ΣΧΟΛΙΑ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ

ΟΝΟΜΑ: Φωτεινή    Γκομώλη                                                                                                     30/10/2022
ΣΧΟΛΙΟ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Είναι μια υπέροχη ιδέα που τη μοιράστηκες μαζί μας. Την εφάρμοσα από πέρσι  και τα αποτελέσματα ήταν καταπληκτικά!!!Σε ευχαριστούμε. Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σου!!!

Sotiria Kitsiou                                                                                                                                          30 Οκτ 2022, 5:54 μ.μ.     

Πολύ χαίρομαι, Φωτεινή !  Έχει ενδιαφέρον το πώς το εισπράττουν τα παιδιά και ποια  είναι τα αποτελέσματα. Ευχαριστώ που μου έστειλες.

 

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΙ

ΟΝΟΜΑ: Μαριάννα  Ζωιδου                                                                                                                7 Νοε 2022, 9:44 μ.μ

ΣΧΟΛΙΟ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Σωτηρία μου, είσαι διαμάντι!! Χρησιμοποίησα τις τάπες σου και τα μικρά μου αστεράκια βελτιώθηκαν πολύ όσον αφορά τη φασαρία. Περιμένουν με ανυπομονησία ποτέ θα ‘ρθει η Παρασκευή να πάρουν την τάπα τους!! Σκέφτομαι να τις χρησιμοποιήσω και στο παιχνίδι του πολλαπλασιασμού που θα κάνουμε. Σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για την ιδέα!!!!

.jpg

 

ΟΝΟΜΑ :Ξένια  Α.                                                                                                                               2  Δεκεμβρίου  2022, 11:38 μ.μ

ΣΧΟΛΙΟ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
​Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ τάπες επιβράβευσης τις τελευταίες δύο εβδομάδες, μία τάπα ανά εβδομάδα. Τα παιδιά κινητοποιήθηκαν αρκετά. Τώρα που είδα τα τόσα πολλά και υπέροχα σχέδιά σου θα αλλάξω σχέδιο και πιστεύω να κινητοποιηθούν ακόμη περισσότερο. Χίλια ευχαριστώ!


Sotiria Kitsiou                                                                                                                        2  Δεκεμβρίου  2022, 11:48 μ.μ
​Ευχαριστώ πολύ που  μου έγραψες! Θα  χαρώ να μάθω και  στην πορεία πώς τα πήγατε! Καλή συνέχεια!

magia

 

ΟΝΟΜΑ :  ΜΑΡΙΑ ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΙΔΟΥ           

9 Μαρτίου 2023, 7:04 π.μ. 

ΣΧΟΛΙΟ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την πολύ ωραία ιδέα που είχατε με τις τάπες επιβράβευσης!!!
Υπηρετώ στο 3ο  Δ.Σχ. Κουφαλίων  Θεσ/νίκης.
Το σχολείο μας συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ΚΑ3 ΠΡΟ.ΘΕ.ΣΥ (προώθηση καλής συμπεριφοράς).
Εφάρμοσα αρχικά την καρτέλα επιβράβευσης με τα κουτάκια που χρωμάτιζα κάθε φορά που οι μαθητές ακολουθούσαν με τη συμπεριφορά τους τις αξίες που ορίσαμε ως σχολείο.
Παρατήρησα όμως πως οι μαθητές μου βαρέθηκαν αυτού του είδους την επιβράβευση και δεν έδειχναν τον ανάλογο ενθουσιασμό.
Τότε ήρθαν στη σχολική ζωή μας οι ΤΑΠΕΣ!!!
Τα παιδιά είναι κατενθουσιασμένα και αγωνιούν πότε θα πάρουν την επόμενη τάπα και φυσικά την…ΣΟΥΠΕΡ ΤΑΠΑ!!!
Κατάλαβα πως ήθελαν κάτι χειροπιαστό, αφού τώρα έχει ο καθένας το σακουλάκι του ,τις βάζει μέσα, κάνει ανταλλαγές με τους συμμαθητές/τριές του/της και γενικά έχουν τώρα ένα ισχυρότερο κίνητρο!
Η ποικιλία των σχεδίων βοηθάει πολύ, γιατί όλοι θέλουν από όλα!
Και εγώ …κόβω και ετοιμάζω τάπες, παρόλα τα 30 χρόνια υπηρεσίας μου!
Μπράβο για την καινοτόμα ιδέα σας και κυρίως για τον διαμοιρασμό της στη σχολική κοινότητα, που βοήθησε τουλάχιστον εμένα πολύ στην διαχείριση της τάξης μου!

Με εκτίμηση
Αγαθαγγελίδου  Μαρία

Sotiria Kitsiou                                                                                                                                            9 Μαρτίου 2023, 8:14 π.μ. 

Καλημέρα σας! Τι όμορφη έκπληξη! Πολύ το χαίρομαι πραγματικά! Γιατί ο στόχος μου ήταν ακριβώς αυτός!  Να δοθεί ένα κίνητρα στα παιδιά, κάπως διαφορετικό! Όταν κι εγώ το χρησιμοποιούσα, είχαν τον ίδιο ακριβώς ενθουσιασμό και την ίδια αγωνία για το τι θέμα θα έχει η επόμενη τάπα! Και η διαφορά στις συμπεριφορές ήταν ολοφάνερη!!!! Σας ευχαριστώ πολύ που μου στείλατε και  τις δικές σας παρατηρήσεις! Δεν γνώριζα για το  ευρωπαϊκό πρόγραμμα ΚΑ3 ΠΡΟ.ΘΕ.ΣΥ (προώθηση καλής συμπεριφοράς).Θα το αναζητήσω  όμως για να μάθω περισσότερα! 
Να σας ρωτήσω, αν  μπορώ, κι αυτό αγαπητή μου συναδέλφισσα. Χρησιμοποιείτε τις τάπες που αναρτώ στη σελίδα μου. Σε ποια τάξη; Κάνετε μήπως και η ίδια κάποιες ; Ρωτώ για να ξέρω απλά. Αν ισχύει πως δουλεύετε μόνο όσες δημιουργώ και ανεβάζω , ίσως θα έπρεπε να δημιουργώ υλικό πιο συχνά, όπως μου το ζητούν  αρκετοί συνάδελφοι, για να καλύπτεται η επιθυμία των παιδιών για νέα σχέδια και ποικιλία.

Κάνατε λόγο και για τον  διαμοιρασμό της στη σχολική κοινότητα.  Χαρά μου είναι! Και μάλιστα πολύ μεγάλη!
Και ομολογώ πως δεν περίμενα τόση ανταπόκριση, όταν το κοινοποίησα στους συναδέλφους μας!

Μια ακόμα παρατήρηση: Το δοκιμάσαμε με συνάδελφο σε Β΄τάξη, αλλά σε ομάδες για διαχείριση  μιας δύσκολης πολύ Β΄ τάξης.  Αλλά στο ομαδικό δεν λειτούργησε τόσο καλά! Γιατί κάποια από τα  ζωηρά μέλη των ομάδων δεν λειτουργούν τόσο με ομαδικό πνεύμα και οι ομάδες χάνουν την τάπα τους λόγω αυτού. Συνεχίζουμε όμως  και για λόγους ας πούμε “ερευνητικούς” , γιατί υπάρχουν βελτιώσεις γενικά. Θέλει περισσότερο χρόνο μάλλον να δουλευτεί για να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα σε ομαδικό επίπεδο! Τα παιδιά δεν έχουν μάθει να δουλεύουν σε ομάδες και αυτό αποτελεί παράγοντα που τα δυσκολεύει!!! 

Σας ευχαριστώ πολύ!
Με την ίδια  συναδελφική εκτίμηση
Σωτηρία Κίτσιου
(από το 1ο Δημοτικό Σχολείο του Βόλου)

ΟΝΟΜΑ:   ΜΑΡΙΑ ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΙΔΟΥ  
9 Μαρτίου 2023, 11:01 π.μ. 


ΣΧΟΛΙΟ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Σας ευχαριστώ καταρχάς για την απάντησή σας!
Έχω Β τάξη και η επιβράβευση με τις τάπες είναι ατομική, αλλά και ομαδική.
Π.χ: Όταν μπαίνουν στην τάξη και βρίσκονται στη θέση τους μέχρι να μπω, τότε τους εξηγώ ότι επειδή εφάρμοσαν τη σωστή αναμενόμενη συμπεριφορά “βρίσκομαι στη θέση μου”, της αξίας “ασφάλεια” του ΠΡΟΘΕΣΥ, θα πάρουν από μια τάπα!(ομαδική επιβράβευση).
Ατομικά κάθε φορά που κάποιος μαθητής/τρια πχ σηκώνει το χέρι του για να μιλήσει ή ακολουθεί οδηγίες κτλ επιβραβεύεται με τάπα εκείνη τη στιγμή. Αυτό αποτελεί κίνητρο και για τους  άλλους!
Σας κούρασα!
Θα σας στείλω το padlet του προγράμματος να το δείτε.
Σας ευχαριστώ και πάλι!
https://padlet.com/agmamary1/3-3-nv6wokte2c53wbac

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΙ

Δείτε περισσότερα  για τη χρήση του υλικού μου από τις απαντήσεις σε ερωτηματολόγιο που δόθηκε  και είναι ακόμα σε εξέλιξη.

CC BY 4.0 Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Σχετικά με ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΙΤΣΙΟΥ

Είμαι η Σωτηρία, δασκάλα στη δημόσια εκπαίδευση από το 2001.Αγαπώ το σχολείο και τα παιδιά!
Προσπαθώ να αφήνω κάτι καλό στις ψυχές και στη σκέψη των παιδιών που έχω κάθε φορά στην τάξη μου, γιατί πιστεύω πως το σχολείο δεν είναι μόνο ένα κανάλι μετάδοσης γνώσεων προς τα παιδιά, αλλά κάτι πολύ πιο σημαντικό. Διαμορφώνει τους αυριανούς πολίτες, πολιτικούς, γονείς, επαγγελματίες, εθελοντές, …και πολλά ακόμη.
Νομίζω επίσης πως στην εκπαίδευση λείπει το “μοίρασμα” και η συνεργασία ή είναι σε μικρό μόνο βαθμό. Πιστεύω ότι όλη η ουσία στη ζωή μας τελικά είναι σε αυτό το πολύ λεπτό σημείο. Εκεί νομίζω πως ο καθένας μας περνά έτσι λίγο έξω από το κλειστό “ΕΓΩ” του και κάπως απελευθερώνεται διεκδικώντας ένα “ΕΜΕΙΣ”, που είναι το ζητούμενο…γιατί πιστεύω πάρα πολύ πως κανείς μένοντας μόνο στο “ΕΓΩ” του δεν είναι ευχαριστημένος (για να μην πω ευτυχισμένος και ακουστεί ως μεγάλη κουβέντα…).
Τα παιδιά είναι “σφουγγάρια” και λαμβάνουν τα ερεθίσματα με θαυμαστή ενέργεια που στη συνέχεια απελευθερώνουν στους γύρω τους και βοηθούν στην προσπάθεια να γίνει η κοινωνία κάπως καλύτερη…Ας προβληματιστούμε τι τους παρέχουμε ως “πρώτη ύλη” αυτής της διαδικασίας, τι “ίχνη” αφήνουμε πάνω τους κι ας κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε.
Αγαπημένο μου ποίημα από τότε που το γνώρισα το “Ξέρω κάτι βάρκες” του Jacques Brel.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΑΞΗΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΟΙ ΤΑΠΕΣ ΤΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ, ΤΑΠΕΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.