Yλικό επιμορφωτικής διημερίδας «Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: η σημασία των ενεργών δυναμικών αναπαραστάσεων στο Πρόγραμμα Σπουδών»24/25-4-2024

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διημερίδα μας με θέμα «Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: η σημασία των ενεργών δυναμικών αναπαραστάσεων στο Πρόγραμμα Σπουδών», η οποία διεξήχθη στο Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. Θερμά ευχαριστώ τον Διευθυντή του σχολείου κ. Χασάπη για την εξαιρετική φιλοξενία στο χώρο του σχολείου του. Εξαιρετικές εισηγήσεις από όλους τους επιμορφωτές /τριες.

Προσκεκλημένοι ομιλητές/τριες: (α) η κ. Χρυσαυγή Τριανταφύλλου (Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Μαθηματικών ΕΚΠΑ) και (β) ο κ. Ηλίας Μπάρμπας (Ερευνητής ΙΦΕ). Στη συνέχεια θα αναρτηθούν περιλήψεις των εισηγήσεων όλων των επιμορφωτών.

Περίληψη της εισήγησης της κ. Τριανταφύλλου

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ_ΜΑΘΗΜΑΤΙΚA & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ_25 04 2024

Περίληψη της εισήγησης του κ. Μπάρμπα

ΜΠΑΡΜΠΑΣ _SNFCC-presentation_1-1

Περίληψη της εισήγησης του κ. Χασάπη

Xασάπης_ Εξαγωγή Σελίδων 20240424-geometry-presentation

Περίληψη της εισήγησης της κ. Μπακέττα

Μπακέττα _Περίληψη παρουσίασης στις εκθετικές συναρτήσεις

Περίληψη της εισήγησης του κ. Μιχελαράκη

Μιχελαράκης _Διαθεματική προσέγγιση Χρυσής Τομής

Ενδεικτικό βίντεο από την εισήγησή μου με τίτλο

Πατσιομίτου, Σ. (2024). Αναδιοργάνωση αναπαραστάσεων και οπτική απόδειξη στα Στοιχεία του Ευκλείδη. Εισήγηση στην επιμορφωτική διημερίδα με θέμα «Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: η σημασία των ενεργών δυναμικών αναπαραστάσεων στο Πρόγραμμα Σπουδών». Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. 24-4-2024

 

Πατσιομίτου, Σ. (2024). “Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: «δυναμική» μετάφραση προβλημάτων της Τράπεζας Θεμάτων”. Εισήγηση στην επιμορφωτική διημερίδα με θέμα «Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: η σημασία των ενεργών δυναμικών αναπαραστάσεων στο Πρόγραμμα Σπουδών». Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. 25-4-2024

Η δεύτερη εισήγησή μου αφορά τη μετάφραση προβλημάτων της Τράπεζας Θεμάτων σε ψηφιακά περιβάλλοντα. όπως τα λογισμικά δυναμικής γεωμετρίας. Αυτό που προτείνω είναι να μεταφραστούν όλα τα προβλήματα της Τ.Θ.Δ.Δ. σε λογισμικά, ώστε οι Μαθηματικοί μας στην τάξη να έχουν τη δυνατότητα χρήσης και των δύο περιβαλλόντων: του στατικού και του δυναμικού. Το ερώτημα που εύλογα τίθεται: Μήπως θα ήταν καλό να δημιουργηθεί μια Τράπεζα Θεμάτων και στο Γυμνάσιο; Ενδεχομένως, όχι με την αυστηρότητα που εφαρμόζεται στο Λύκειο, αλλά έτσι ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς των Γυμνασίων να διευκολύνονται στην επιλογή και τροποποίηση κάποιου θέματος για τη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση των μαθηματικών εννοιών.

Για τη νομοθεσία που αφορά την Τράπεζα Θεμάτων, τη διδακτέα και εξεταστέα ύλη σε όλες τις τάξεις και του τύπους Λυκείων πατήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/apofaseis-gia-tin-exetastea-yli-olon-ton-typon-lykeion/

Το Πρόγραμμα της διημερίδας είναι το ακόλουθο



Λήψη αρχείου

 

Και η πρόσκληση προσκ

Yλικό επιμορφωτικής ημερίδας «Steam: Μαθηματικά και Τέχνη στο εκπαιδευτικό κοινωνικοπολιτισμικό γίγνεσθαι» 10-4-2024

Την 10/4/2024 διεξήχθη επιμορφωτική ημερίδα στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου με θέμα «Steam: Μαθηματικά και Τέχνη στο εκπαιδευτικό κοινωνικοπολιτισμικό γίγνεσθαι».

Προσκεκλημένη ομιλήτρια η κ. Ζαχαρούλα Σμυρναίου (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο ΠαιΤΔΕ ΕΚΠΑ-Αντιπροέδρος του ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»). Την ευχαριστούμε θερμά για την συμμετοχή της στην ημερίδα μας, όπως και την κ. Παναγιώτα Αργύρη, Υποδιευθύντρια Προτύπου ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής, για την πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση της.

Η εισήγηση της κ. Σμυρναίου σε αρχείο pdf

Σμυρναίου_Μαθηματικά και Τέχνη

H εισήγηση της κ. Αργύρη σε αρχείο pdf

Μαθηματικά – Πολιτιστική Κληρονομιά

 Ο τίτλος της εισήγησής μου ήταν Εργαλειακές διαδρομές Steam: tessellations, pentominos, rep-tiles στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών. Στόχος της εισήγησής μου ήταν να παρουσιάσω εργαλειακές διαδρομές Steam σε μια προσπάθεια διαμόρφωσης θετικού κλίματος περί και για τα Μαθηματικά. Ευρύτερος στόχος μου ήταν να παρουσιάσω τα γνωστικά εργαλεία ως μέσο επικοινωνίας και συνεργασίας ανάμεσα στους δασκάλους και τους μαθητές.

Γενικότερα, η εκπαιδευτική διαδικασία STEAM είναι κάτι περισσότερο από συνδυασμό συζητήσεων που αποτυπώνονται στα ακρωνύμια των εννοιών [Science, Technology, Engineering, Αrts, Mathematics] και τα οποία αναφέρονται στις Φυσικές Επιστήμες, την Τεχνολογία, την Επιστήμη των Μηχανικών, τις Τέχνες και τα Μαθηματικά . Αποτελούν ευκαιρίες όπου τα υλικά των προηγούμενων επιστημών συνδυάζονται διεπιστημονικά.

Πατσιομίτου, Σ. (2024) . Εργαλειακές διαδρομές Steam: tessellations, pentominos, rep-tiles στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών. Εισήγηση στην επιμορφωτική ημερίδα με τίτλο «Steam: Μαθηματικά και Τέχνη στο εκπαιδευτικό κοινωνικοπολιτισμικό γίγνεσθαι». Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου. 10-4-2024

Στη συνέχεια παρουσιάζονται ενδεικτικές διαφάνειες  στο αρχείο pdf.



Λήψη αρχείου

 

Για την πρώτη εργασία μου στις επιστρώσεις επιπέδου στο Πρόγραμμα Σπουδών πατήστε τον σύνδεσμο https://www.etpe.gr/wp-content/uploads/pdfs/etpe1442.pdf

Αναλυτική επεξήγηση των εννοιών που αφορούν τις επιστρώσεις επιπέδου στη μονογραφία μου

Πατσιομίτου, Σ. (2020β). Διδακτική, Διδασκαλία και Αξιολόγηση των Μαθηματικών: Μαθησιακά Μονοπάτια και Πρόγραμμα Σπουδών. Εκδόσεις «Ανατολικός».Αθήνα. ISBΝ: 978-618-5136-49-9 (215 σελίδες). Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου στον ακόλουθο σύνδεσμο

https://www.academia.edu/43702210/

Οι κατασκευές όλων των αρχείων Sketchpad περιγράφονται αναλυτικά στο βιβλίο μου

  • Πατσιομίτου, Σ. (2009/2010) Μαθαίνω Μαθηματικά με το Geometers Sketchpad v4. Εκδόσεις Κλειδάριθμος. Τόμος Α . ISBN:978-960-461-308-3(263 σελίδες)το οποίο εγκρίθηκε ομόφωνα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο   για την παιδαγωγική καταλληλότητα του και απεστάλη στις σχολικές βιβλιοθήκες των Πειραματικών Γυμνασίων-Λυκείων Αθήνας και Θεσσαλονίκης  [«καθόσον μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο βοήθημα για τους καθηγητές των Μαθηματικών στην προσπάθειά τους για αξιοποίηση των Τ.Π.Ε στη διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών»].Το αναβαθμισμένο έργο
  • Πατσιομίτου, Σ. (2022). Εννοιολογικές και εργαλειακές διαδρομές με συνδεόμενες οπτικές ενεργές αναπαραστάσεις στο Geometer’s Sketchpad. Εκδόσεις Κλειδάριθμος. ISBN: 978-960-645-302-1. 

είναι αναρτημένο στο Σύστημα “Εύδοξος” https://service.eudoxus.gr/search/#a/id:112691124/0

με εμπλουτισμένο υλικό στις επιστρώσεις επιπέδου.

Tο βιβλίο του κ. Μπαλόγλου “Isometrica” μπορείτε να κατεβάσετε από τον σύνδεσμο https://www.emis.de/monographs/Isometrica/isometrica.pdf

To Πρόγραμμα της επιμορφωτικής ημερίδας



Λήψη αρχείου

Yλικό επιμορφωτικής ημερίδας στις 20-3-2024

Την 20/3/2024 διεξήχθη επιμορφωτική ημερίδα στο 8ο Γυμνάσιο Περιστερίου με θέμα “Συνεργασία, ενσυναίσθηση, επικοινωνία και γνωστικά εργαλεία στο εκπαιδευτικό κοινωνικοπολιτισμικό γίγνεσθαι” . Ο τίτλος της εισήγησής μου ήταν “Γνωστικά εργαλεία σε κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο για τη διδασκαλία και μάθηση των εννοιών”.  Ευρύτερος στόχος μου ήταν να παρουσιάσω τα γνωστικά εργαλεία ως εξαιρετικά μέσα επικοινωνίας και συνεργασίας ανάμεσα στους δασκάλους και τους μαθητές.

Προτείνονται για ανάγνωση τα ακόλουθα άρθρα:

α) To άρθρο του Καθηγητή  Trouche (2004)

https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/files/2024/03/LT-2004.pdf

β) To άρθρο των Koparan et al. (2023) https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1871187123000159

Για τη διδασκαλία γεωμετρικών εννοιών με επαυξημένη πραγματικότητα μπορειτε να χρησιμοποιήσετε

„http://arloon.com/app/geometry. Δείτε σχετικό βίντεο στο https://www.youtube.com/watch?v=5M38opfPJfs

Δείτε ενδεικτικές διαφάνειες της παρουσίασης μου



Λήψη αρχείου

Μπορείτε να πειραματιστείτε διαδραστικά με τον κύβο και το ανάπτυγμά του στο https://www.geogebra.org/m/cQKqSjX8#material/FQXxW67R

 

Yλικό ημερίδας που διεξήχθη στις 14-3-2024

Στις 14-3-2024 διεξήχθη στο 6ο Γυμνάσιο Περιστερίου  επιμορφωτική ημερίδα κλάδου ΠΕ03 με θέμα «Τα ψηφιακά εργαλεία στην ερμηνεία δυναμικών αναπαραστάσεων και στη μέθοδο επίλυσης προβλήματος».

Ο τίτλος της εισήγησής μου ήταν

Πατσιομίτου, Σ. (2024). Η προσέγγιση του αριθμού π μέσω των  δυναμικών ενεργών παραμετρικών ν-γώνων ή των ολοκληρωμάτων Riemann. Εισήγηση σε επιμορφωτική ημερίδα κλάδου ΠΕ03. 6ο Γυμνάσιο Περιστερίου. (Υλικό με copyright).



Λήψη αρχείου

Για να διαβάσετε το πλήρες άρθρο στην Ελληνική γλώσσα μπορείτε να κατεβάσετε τη μονογραφία μου

Πατσιομίτου, Σ. (2020γ). Διδακτική και Διδασκαλία των Μαθηματικών: Από τη θεωρία στην πράξη με χρήση λογισμικών. Εκδόσεις Αγγελάκη. Αθήνα. ISBN: 978-960-616-155. https://www.academia.edu/43795275/

Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο των Dubinsky & McDonald  “APOS: A Constructivist Theory of Learning in Undergraduate Mathematics Education Research”

στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.math.kent.edu/~edd/ICMIPaper.pdf

Μπορείτε να κατεβάσετε το έργο ” The works of Archimedes “byArchimedes; Heath, Thomas Little, Sir, 1861-1940

https://archive.org/details/worksofarchimede00arch

Μπορείτε να κατεβάσετε τοέργο “Ευκλείδη Στοιχεία” (Tόμος Ι) από τον σύνδεσμο https://commonmaths.weebly.com/uploads/8/4/0/9/8409495/tomos-1.pdf

και τον δεύτερο τόμο από τον σύνδεσμο https://commonmaths.weebly.com/uploads/8/4/0/9/8409495/tomos-2.pdf

Για το αυθεντικό έργο των “Στοιχείων” επισκεφθείτε τον ιστοχώρο του κ. Μουρμουρά http://users.ntua.gr/dimour/euclid/

Φωτογραφικό στιγμιότυπο από την εισήγησή μου

1710488381615

 

H πρόσκληση που εστάλη προς τα Γυμνάσια , ΓΕΛ, ΕΠΑΛ της Γ΄Αθήνας

pr3

ΠΡΟΤΥΠΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ (ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ)



Λήψη αρχείου

Επιμορφωτική διημερίδα Μαθηματικών «Ψηφιακά Μαθηματικά: Λογισμικά και Τεχνητή Νοημοσύνη» στις 21 και 22/2/2024

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διημερίδα Μαθηματικών με θέμα «Ψηφιακά Μαθηματικά: Λογισμικά και Τεχνητή Νοημοσύνη» που διεξήχθη στις 21 και 22/2/2024 στο Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων.H πρόσκληση είχε σταλεί σε Γυμνάσια-ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Περιστερίου, Πετρούπολης και Αγίων Αναργύρων [περιοχή επιστημονικής ευθύνης μου]. Ευχαριστώ θερμά το Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων και τον Διευθυντή του κ. Χασάπη για την εξαιρετική φιλοξενία στο χώρο του σχολείου. Ευχαριστούμε θερμά στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς που μας τίμησαν με την παρουσία τους. Κάθε συνάντηση μας και μία ακόμα γιορτή για τα Μαθηματικά και τη Διδακτική των Μαθηματικών!

Πατσιομίτου, Σ. (2024). Ψηφιακές μαθησιακές τροχιές  στα τετράπλευρα: Θεώρημα Varignon.Εισήγηση στην επιμορφωτική διημερίδα Μαθηματικών που διοργανώθηκε από την Πατσιομίτου, Σ. , Σύμβουλο Εκπαίδευσης Μαθηματικών Γ΄ Αθήνας. Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. 21-2-2024 (υλικό με copyright).

Το αναρτημένο υλικό αποτελεί περίληψη της εισήγησής μου (τα σημαντικότερα σημεία)



Λήψη αρχείου

H εισήγηση αποτελεί ενδεικτικό απόσπασμα της μελέτης μου στα τετράπλευρα την οποία μπορείτε να διαβάσετε στην Διδακτορική μου Διατριβή

Πατσιομίτου, Σ (2012). Η ανάπτυξη της γεωμετρικής σκέψης μέσα από τη χρήση αλληλεπιδραστικών τεχνικών και μετασχηματισμών σε υπολογιστικό περιβάλλον: Συνδεόμενες Οπτικές Ενεργές Αναπαραστάσεις. Διδακτορική Διατριβή. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (Δεκέμβριος 2012). (551 σελίδες)

http://phdtheses.ekt.gr/eadd/handle/10442/35816

και στην τελευταία μονογραφία μου

Πατσιομίτου, Σ. (2024). Νοητικές, Εργαλειακές και Αφαιρετικές Γεωμετρικές Διαδρομές στα Τετράπλευρα. Ιανουάριος 2024 . Εκδόσεις Αγγελάκη. Αθήνα. ISBN: 978-960-616-370-8. https://www.academia.edu/114452254/

Μπορείτε να διαβάσετε ακόμα τα άρθρα:

Daniel Scher (2017). Digging deep into Varignon’s Theorem. https://www.sineofthetimes.org/digging-deep-into-varignons-theorem/

και να διερευνήσετε το θεώρημα διαδραστικά στο WebSketchpad 

Peter N. Oliver: Pierre Varignon and the Parallelogram Theorem. Mathematics Teacher, Band 94, Nr. 4, April 2001, pp. 316-319.

Peter N. Oliver: Consequences of Varignon Parallelogram Theorem.Mathematics Teacher, Band 94, Nr. 5, Mai 2001, pp. 406-408

 

Πατσιομίτου, Σ. (2024). Επίλυση προβλήματος στη Γεωμετρία: Gamow και θησαυρός των πειρατών.Εισήγηση στην επιμορφωτική διημερίδα Μαθηματικών που διοργανώθηκε από την Πατσιομίτου, Σ. , Σύμβουλο Εκπαίδευσης Μαθηματικών Γ΄ Αθήνας. Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. 21-2-2024 (υλικό με copyright).

Μπορείτε να διαβάσετε το δημοσιευμένο άρθρο μου που αφορά την έρευνα στο πρόβλημα του Gamow (το οποίο αναδιατύπωσα

και σχεδίασα σε διάφορες φάσεις και υποφάσεις της ερευνητικής διαδικασίας).

Patsiomitou, S., (2008). The development of students’ geometrical thinking through transformational processes and interaction techniques in a dynamic geometry environment. Issues in Informing Science and Information Technology journal. Book Chapter. Eds (Eli Cohen & Elizabeth Boyd). Vol.5 pp.353-393 Published by the Informing Science Institute Santa Rosa, California USA. Available on line  http://proceedings.informingscience.org/InSITE2008/IISITv5p353-393Pats457.pdf [ή στον σύνδεσμο  https://www.academia.edu/1764075/.]

Για τη διασύνδεση με το θεώρημα του Vecten μπορείτε να διαβάσετε το δημοσιευμένο άρθρο μου

Patsiomitou, S. (2019a). From Vecten’s Theorem to Gamow’s Problem: Building an Empirical Classification Model for Sequential Instructional Problems in Geometry. ISSN 2222-1735 (Paper) ISSN 2222-288X (Online).  International Institute for Science, Technology and Education (IISTE): E-Journals. Journal of Education and Practice. Vol.10, No.5, pp.1-23. DOI: 10.7176/JEP/10-5-01

https://iiste.org/Journals/index.php/JEP/article/view/46479

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Χασάπης, Σ. (2024). Διερευνώντας την εγγραψιμότητα σε κύκλο. Εισήγηση στην επιμορφωτική διημερίδα Μαθηματικών που διοργανώθηκε από την Πατσιομίτου, Σ. , Σύμβουλο Εκπαίδευσης Μαθηματικών Γ΄ Αθήνας. Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. 21-2-2024 (υλικό με copyright).

Το υλικό είναι αναρτημένο στον ακόλουθο σύνδεσμο

https://lyk-peir-ag-anarg.att.sch.gr/index.php/drastiriotites/draseis-epaggelmatikis-anaptyksis/epimorfoseis/540-dieurenonontas-schemata-pou-engraphontai-se-kyklo

Φύλλο εργασίας: https://www.geogebra.org/m/zab4pe6d

Τάξη εργασίας geogebraclassroom: https://www.geogebra.org/classroom/bqayb4th

Δείτε και τη διαδραστική ταινία για τα εγγράψιμα τετράπλευρα.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Αναπλιώτης, Ι. (2024). Όταν τα Μαθηματικά συναντούν την Τεχνητή Νοημοσύνη: Η Ανεκτίμητη Βοήθεια του ChatGPT και των Chatbots ‘Fractal Mentor’ και ‘Calculus Wizard and Math Mentor’. Εισήγηση στην επιμορφωτική διημερίδα Μαθηματικών που διοργανώθηκε από την Πατσιομίτου, Σ. , Σύμβουλο Εκπαίδευσης Μαθηματικών Γ΄Αθήνας. Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. 21-2-2024 (υλικό με copyright).

Αναπλιώτης_CHATGPT PROMPTS για τα Μαθηματικά.pdf

Αναπλιώτης -{1].pdf

Αναπλιώτης-[2]- ChatGPT_ Ο Αόρατος Σύμβουλος στην Καθημερινή Ζωή.pdf

ΜΟΥΣΕΙΟ FRACTALS

artsteps | Fractals Museum

ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ

artsteps | Μαθηματικοί του κόσμου

ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ YOUTUBE

ai prompts and tips – YouTube

artsteps | Make your own VR Exhibitions

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Σπάθης, Μ. (2024). Προβλήματα, προβληματισμοί και λογισμικά. Εισήγηση στην επιμορφωτική διημερίδα Μαθηματικών που διοργανώθηκε από την Πατσιομίτου, Σ. , Σύμβουλο Εκπαίδευσης Μαθηματικών Γ΄Αθήνας. Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. 21-2-2024 (υλικό με copyright).

ΣΠΑΘΗΣ Μ. Προβλήματα, προβληματισμοί και λογισμικά.pdf

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Καθαράκης, Γ. (2024). Διερευνώντας την Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) στα Μαθηματικά: Το MagicSchoolAI ως Εργαλείο Υποστήριξης στην Διαδικασία Μάθησης. Εισήγηση στην επιμορφωτική διημερίδα Μαθηματικών που διοργανώθηκε από την Πατσιομίτου, Σ. , Σύμβουλο Εκπαίδευσης Μαθηματικών Γ΄Αθήνας. Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. 21-2-2024 (υλικό με copyright).

https://drive.google.com/file/d/1LKXbG-6aFknPcrQxv-Mgg7RsRtKo0p-y/view?usp=

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Βεντούρας, Ε. Τεχνητή νοημοσύνη – νευρώνες ή συναρτήσεις;

Παρουσίαση – Ε.Βεντούρας.pdf

Δείτε και άλλες δημοσιευμένες εργασίες του κ. Βεντούρα (Καθηγητή Μηχανικών Βιοϊατρικής ΠΑ.Δ.Α.) στον ακόλουθο σύνδεσμο

https://bme.uniwa.gr/wp-content/uploads/sites/63/2019/07/CV_Ventouras_Erricos_publications_.pdf

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Το Πρόγραμμα της διημερίδας ήταν το ακόλουθο:



Λήψη αρχείου

 

Και η πρόσκληση που στάλθηκε στα σχολεία επιστημονικής ευθύνης μου

 

pros1

Στις επόμενες ημέρες θα αναρτηθεί και άλλο υλικό της διημερίδας.

Υλικό επιμορφωτικής ημερίδας κλάδου ΠΕ03 που διεξήχθη στις 13-12-2023

Πατσιομίτου, Σ. (2023). Ψηφιακά σενάρια στα Νέα Προγράμματα Σπουδών: Συμβολικές και οπτικές συνδεόμενες ενεργές αναπαραστάσεις στις τριγωνομετρικές συναρτήσεις. Εισήγηση στην επιμορφωτική ημερίδα κλάδου ΠΕ03. 1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων. 13-12-2023

Το αναρτημένο υλικό που ακολουθεί αποτελεί περίληψη της εισήγησής μου.



Λήψη αρχείου

Παρουσίαση ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ -13-12-2023

Καλκαντέρα, Ο. (2023). Ψηφιακά σενάρια: Διδασκαλία στα Εμβαδά επιπέδων σχημάτων και το Πυθαγόρειο θεώρημα με διασυνδεόμενες οπτικές αναπαραστάσεις. Εισήγηση στην επιμορφωτική ημερίδα κλάδου ΠΕ03 που διοργανώθηκε από την Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ03 Πατσιομίτου Σταυρούλα. 1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων. 13-12-2023

Παρουσίαση ΚΑΛΚΑΝΤΕΡΑ-13-12-23

Χρυσοστομίδου, Α. (2023). Ψηφιακά σενάρια: Πειραματική διδασκαλία για την κατανόηση των εγγεγραμμένων γωνιών- των αρνητικών αριθμών. Εισήγηση στην επιμορφωτική ημερίδα κλάδου ΠΕ03 που διοργανώθηκε από την Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ03 Πατσιομίτου Σταυρούλα. 1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων. 13-12-2023

Στον σύνδεσμο https://www.geogebra.org/m/mj4hvsyq (GeoGebra)  – για τους αρνητικούς αριθμούς.

Στον σύνδεσμο https://www.geogebra.org/m/puhakuts (GeoGebra) –  αναπαράσταση αρνητικών αριθμών.

Στον σύνδεσμο https://www.geogebra.org/m/bcdgujsp (GeoGebra)  – για τις εγγεγραμμένες γωνίες.

Στον σύνδεσμο https://www.geogebra.org/m/gpctsfvj (GeoGebra)  –  για τις θέσεις επίκεντρης και εγγεγραμμένης καθώς και την μεταξύ τους σχέση

Τσενικλίδη, Χ. (2023). Ψηφιακά σενάρια και σενάρια με εμπράγματο υλικό: Διδασκαλία σε παιδιά με αναπηρίες για την έννοια της γωνίας και την έννοια του κλάσματος. Εισήγηση στην επιμορφωτική ημερίδα κλάδου ΠΕ03 που διοργανώθηκε από την Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ03 Πατσιομίτου Σταυρούλα. 1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων. 13-12-2023
Καλαφάτη, Ο. (2023). Ψηφιακά σενάρια: Διδασκαλία σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα είδη γωνιών και στις προσθέσεις ετερωνύμων κλασμάτων μέσω ψηφιακών διαμερίσεων. Εισήγηση στην επιμορφωτική ημερίδα κλάδου ΠΕ03 που διοργανώθηκε από την Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ03 Πατσιομίτου Σταυρούλα. 1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων. 13-12-2023
Η πρόσκληση και το πρόγραμμα της ημερίδας

Πρόγραμμα επιμορφωτικής ημερίδας «Ψηφιακά σενάρια στα Νέα Προγράμματα Σπουδών»- Τετάρτη 13.12.2023

Με το παρόν έγγραφο σας ενημερώνουμε ότι η Σύμβουλος Εκπαίδευσης της Δ.Δ.Ε. Γ΄ Αθήνας κα Πατσιομίτου Σταυρούλα, κλ. ΠΕ03-Μαθηματικών, προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ03-ΠΕ03.50 που διδάσκουν στα Γυμνάσια, ΓΕΛ & ΕΠΑΛ ευθύνης της σε επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Ψηφιακά σενάρια στα Νέα Προγράμματα Σπουδών». Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13.12.2023 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 1ου Γυμνασίου Αγίων Αναργύρων, και ώρα 12.00 – 14.00. Το πρόγραμμα της ημερίδας παρατίθεται στη συνέχεια.



Λήψη αρχείου

Χρήσιμες σημειώσεις για τη λειτουργία του διαδραστικού πίνακα FLIP_PC στα Μαθηματικά [και όχι μόνο]

Χρήσιμες σημειώσεις για τη λειτουργία του διαδραστικού πίνακα FLIP_PC στα Μαθηματικά [και όχι μόνο]

https://www.academia.edu/4468139/

Υλικό επιμορφωτικής ημερίδας κλάδου ΠΕ03 που διεξήχθη στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου στις 4-10-2023

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ημερίδα μας με θέμα

«Ψηφιακά δημιουργήματα και κοινωνικοπολιτισμικά εργαλεία για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών εννοιών»

που διοργάνωσα και διεξήχθη στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου στις 4/10/2023 και ώρα 12-14.



Λήψη αρχείου

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

Κολλινιάτη Γεωργία

«Μαθηματικά εκτός αναλυτικού και ωρολογίου προγράμματος»

ΚΟΛΛΙΝΙΑΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ -ΕΙΣΗΓΗΣΗ 4-10-2023.pdf

Νικολακοπούλου Ρεβέκκα, Μίχου Σοφία

«Δράσεις «ΕΝΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΑ ΑΥΤΑ» για την τάξη των Μαθηματικών»

https://prezi.com/view/A8uZQ2B8u6b4sfq75iVe

https://www.artsteps.com/view/62e1553033b809d8007b2062

https://padlet.com/revnikolakopoulou/7bf3vzc9delxcilx

Αναπλιώτης Ιωάννης

«Ψηφιακό Μουσείο αφιερωμένο στους μεγάλους Μαθηματικούς»

https://www.artsteps.com/view/64511aa9c9d7734e2a1e8859

Ψηφιακό Μουσείο Μαθηματικών : https://www.artsteps.com/view/65168a961ce533f0a41b20a7

Όλα τα ψηφιακά μουσεία του Ιδιωτικού Γυμνασίου  “ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ”: https://neapaideia.artsteps.com/

Καττή Κωνσταντίνα-Bέλης Ιωάννης

«Σκυταλοδρομία Θετικών Επιστημών με τη χρήση του εργαλείου  Plickers»

KATTH -Plickers-video.mp4

NEA ΠAIΔΕΙΑ -ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.pdf

https://neapaideia.gr/draseis-ekdiloseis/skytalodromia-fysikon-epistimon/

Χρυσοστομίδου Αγάπη, Ακρίδας Αναστάσιος, Καθαράκης Γεώργιος, Ψύκου Αικατερίνη, Στόκα Ιωάννα, Μαμμή Ζαχαρούλα, Ρούσση Αγλαΐα

«Ο «μαγικός» αριθμός τρία (3): Διαθεματική Προσέγγιση»

https://1gym-ag-anarg.att.sch.gr/2023/10/06/ο-μαγικός-αριθμός-τρία-3-διαθεματικ/

 

Περίληψη:

Σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία, ο αριθμός τρία (3) είχε πάντα μια μοναδική σημασία. Ο εν λόγω αριθμός έχει πρωτεύον κεντρικό ρόλο σε πολλές θρησκείες αλλά και στην αρχαία ελληνική μυθολογία. Ο αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Πυθαγόρας, υπέθεσε ότι το νόημα πίσω από τον αριθμό τρία ήταν βαθιά σημαντικό. Στα μάτια του ήταν ο αριθμός της αρμονίας, της σοφίας και της κατανόησης. Για αυτόν τα μαθηματικά, η φιλοσοφία και η θρησκεία ήταν αλληλένδετα. Με σύνθημα το «όλα είναι ένας αριθμός», αρχικός στόχος, είναι  η αναφορά του αριθμού τρία (3) ως κίνητρο μελέτης και διασύνδεσής του με τις θεωρητικές και θετικές επιστήμες. Μέσω της παρούσας προσέγγισης γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί και να αποκαλυφθεί η σημασία και η δυναμική του αριθμού τρία (3). Είναι άραγε το κλειδί για την κατανόηση και την ερμηνεία του σύμπαντος;

Πατσιομίτου Σταυρούλα

Πατσιομίτου, Σ. (2023). Ψηφιακά δημιουργήματα και κοινωνικοπολιτισμικά εργαλεία για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών εννοιών. Εισήγηση στην επιμορφωτική ημερίδα Μαθηματικών. Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου. (4-10-2023)

Απόσπασμα της ομιλίας μου σε βίντεο



Λήψη αρχείου

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων