όλα ως Επιμορφώσεις, άλλες με απλές βεβαιώσεις συμμετοχής, άλλες ως μοριοδοτούμενα Προγράμματα.

Όλοι οι φορείς ήσαν και είναι σε εγρήγορση: ΠΕΚΕΣ, ΠΣΔ, Πανεπιστήμια.

Έτσι αποτυπώθηκε αυτό που υποψιαζόμασταν, ότι είναι πολλοί, πάρα πολλοί οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν με έμπνευση και σχέδιο, ότι είναι πολλοί, πάρα πολλοί οι εκπαιδευτικοί που η δημιουργικότητά τους αφήνει πολύχρωμο παιδαγωγικό αποτύπωμα στις μαθήτριές  και στους μαθητές τους.

Γι’ αυτό και επιλέγουν να είναι παρούσες και παρόντες σε εκπαιδευτικά προγράμματα που αξιολογούν την ατομική δραστηριότητα και ανατροφοδοτούν την δημιουργικότητα.

Για παράδειγμα, το Πρόγραμμα Τ4Ε, που σχεδιάστηκε από οκτώ (8) φορείς, Πανεπιστήμια, ΠΣΔ, Ινστιτούτο Διόφαντος. Εκπαιδευτικοί με κέφι και ελεύθερο πνεύμα, δημιουργική έμπνευση αξιολογούνται και ανατροφοδοτούνται μαθαίνοντας και εμπλουτίζοντας τον παιδαγωγικό τους ρόλο μέσα από τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες e-class και e-me, την ηλεκτρονική Webex με εβδομαδιαίες διαδικτυακές συναντήσεις και ζωηρή και εποικοδομητική επικοινωνία.

Η εκπαιδευτική ταυτότητα δεν είναι ένα τυχαίο και άχρωμο απόκτημα, όπως θέλουν να μας πείσουν οι αρνητές της Αξιολόγησης. Από την παλιά και κακοτυπωμένη ανθρώπινη έκδοσή τους το 1982 έως και τώρα στη νεότερη έκδοσή τους το 2021, αυτά τα ανθρώπινα κακέκτυπα απομυζούν την δημιουργικότητα των υπολοίπων καταδικάζοντάς τους στην σιωπή.

Αλλά στάθηκε ισχυρή αφορμή η πανδημία ώστε να ξαναβρούν τον αυθεντικό ρόλο τους οι επιμορφώσεις, δηλαδή να βοηθήσουν στην σταδιακή αλλαγή της νοοτροπίας, από το Εγώ στο Εμείς, από την αδιαφάνεια και την σιωπή στην διαφάνεια και την δημιουργική σκέψη.

Ευτυχώς, γιατί το δημοκρατικό ανοιχτό σχολείο χρειάζεται κυρίως διαφάνεια και αίσθημα υπευθυνότητας. Όποιος δεν αντέχει αυτό κλίμα μάλλον θα πρέπει να αναπροσανατολιστεί επαγγελματικά.

Ετικέτες:

«σελφ τεστ» για να επιστρέψουμε

7 Απριλίου 2021 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · Εθνικά Θέματα, εκπαίδευση, ιστορία της εκπαίδευσης

Ετικέτες:

Σπυρίδωνος Τρικούπη, Η Ιστορία της Ελληνικής Επαναστάσεως

6 Απριλίου 2021 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · Εθνικά Θέματα, εκπαίδευση, πολιτική



Λήψη αρχείου

Ετικέτες:

O Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος (ΠΙΣ) τονίζει …

6 Απριλίου 2021 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · ανθρώπινα δικαιώματα, Εθνικά Θέματα, εκπαίδευση, οικογένεια

Αθήνα 6. 4. 2021    Α.Π.: 9135   Δελτίο Τύπου

Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος (ΠΙΣ) τονίζει ότι η χρήση των self tests δεν αποτελεί τη λύση για την καταπολέμηση της πανδημίας, αλλά ένα μικρό βήμα για τον πιθανό εντοπισμό ύποπτων κρουσμάτων.

Υπερτερεί ο ευρύς έλεγχος του πληθυσμού με rapid test καιPCR.

Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος (ΠΙΣ) καλεί τους πολίτες να κάνουν υπεύθυνη χρήση και στη συνέχεια να δηλώνουν το ακριβές αποτέλεσμα.

Προς την κατεύθυνση αυτή, ο ιατρικός κόσμος της χώρας είναι πρόθυμος να βοηθήσει κάθε πολίτη ή ασθενή, σχετικά με το χρονικό παράθυρο της διάγνωσης, τις οδηγίες ιχνηλάτησης, αυτό-απομόνωσης και τις εξειδικευμένες θεραπευτικές οδηγίες.

Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος υπογραμμίζει τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την ευρεία χρήση των self tests και επισημαίνει:

–Δεν εξασφαλίζεται η ορθή λήψη του δείγματος από τους πολίτες. Ως συνέπεια αυτού μπορεί να έχουμε ψευδώς αρνητικά αποτελέσματα, που είναι πιθανό να οδηγήσουν σε εσφαλμένα συμπεράσματα και αύξηση της διασποράς του ιού.

– Η καταγραφή των αποτελεσμάτων από τους πολίτες θα πρέπει να είναι ειλικρινής, ώστε να μην προκύψει εσφαλμένη ή μη ενημέρωση του εθνικού μητρώου covid – 19, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για τη διασπορά της νόσου.

-Η διαχείριση των μολυσματικών αποβλήτων από τη διαδικασία του αυτοελέγχου, θα πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες της Ε.Ε..

-Η διαχείριση και η επιτήρηση της νόσου COVID-19 μέσω των τεστ διάγνωσης, καθορίζεται από αυστηρό υγειονομικό πρωτόκολλο, απαιτεί πιστοποιημένο προσωπικό (ιατρούς και νοσηλευτές) και σαφές πλαίσιο προδιαγραφών.

Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος τονίζει ότι η διαδικασία του αυτοελέγχου για να αποδώσει, προϋποθέτει σωστή δειγματοληψία και χρήση των αποτελεσμάτων. Καλούμε τους πολίτες να αναζητούν ιατρική συμβουλή για όλα τα ανωτέρω.

Πηγή: www.especial.gr

Ετικέτες:

Johann Sebastian Bach – Air On The G String 1h de Músicas Clássicas Lindas

2 Δεκεμβρίου 2020 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · εκπαίδευση, Μουσική

Ετικέτες:

Διεθνές βραβείο ειρήνης σε έφηβο για τη στήριξη θυμάτων του διαδικτυακού εγκλήματος

18 Νοεμβρίου 2020 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · ανθρώπινα δικαιώματα, εκπαίδευση, νομοθεσία, οικογένεια, υπολογιστής

Διεθνές βραβείο ειρήνης σε έφηβο για τη στήριξη θυμάτων cyber-bullying!

Ένας έφηβος από το Μπαγκλαντές κέρδισε το διεθνές βραβείο ειρήνης για την εφεύρεση μιας εφαρμογής που στηρίζει νεαρά θύματα του κυβερνοχώρου.

Η εφαρμογή “Cyat Teens” του Sadat Rahman βοηθά τα νεαρά θύματα διαδικτυακού εγκλήματος, συμπεριλαμβανομένου του cyber-bullying, στη δυτική συνοικία Narail, να αναφέρουν τα περιστατικά. Οι κριτές στο KidsRights Foundation εντυπωσιάστηκαν τόσο πολύ με τη δημιουργία του 17χρονου, που του απένειμαν το Διεθνές Βραβείο Ειρήνης για παιδιά 2020.

Όπως αναφέρει το Infosecurity Magazine, το βραβείο απένειμε στον Rahman η Malala Yousafzai, μία νεαρή κοπέλα από το Πακιστάν που αγωνίζεται για το δικαίωμα των γυναικών στην εκπαίδευση και έχει βραβευθεί με Νόμπελ. Η Yousafzai ανέφερε ότι ο βραβευθείς έφηβος σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας διαφορετικής εποχής. Η τελετή της απονομής πραγματοποιήθηκε από το KidsRights Foundation που εδρεύει στην Ολλανδία. 

Μέχρι στιγμής, η εφαρμογή “Cyber Teens” που εφηύρε ο έφηβος Rahman έχει ληφθεί πάνω από 1.800 φορές, έχοντας στηρίξει 300 νεαρά θύματα cyber-bullying. Η εφαρμογή φέρνει τα παιδιά σε επαφή με μια ομάδα νέων εθελοντών, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και ο Rahman, και τους επιτρέπει να αναφέρουν εγκλήματα εμπιστευτικά. Στη συνέχεια, η ομάδα έρχεται σε επαφή με τοπικούς αξιωματικούς επιβολής του νόμου και κοινωνικούς λειτουργούς για να εξασφαλίσει βοήθεια για τα θύματα. Οι χρήστες μέσω της εφαρμογής έχουν επίσης πρόσβαση σε συμβουλές για την διαδικτυακή ασφάλεια, συμπεριλαμβανομένου ενός οδηγού για τον εντοπισμό και την αποφυγή σεξουαλικών παρενοχλήσεων και εκφοβισμών. 

Η ομάδα εθελοντών έχει επιλύσει με επιτυχία σχεδόν 60 κυβερνοεγκλήματα και είχε ως αποτέλεσμα οκτώ συλλήψεις από την τοπική αστυνομία. Ορισμένες καταγγελίες αφορούσαν την αποστολή ακατάλληλων μηνυμάτων και πορνογραφικού περιεχομένου από ενήλικες σε παιδιά. Ο Rahman εμπνεύστηκε την εφαρμογή αφ’ ότου έμαθε για την αυτοκτονία ενός 15χρονου κοριτσιού που έπεσε θύμα διαδικτυακού εκφοβισμού. Εκτός από την εφαρμογή, ο Rahman έχει δημιουργήσει Cyber Clubs σε κάθε σχολείο στην περιοχή του, για να εκπαιδεύσει τους νέους στην ψηφιακή εκπαίδευση και ασφάλεια. Το διεθνές βραβείο ειρήνης συνοδεύτηκε με το χρηματικό έπαθλο των 118.000$, τα οποία ο Rahman σκοπεύει να χρησιμοποιήσει για να διανείμει την εφαρμογή στο Μπαγκλαντές καθώς και σε άλλες χώρες.

ΠΗΓΗ: https://www.secnews.gr/295926/diethnes-vraveio-eirinis-se-efivo-gia-ti-stiriksi-thymaton-cyberbullying/

Ετικέτες: