Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει προσπάθειες προβολής της Καστοριάς για την τουριστική της ανάπτυξη . Την προώθηση έχει αναλάβει ο δήμος της πόλης και πιο συγκεκριμένα η αντιδημαρχεία τουρισμού. Οι προσπάθεια αφορά κυρίως την ανάδειξη του φυσικού κάλους αλλά και της πλούσιας θρησκευτικής παράδοσης της πόλης με δεκάδες βυζαντινές εκκλησίες.
Η τελευταία ενέργεια του δήμου πάνω σε αυτή την κατεύθυνση αφορούσε τη δημιουργία Brandname για την πόλη της Καστοριάς
Η προσπάθεια είναι αξιέπαινη, όμως σε κάθε προσπάθεια υπάρχουν και παραλήψεις ή λάθη. Κάποια από αυτά θέσαμε στον π. αντιδήμαρχο τουρισμού κ. Αθανάσιο Ρήμο, επί
της θητείας του οποίου υλοποιήθηκε το έργο του brandname.
Τα ζητήματα που του θέσαμε αφορούσαν τα εξής:
- Αξιοπιστία στατιστικών στοιχείων για την πορεία του τουρισμού
- Μή συνεργασία με το Πανεπιστήμιο και συγκεκριμένα με το Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων
- Αξιποίηση οπτικοακουστικού υλικού που έχει πληρωθει κατα καιρούς από το Δήμο
- Εγκατάλειψη social media που αφορούν τον τουρισμό
- Παραλαβή βίντεο για την Καστοριά που δεν πληροι τις προδιαγραφές ανάθεσης (Το βίντεο στο youtube)
- Μη καταχώρηση του καραβιού της λίμνης στο Trip Advisor
- Κριτήρια επιλογής ιστοσελίδων για διαφλημηση
- Κριτήρια ανάθεσης έργου που αφορά τον περιπατητικό τουρισμό
Τα θέματα ήταν καυτά και οι απαντήσεις που πήραμε πολύ ενδιαφέρουσες.
Παρακάτω μπορείτε να ακούσετε όλη τη συνέντευξη του αντιδημάρχου