ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου αυτού. 

Αν έχετε χρησιμοποιήσει τις  “Τάπες της Σωτηρίας / ησυχίας”  ως μέσο επιβράβευσης των μαθητών και μαθητριών σας, θα σας παρακαλούσα να  βοηθήσετε με τη συμπλήρωση αυτού του σύντομου ερωτηματολογίου, στη συλλογή πληροφοριών  για  τα αποτελέσματα  από τη χρήση τους στη σχολική διαδικασία.

Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν καθαρά για λόγους βελτίωσης της μεθόδου.
Θα σας παρακαλούσα, να γνωστοποιήσετε το παρόν ερωτηματολόγιο σε συναδέρφους  στο σχολείο σας  που γνωρίζετε πως κάνουν επίσης χρήση του υλικού μου. 
Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια.

ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΟ  ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ  ΠΑΤΩΝΤΑΣ   ΣΤΟΝ  ΠΑΡΑΚΑΤΩ   ΣΥΝΔΕΣΜΟ

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfp_KPb1NKi2-HgqXroKqlJbicPfrweEuE7m37n_IcGkvGVfg/viewform?usp=share_link

Οποιαδήποτε πληροφορία ή παρατήρηση   για τη χρήση αυτού του συστήματος στην τάξη σας , θα είχε ενδιαφέρον και με χαρά μου θα περιμένω εδώ τα δικά σας σχόλια.

Ευχαριστώ και πάλι!

Σωτηρία Κίτσιου

 

 

ΑΠΟ  ΤΙΣ  ΕΩΣ  ΤΩΡΑ  ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ  ΣΤΟ  ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ  ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ  ΤΑ  ΠΑΡΑΚΑΤΩ   ΔΕΔΟΜΕΝΑ:

 

  • Ποια  είναι  η ηλικία σας;

32-62

 

  • Πόσα έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας έχετε;

1-41

  • Πόσο διάστημα χρησιμοποιείτε τις “Τάπες ησυχίας” ως μέσο επιβράβευσης; 

 

ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Σημείωση:

  1. Το υλικό και η μέθοδος επιβράβευσης/διαχείρισης τάξης γνωστοποιήθηκαν  μόλις πέρσι σε ομάδα εκπαιδευτικών της Β΄ τάξης (στην οποία ανήκω) και της Α΄ τάξης.
  2. Αυτό  δικαιολογεί  και τις απαντήσεις στην επόμενη ερώτηση (περισσότερες στην Β΄ τάξη).

 

 

  • Σε ποια τάξη τις χρησιμοποιήσατε;( Μπορείτε να επιλέξετε περισσότερες από 1 απαντήσεις)

ΤΑΞΗ

  • Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το αποτέλεσμα της   χρήσης τους  στην τάξη;

 

ποσο ευχαριστημενοι ειστε

 

  • Ποιες αλλαγές παρατηρήσατε στους μαθητές και τις μαθήτριές σας; Μπορείτε  να επιλέξετε περισσότερες από μία απαντήσεις.

.jpg

 

  • Γιατί πιστεύετε πως υπήρξε αυτό το αποτέλεσμα;
  1. Πάντα η επιβράβευση είναι μέσο για να πετύχεις στόχους !!!!
  2. Είχαν κίνητρο.
  3. Ήθελαν να πάρουν τις τάπες.
  4. Οι τάπες είναι κοντά στα ενδιαφέροντα των παιδιών όπως για παράδειγμα οι συλλογές με αυτοκόλλητα και δε θέλουν να τις χάνουν.
  5. Θεωρώ πως τα παιδιά μπορούν να χαρούν με οτιδήποτε τους χαρίζεται!  Πόσω μάλλον, όταν ξέρουν ότι αυτό το χάρισμα μπορεί να εξαρτάται από το πόσο χαρούμενοι κι ευχαριστημένοι είναι οι γύρω τους από αυτά!
  6. Γιατί η συλλογή με τις τάπες τους έδωσε κίνητρο.
  7. Θετική ενίσχυση και ανατροφοδότηση σε θετική συμπεριφορά.
  8. Λειτούργησε ως επιβράβευση της προσπάθειάς τους να είναι ήσυχοι.
  9. Η τάπα της ησυχίας τους άρεσε ως επιβράβευση και προσπαθούν να είναι συνεργάσιμοι για να την αποκτήσουν.
  10. Τη συνόδευα με σχόλια προσωπικά για τον καθένα , καθεμία… ανάλογα με τους στόχους που έβαλα και πόσο τους πέτυχαν.
  11. Οι μαθητές που δεν ήταν ήσυχοι και δεν ακολουθούσαν τους κανόνες της τάξης φαίνεται ότι, αφού είδαν ότι οι υπόλοιποι μαθητές επιβραβεύονται με αυτόν τον τρόπο, είχαν ένα επιπλέον κίνητρο για να αλλάξουν συμπεριφορά.
  12. Ήταν κάτι που τους έδινε χαρά, κυρίως οι μεγάλες τάπες.
  13. ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΥΛΛΕΓΟΥΝ ΤΑΠΕΣ !
  14. Γιατί υπήρχε το κίνητρο της Σούπερ τάπας!
  15. Είχαν κίνητρο για να προσπαθούν.
  16. Το είδαν σαν παιχνίδι και λίγο ανταγωνιστικό μάλιστα.
  17. Προσπαθώντας να κερδίσουν την τάπα, δεν μιλούσαν μεταξύ τους, οπότε εστίασαν την προσοχή τους στο μάθημα.
  18. Η συλλογή τους τους έκανε να προσπαθούν περισσότερο και να παραμένουν ήσυχοι
  19. Θέλουν να κερδίσουν την τάπα.
  20. Τους αρέσει πάρα πολύ η επιβράβευση και ιδίως οι τάπες.
  21. Περίμεναν με ανυπομονησία την τελευταία ημέρα γνωρίζοντας ότι ο/η μαθητής/τρια που θα ακολουθούσε τις οδηγίες θα τη δικαιούταν.
  22. Έκπληξη, παιγνιώδες, διαφορετικό…
  23. Επειδή η απόκτηση της τάπας ήταν το κίνητρο για να αλλάξει ή να βελτιωθεί η συμπεριφορά τους.
  24. Ήταν ένα κίνητρο.
  25. Γιατί ήθελαν τάπα.
  26. Η τάπα δόθηκε ως επιβράβευση με κάθε σωστή ορθογραφία., οπότε ήταν ένα κίνητρο για να βελτιώνονται συνεχώς.
  27. Η επιβράβευση λειτούργησε ως εσωτερικό κίνητρο.
  28. Πήραν επιβεβαίωση και ικανοποίηση, γεγονός που τους γέμισε χαρά και κίνητρο να συνεχίσουν.
  29. Γιατί υπήρχε αντάλλαγμα.
  30. ΥΠΗΡΞΕ  ΚΙΝΗΤΡΟ ΚΑΙ  ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ  ΤΗΣ  ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ
  31. Ανταμοιβή
  32. Είναι ένα όμορφο κίνητρο για τα παιδιά , ενθουσιάζονται και χαίρονται με κάθε καινούρια ιδέα !
  33. Γιατί έχουν ένα κίνητρο ακόμη να είναι ήσυχοι και συνεργάσιμοι καθώς γνωρίζουν και οι γονείς για την τάπα οπότε θέλουν όλοι να την αποκτήσουν. Κάνουν συλλογή, τις μετράνε συνέχεια και κάθε Παρασκευή περιμένουν με ανυπομονησία να την πάρουν. Βέβαια, επειδή δεν μου κάνει καρδιά να μη δώσω σε κάποιο παιδάκι προσπαθώ όσα κινδυνεύουν να τη χάσουν να παίρνουν τελευταία ευκαιρία την Παρασκευή και έτσι συμμορφώνονται – έστω κι αργά- και παίρνουν όλοι. Τις χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με τον πίνακα επιβράβευσης με τα μανταλάκια και μια ατομική καρτέλα τριμήνου όπου κάθε εβδομάδα κολλάω το αντίστοιχο αυτοκόλλητο και τους το δείχνω κάθε Δευτέρα (π.χ. υπόδειγμα, εξαιρετική συμπεριφορά κτλ). Την καρτέλα την παίρνουν οι γονείς τους κάθε τρίμηνο. Οπότε οι καρτέλες με τα αυτοκόλλητα και οι τάπες φέρνουν πολύ καλά αποτελέσματα!
  34. Πάντα αρέσει η επιβράβευση της προσπάθειάς μας σε μικρούς και μεγάλους!
  35. Ανταγωνίζονται ποιος θα μαζέψει περισσότερες τάπες.
  36. Τους αρέσει η ιδέα της τάπας καθώς και η εναλλαγή των εικόνων. Μπορούν να διαλέξουν μόνα τους ποια προτιμούν να κερδίσουν.
  37. Έχουν κίνητρο
  38. Η επιβράβευση με τη βοήθεια των ταπών τους δημιουργεί την αίσθηση του σημαντικού παιδιού, την συμμετοχή ακόμη και των άτακτων στην ομάδα των πιο ήρεμων παιδιών, οι απείθαρχοι αισθάνονται ότι κάνουν βήματα .
  39. Είναι ήσυχοι, γιατί θέλουν να πάρουν τάπες.
  40. Για την επιβράβευση.
  41. Λειτουργούν ως κίνητρο.
  42. Τους αρέσει να τους επιβραβεύω με χειροπιαστές αμοιβές και να τις παρουσιάζουν στους συμμαθητές και στους γονείς τους.
  43. Αξιολογούσαν μόνοι τους τη συμπεριφορά τους και αν αυτή ήταν θετική τότε επιβραβεύονταν άμεσα.
  44. Στόχος τους ήταν η απόκτηση της τάπας.
  45. Τους άρεσαν πολύ τα σχέδια και τις είδαν και σαν ένα παιχνίδι. Είναι δηλαδή κάτι χειροπιαστό.
  46. Γιατί είχαν ένα επιπλέον κίνητρο για να πετύχουν τους στόχους τους και ένιωθαν περήφανοι όταν τις πήγαιναν στο σπίτι.
  47. Το είδαν ως παιχνίδι, ως επιβράβευση.

 

  • Δημιουργήσατε και οι ίδιοι παρόμοιο υλικό για να ικανοποιήσετε τις επιλογές των μαθητών(μαθητριών )σας;

υλικο

Δείτε αναλυτικά την πράσινη πρόταση που εφαρμόστηκε:

Σε κόλλα Α4 ανάρτησα τους τρεις βασικότερους κανόνες που ήθελα να εφαρμόζουμε στην τάξη μας. Κάθε κανόνας και μια κόλλα Α4. Κάτι σαν πινακίδα δηλαδή . Στη συνέχεια , κάθε μαθητής είχε τρία μανταλάκια με το όνομά του γραμμένο επάνω . Τρία μανταλάκια γιατί τρεις ήταν οι κανόνες . Ανάλογα με το αν τηρούσε τον αναγραφόμενο κανόνα , μετακινούσε το μανταλάκι στην αντίστοιχη πινακίδα και έπαιρνε και μια τάπα. Δυο κανόνες τήρησε , δυο τάπες έπαιρνε . Μόλις συγκέντρωνε 15 τάπες , τις αντάλλαζε με ένα μικρό διακοσμητικό διαμαντάκι που το κολλούσανε πάνω στο μανταλάκι με το όνομά του. Όταν συγκέντρωνε 4 διαμαντάκια, έπαιρνε ένα ησυχάκι . Όλο αυτό το συνδυαστικό πρόγραμμα , το ονομάσαμε “Διαμαντένια συμπεριφορά”. Πολύ πετυχημένο !!!!

 

  • Ποιο θεωρείτε ότι είναι το πλεονέκτημα σε αυτή τη μέθοδο επιβράβευσης, συγκριτικά με άλλες μεθόδους που έχετε χρησιμοποιήσει ως τώρα;
  1. Η εικόνα , τα σκίτσα , η καλαισθησία !!!
  2. Έχουν ατομική επιβράβευση και αναγνωρίζεται καθημερινά η προσπάθεια.
  3. Δίνεται η ευκαιρία να ελέγχεις τη συμπεριφορά των παιδιών κάθε λεπτό της ημέρας.
  4. Νομίζω πως υπερτερεί άλλων πρακτικών, κυρίως γιατί είναι κάτι χειροπιαστό και άπτεται των ενδιαφερόντων τους.
  5. Οι τάπες που έχουν διαφορετικά θέματα και το ενδιαφέρον τους να τις μαζέψουν όλες.
  6. Το οπτικό και απτικό υλικό.
  7. Κάνουν συλλογή κ τους αρέσει.
  8. Είναι κάτι χειροπιαστό, όμορφο, αξιοποιήσιμο και αρέσει το περιεχόμενο, τα σχέδια και τα λόγια.
  9. Είναι κάτι καινούριο για τους μαθητές μου και εμένα και ένα κίνητρο παραπάνω για να προσπαθούν.
  10. Είναι ένας τρόπος που φαίνεται ότι ελκύει το ενδιαφέρον των παιδιών. Είναι πιο οικείος και διασκεδαστικός στα παιδιά, καθώς το κείμενο όπως και οι ήρωες τους αρέσουν.
  11. Το γεγονός ότι τις έχουν συνδέσει στο μυαλό τους ως επιβράβευση των προσπαθειών τους.
  12. ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ/ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ/ΣΤΟΧΟΣ
  13. Συγκεντρώνω τάπες με τους αγαπημένους μου ήρωες.
  14. Είναι πρωτότυπη
  15. Στην ουσία δεν είναι κάποιο “δώρο” και είναι ευχάριστο να κάνουν μια “συλλογή”.
  16. Κινητοποιεί τους μαθητές.
  17. Κοιτάζουν να βοηθήσουν και τους φίλους τους προς το καλύτερο.
  18. Ενδιαφέρον
  19. Είναι κάτι που τους αρέσει, με τις τάπες παίζουν καθημερινά στα διαλείμματα.
  20. Διαπίστωσαν ότι το μάθημα γινόταν πιο εύκολα και  υπήρχε ηρεμία με αποτέλεσμα να μειώνεται ο χρόνος.
  21. Συνδυασμός  παιχνιδιού – δέσμευσης.
  22. Το πλεονέκτημα είναι ότι με τις τάπες δημιουργούν συλλογές και έχουν επάνω τους αγαπημένους τους ήρωες.
  23. Η εικόνα μαζί με λόγια.
  24. Είναι κάτι διαφορετικό από τα δωράκια που έδινα.
  25. Άρεσε στα παιδιά το περιεχόμενο της κάθε τάπας.
  26. Οι άλλες μέθοδοι ήταν θεωρητικές-προφορικές και δεν είχαν να περιμένουν κάτι καθημερινά.
  27. Οι γεμάτες χρώματα εικόνες και τα ταιριαστά κείμενα.
  28. Θυμίζει παιχνίδι
  29. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ .ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
  30. Μαθαίνουν να είναι πιο συνεργάσιμοι.
  31. Χαρούμενα σχέδια και εξειδικευμένα για κάθε περίπτωση και περίσταση !
  32. Το πλεονέκτημα είναι ότι παίρνουν κάτι που δεν κυκλοφορεί στο εμπόριο για να το αγοράσουν και γνωρίζουν ότι γίνεται με προσωπική δουλειά δική μας. Οπότε ξεφεύγει από την υλική ανταμοιβή.
  33. Διασκεδαστική
  34. Τα παιδιά περιμένουν με αγωνία την επόμενη τάπα.
  35. Μοιάζει με τις τάπες που έχουν ως παιχνίδια. Επίσης είναι μια αναγνώριση της προσπάθειας που κάνουν.
  36. Τους  αρέσουν.
  37. Είναι πιο παιχνιδιάρικη .
  38. Είναι παιχνίδι.
  39. Υπάρχει ένας ευγενής συναγωνισμός.
  40. Είναι κάτι χειροπιαστό που το βλέπουν και σαν παιχνίδι .
  41. Τους αρέσει να κερδίζουν παντός είδους πράγματα ως αμοιβή. Δε νομίζω ότι μόνο οι τάπες λειτούργησαν αποτελεσματικά.
  42. Η άμεση ανταμοιβή τους.
  43. Το επιπλέον μήνυμα που έχει η κάθε τάπα. Είναι ευκαιρία για συζήτηση και σκέψη.
  44. Είναι μια ελκυστική επιβράβευση γιατί την παίρνουν στο χέρι τους και τους τράβηξε το ενδιαφέρον η ποικιλία και τα συνθήματα που έχουν.
  45. Κάθε βδομάδα είχα να τους δώσω κάτι καινούριο και το περίμεναν χάρη σε εσάς.
  46. Παίρνουν κάτι ωραίο ως επιβράβευση της προσπάθειάς τους.

 

  • Ποιο θεωρείτε ότι είναι το μειονέκτημα σε αυτή τη μέθοδο επιβράβευσης, συγκριτικά με άλλες μεθόδους που έχετε χρησιμοποιήσει ως τώρα;
  1. Κανένα
  2. Κανένα
  3. Το μόνο μειονέκτημα που παρατήρησα, είναι ένας μικρός χαμός που γίνεται την ώρα της επιβράβευσης και χρειάζεται αρκετή ώρα μέχρι να ηρεμήσουν τα πνεύματα!
  4. Δεν νομίζω πως υπάρχει.
  5. Δεν ξέρω.
  6. Δε βρίσκω κάποιο μειονέκτημα.
  7. Δε βρίσκω μειονέκτημα, εκτός από ένα κόστος εκτύπωσης.
  8. Δεν έχω σκεφτεί κάποιο μειονέκτημα. Ίσως αν περάσει καιρός και το “βαρεθούν” να υπάρχει μειωμένο ενδιαφέρον.
  9. Ίσως σε κάποιο σημείο οι μαθητές το βλέπουν καθαρά ως υλική ανταμοιβή και ως επιβράβευση της συμπεριφοράς τους με αποτέλεσμα να τους ενδιαφέρει το σχέδιο της τάπας και αν θα πάρουν ή όχι, παρά το να αντιληφθούν τον σκοπό που έχει αυτή. Ωστόσο, πρέπει να υπάρχουν όρια στη χρήση της τάπας από την αρχή.
  10. Επειδή τις χρησιμοποίησα πρώτη χρονιά, “έχασα την μπάλα” καθώς δεν σημείωνα πόσες έχει το κάθε παιδί και έτσι κάποιος μαθητής μου, πιστεύω ότι μου λέει ψέματα για το πόσες έχει, και άρα για το πότε δικαιούται να πάρει την μεγάλη κάθε φορά. Μερικές φορές μάλιστα έπαιρνε παραπάνω από μία  χωρίς να το αντιληφθώ. Κάποια στιγμή που το κατάλαβα το σταμάτησε.
  11. ΝΑ ΤΗ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΝ
  12. Το γεγονός ότι προσπαθώ να συγκεντρώσω όσο πιο πολλές μπορώ, για να πάρω τη Σούπερ τάπα!
  13. Ίσως είναι αποδοτική μόνο στις πιο μικρές τάξεις ( μέχρι Δ τάξη).
  14. Δεν βρίσκω κάτι.
  15. Χρειάζεται λίγος χρόνος μέχρι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τους κανόνες … πότε κερδίζουν την τάπα, ατομικά ή ομαδικά κ.τ.λ
  16. Να τις φτιάχνω και το κόστος εκτύπωσης.
  17. Δεν θεωρώ πως έχει κάποιο μειονέκτημα.
  18. Το μόνο μειονέκτημα που βρίσκω είναι το γεγονός ότι πρέπει να ετοιμάζω περισσότερα και τα κάνω σε βιβλιοπωλείο τα οποία κοστίζουν.
  19. Χρόνος κατασκευής.
  20. Το μειονέκτημα είναι ότι οι φιγούρες πρέπει να συμβαδίζουν με τα ενδιαφέροντα των παιδιών (νέοι ήρωες) και η έγχρωμη εκτύπωση.
  21. Ο κόπος και χρόνος.
  22. Δε θα το έλεγα μειονέκτημα, απλά υπήρξαν κάποια παράπονα από κάποια παιδιά στην επιλογή της τάπας. Σε κάποια άρεσε περισσότερο του συμμαθητή τους και όχι η δική τους. Όταν έδινα σε όλους την ίδια, δεν υπήρξε πρόβλημα.
  23. Απλώς εύχομαι, να μην “εθιστούν ” και αναζητούν τάπες και του χρόνου που θα είναι μεγαλύτερα τα παιδιά και θα έχουν και άλλον δάσκαλο που δε θα τις χρησιμοποιεί οπωσδήποτε.
  24. Χρειάζεται έγχρωμος εκτυπωτής, γεγονός που δεν έχουν τα σχολεία και οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί.
  25. Κανένα.
  26. Ίσως είναι λίγο άσχημο για τα παιδιά που δεν τα καταφέρνουν.
  27. Δεν έχω βρει κάποιο.
  28. Δεν βρίσκω μειονέκτημα ! Είναι μοναδική προσέγγιση σε κάθε θέμα !
  29. Δεν βρίσκω κάποιο μειονέκτημα, άλλωστε μπορεί να λειτουργήσει μαζί με άλλες μεθόδους.
  30. Δεν έχω σκεφτεί κάποιο.
  31. Δε βρίσκω κάποιο μειονέκτημα.
  32. Μειονέκτημα, ας πούμε, είναι  ότι πρέπει να είμαι δίκαιη στην απονομή τους και να μην τις χαρίζω απλώς, όσο κι αν με παρακαλάνε !
  33. Κοστίζουν.
  34. Η συνεχόμενη εκτύπωση και …το κόψιμο. Πολύ κόψιμο.
  35. Δεν υπάρχει.
  36. Δεν υπάρχει.
  37. Χρειάζεται χρόνο για να πλαστικοποιηθούν και να κοπούν. Έχουν και κάποιο κόστος …
  38. Μερικές φορές ζηλεύουν αυτοί που δεν καταφέρνουν να τις αποκτήσουν.
  39. Το γεγονός πως έκοβα συνεχώς τάπες!!!!! Αστειεύομαι ! Κανένα θέμα.
  40. Η γκρίνια των πιο ανήσυχων παιδιών που δεν έχουν τόσες τάπες όσες και ο συμμαθητής τους.
  41. Μόνο πλεονεκτήματα εντόπισα εγώ!
  42. Είναι ένα εξωτερικό κίνητρο.

 

  • Ποια άλλα θέματα θα είχατε να προτείνετε  για δημιουργία “Τάπας ησυχίας” στο μέλλον;  Σημειώστε κάποια εδώ.

 

  1. Τάπες και μόνο τάπες !!!!!
  2. Mας έχετε καλύψει!
  3. Θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε αφορά τα παιδιά, τα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες τους, αλλά και τα αντικείμενα που κατά καιρούς επεξεργάζονται στην τάξη
  4. Καλοκαιρινά, δεινόσαυροι, η κοκκινοσκουφίτσα, Νιλς Χόλγκερσον.
  5. Απτικού υλικού
  6. Με ζωάκια!
  7. Πλανήτες και δεινόσαυροι.
  8. Ίσως κάποια τοπικά μνημεία, έργα τέχνης (ελληνικά ή παγκόσμιας κληρονομιάς…) σημαντικά λογοτεχνικά έργα(τίτλοι)
  9. Περιβάλλον, φιλία, ευτυχία (όπως αυτά τα ωραία λόγια που έχετε δημιουργήσει στο υλικό για την παγκόσμια ημέρα ευτυχίας) Σας ευχαριστούμε για τη συμβολή σας! Συγχαρητήρια για το μεράκι σας και τη συναδελφικότητα που δείχνετε!! Να είστε καλά!
  10. Κάποια μέθοδο συμπλήρωσης σε ένα πινακάκι των ονομάτων των μαθητών και τον αριθμό των ταπών που έχουν λάβει.
  11. ΑΛΦΑΒΗΤΑ/ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ) ΜΗΝΕΣ/ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
  12. Τάπες παραδοσιακών παιχνιδιών.
  13. Ζωάκια.
  14. Μονόκερους και δεινόσαυρους.
  15. Παραμύθια, βιβλία.
  16. Ζωάκια που αγαπούν και κάποιο βιβλίο που διαβάζουν αυτό το διάστημα φρούτα ανθρωπάκια.
  17. Αυτοκίνητο.
  18. Περιβάλλον, Αινίγματα.
  19. Με ποδοσφαιριστές επώνυμους . Καθημερινά στο διάλειμμα ακούω για τον Μεσι, Εμπαπέ κ.α.
  20. Τάπες παιχνιδιών.
  21. Πίκατσου και δημοφιλείς ποδοσφαιριστές.
  22. Λουλούδια.
  23. Με εικόνες από σχολείο παλιότερων χρόνων.
  24. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι τώρα, όλα τα θέματα είναι ιδιαίτερα και αρέσουν στα παιδιά.
  25. Δεν έχω κάποια ιδέα.
  26. Θέματα με την Χάιντι.
  27. Δεν ξέρω.
  28. ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
  29. Με ζωάκια (υπό εξαφάνιση). Θα μπορούσε τάπες διδακτικές με τη γεωγραφία του τόπου μας ή τάπες προσώπων της λογοτεχνίας, της ποίησης και άλλα πολλά θέματα που με τον τρόπο σας θα δημιουργήσετε τόσες και τόσες τάπες …αριστουργήματα !
  30. Πάσχα, Πρωτομαγιά, εποχές και μήνες (για Β’ τάξη)
  31. Με μαθησιακό περιεχόμενο ίσως.
  32. Χριστουγέννων και Πάσχα.
  33. Παγκόσμιες ημέρες ίσως.
  34. Επαγγέλματα.
  35. Έργα μεγάλων ζωγράφων
  36. Στην εκδρομή.
  37. Δεν γνωρίζω
  38. Αθλητές και αθλήτριες.
  39. Τάπα ησυχίας, γιατί συνεργάστηκα πολύ καλά στην ομάδα.
  40. Συνεργασίας , παροχή βοήθειας σε συμμαθητή τους που αντιμετωπίζει κάποια δυσκολία ( μαθησιακή , συμπεριφορική …)
  41. Ήρωες της Disney. Τους έβρισκα πάντα αξιολάτρευτους και καλαίσθητους.
  42. Φαντάζομαι ήρωες της δικής τους καθημερινότητας, πχ του ποδοσφαίρου και των ηρώων της Γλώσσας τους άρεσαν πολύ! Συγχαρητήρια πολλά για τις καινοτόμες ιδέες σας και το πολύ ενδιαφέρον blog!  Αγαθαγγελίδου Μαίρη /Κουφάλια Θεσ/νίκης
  43. Με λουλούδια…
  44. Μύθοι του Αισώπου

 

CC BY 4.0 Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Σχετικά με ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΙΤΣΙΟΥ

Είμαι η Σωτηρία, δασκάλα στη δημόσια εκπαίδευση από το 2001.Αγαπώ το σχολείο και τα παιδιά!
Προσπαθώ να αφήνω κάτι καλό στις ψυχές και στη σκέψη των παιδιών που έχω κάθε φορά στην τάξη μου, γιατί πιστεύω πως το σχολείο δεν είναι μόνο ένα κανάλι μετάδοσης γνώσεων προς τα παιδιά, αλλά κάτι πολύ πιο σημαντικό. Διαμορφώνει τους αυριανούς πολίτες, πολιτικούς, γονείς, επαγγελματίες, εθελοντές, …και πολλά ακόμη.
Νομίζω επίσης πως στην εκπαίδευση λείπει το “μοίρασμα” και η συνεργασία ή είναι σε μικρό μόνο βαθμό. Πιστεύω ότι όλη η ουσία στη ζωή μας τελικά είναι σε αυτό το πολύ λεπτό σημείο. Εκεί νομίζω πως ο καθένας μας περνά έτσι λίγο έξω από το κλειστό “ΕΓΩ” του και κάπως απελευθερώνεται διεκδικώντας ένα “ΕΜΕΙΣ”, που είναι το ζητούμενο…γιατί πιστεύω πάρα πολύ πως κανείς μένοντας μόνο στο “ΕΓΩ” του δεν είναι ευχαριστημένος (για να μην πω ευτυχισμένος και ακουστεί ως μεγάλη κουβέντα…).
Τα παιδιά είναι “σφουγγάρια” και λαμβάνουν τα ερεθίσματα με θαυμαστή ενέργεια που στη συνέχεια απελευθερώνουν στους γύρω τους και βοηθούν στην προσπάθεια να γίνει η κοινωνία κάπως καλύτερη…Ας προβληματιστούμε τι τους παρέχουμε ως “πρώτη ύλη” αυτής της διαδικασίας, τι “ίχνη” αφήνουμε πάνω τους κι ας κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε.
Αγαπημένο μου ποίημα από τότε που το γνώρισα το “Ξέρω κάτι βάρκες” του Jacques Brel.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΑΞΗΣ, ΟΙ ΤΑΠΕΣ ΤΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ, ΤΑΠΕΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ. Ετικέτες: , , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.