Η “τάπα της Σωτηρίας / ησυχίας”… και αλλιώς

 

 

1.ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ-ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ

Υπάρχουν φορές που θα θέλαμε να ενισχύσουμε, να επιβραβεύσουμε  και να πούμε το “Μπράβο” μας στα παιδιά μας με κάποιο τρόπο ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ! Ίσως επειδή νιώθουμε πως κάποια παιδιά μας στην τάξη το χρειάζονται περισσότερο ή το χρειάζονται ΑΛΛΙΩΣ!!

Θα μπορούσε να είναι παιδιά με χαμηλή αυτοεκτίμηση, με ειδικές μαθησιακές ανάγκες ή ανασφάλειες…

Το δοκίμασα σήμερα και είδα τη λάμψη στο βλέμμα, γι’ αυτό και θα ήθελα να το μοιραστώ από εδώ…

 

IMG 20230322 1644581

Έγραψα πίσω από την τάπα με ανεξίτηλο μαρκαδόρο την επιβράβευση, όπως φαίνεται στη φωτογραφία … και νομίζω πως θα το ξανακάνω! Αυτό το βλέμμα της ικανοποίησης και της ευχαρίστησης πολύ μου άρεσε!!!

 

2η  φορά…

Και  τη  φορά  αυτή  ήταν πολύ καλή η αντίδραση ! Ήξερε ο μαθητής πως στο τέλος της προσπάθειάς του, η επιβράβευση θα έχει αυτή τη μορφή!!! Δούλεψε με κέφι και στο τέλος χάρηκε πολύ με την επιβράβευση που έλαβε!!!


ΤΑΠΑ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ 2

Αν το δοκιμάσετε, πολύ θα ήθελα να  μου γράψετε για  τις αντιδράσεις των παιδιών.

 

2.Τάπες-στολιδάκια πάνω στο μολύβι ως δωράκι  για να υποδεχτούμε  τα παιδιά στο σχολείο

ΤΑΠΕΣ ΣΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΑΡΧΗ ΕΤΟΥΣ

Η ιδέα αυτής της όμορφης και διαφορετικής χρήσης είναι από συνάδερφο, που τις δώρισε στα παιδιά της τάξης της στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Ευχαριστούμε πολύ για την ωραία ιδέα της!!! (image από Εκπαιδεύοντας... χαρούμενα παιδιά! κάτω από CC BY 4.0)

Ένα μολύβι  με  τάπα επιβράβευσης, που όμως εδώ ο ρόλος της είναι άλλος… υποδέχεται! Δεν επιβραβεύει!
Οι  τάπες  είναι  πλαστικοποιημένες   και  κολλημένες  με  σιλικόνη  πάνω  στο  μολύβι, για  να  μπορέσουν  τα  παιδιά  να  τις  αφαιρέσουν  και  να  μη  χαλάσουν.

 

 

3.Τάπα-στολιδάκι  πάνω στο σακουλάκι δώρου   για να υποδεχτούμε  τα παιδιά   στο σχολείο

ΤΑΠΕΣ ΑΠΟ ΜΑΡΙΑΝΝΑ

Μια όμορφη ιδέα από τη συνάδερφο Μαριάννα Ζωίδου. (image από Εκπαιδεύοντας... χαρούμενα παιδιά! κάτω από CC BY 4.0)

 

4.Τάπες-στολίδια πάνω στη σακούλα που περιέχει τα δωράκια υποδοχής για τα παιδάκια της Α΄ τάξης

ΤΑΠΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΑΚΟΥΛΑ ΔΩΡΟΥ

Η ιδέα είναι από συνάδερφο, που τις χρησιμοποίησε ως μικρό στολιδάκι πάνω στη σακούλα δώρου για τα παιδιά της τάξης της στην αρχή της σχολικής χρονιάς. ❤️Ευχαριστούμε πολύ !!!💚 (image από Εκπαιδεύοντας... χαρούμενα παιδιά! κάτω από CC BY 4.0)

Οι  τάπες  είναι  και πάλι πλαστικοποιημένες   και κολλημένες πάνω στο σακουλάκι με ταινία διπλής όψης.

 

5.Τάπες σε μολύβια  σε συνδυασμό με χάρτινο καλαθάκι και πλεκτό μανιτάρι, ως δώρο καλωσορίσματος στο σχολείο

ΤΑΠΕΣ ΑΠΟ ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΤΡΙΒΑ

Όμορφο καλαθάκι και πλεκτό μανιτάρι μαζί με το μολύβι που έχει στολιστεί με μια από τις τάπες καλωσορίσματος. (image από Εκπαιδεύοντας... χαρούμενα παιδιά! κάτω από CC BY 4.0)

ΤΑΠΕΣ ΑΠΟ ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΤΡΙΒΑ ΕΞΩ

Μια πολύ όμορφη ιδέα και δημιουργία από τη συνάδερφο Δήμητρα Ντρίβα. (image από Εκπαιδεύοντας... χαρούμενα παιδιά! κάτω από CC BY 4.0)

 

6.Τάπες-κονκάρδες πάνω σε σχολική τσάντα με αφορμή την Ημέρα κατά του Ενδοσχολικού Εκφοβισμού

ταπες κονκαρδες σε τσαντα

Την ευχαριστούμε πάρα πολύ! (image από Εκπαιδεύοντας... χαρούμενα παιδιά! κάτω από CC BY 4.0)

Η ιδέα είναι από συνάδερφο που χρησιμοποίησε τις τάπες με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ενδοσχολικού Εκφοβισμού. Τις μεταμόρφωσε με όμορφο τρόπο, κάνοντας κονκάρδες με παραμάνα. Εδώ έγιναν στολιδάκι στη σχολική τσάντα. θα μπορούσαν να τοποθετηθούν και σε άλλο σημείο…Οι  τάπες  είναι  πλαστικοποιημένες   και στο πίσω μέρος είναι κολλημένη παραμάνα (με  σιλικόνη), για να μπορεί να στερεωθεί ως κονκάρδα. Εδώ πάνω σε σχολική τσάντα. 

 

7.Τάπες-μαγνητάκια και μενταγιόν με αφορμή την Ημέρα κατά του Ενδοσχολικού Εκφοβισμού

 

μενταγιο μαγνητακια

Eυχαριστούμε πολύ  τη συνάδερφο Μαρία Λιμπανοβνού. (image από Εκπαιδεύοντας... χαρούμενα παιδιά! κάτω από CC BY 4.0)

Άλλη μία όμορφη ιδέα από συνάδερφο. Οι τάπες έγιναν μενταγιόν και μαγνητάκια και μοιράστηκαν σε όλα τα παιδιά του σχολείου από τους μαθητές της Στ΄ τάξης, μαζί με μπαλόνια γεμάτα συνθήματα. Αφορμή και πάλι η Ημέρα κατά του Ενδοσχολικού Εκφοβισμού.

Οι  τάπες  είναι  πλαστικοποιημένες  και  κολλημένες πάνω σε χρωματιστές, χάρτινες καρδιές, οι οποίες έχουν κορδελίτσα, για να περαστούν στον λαιμό των παιδιών, ως μενταγιόν. Κάποιες από αυτές έχουν γίνει μαγνητάκια, κολλώντας στο πίσω μέρος μαγνήτη. 

 

 

 

8.Τάπες σε μικρό βιβλιαράκι με  αφορμή την  Σχολική Ημέρα για τα αδέσποτα ζώα

 

ΤΑΠΕΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ 2024

CC BY 4.0 Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Σχετικά με ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΙΤΣΙΟΥ

Είμαι η Σωτηρία, δασκάλα στη δημόσια εκπαίδευση από το 2001.Αγαπώ το σχολείο και τα παιδιά!
Προσπαθώ να αφήνω κάτι καλό στις ψυχές και στη σκέψη των παιδιών που έχω κάθε φορά στην τάξη μου, γιατί πιστεύω πως το σχολείο δεν είναι μόνο ένα κανάλι μετάδοσης γνώσεων προς τα παιδιά, αλλά κάτι πολύ πιο σημαντικό. Διαμορφώνει τους αυριανούς πολίτες, πολιτικούς, γονείς, επαγγελματίες, εθελοντές, …και πολλά ακόμη.
Νομίζω επίσης πως στην εκπαίδευση λείπει το “μοίρασμα” και η συνεργασία ή είναι σε μικρό μόνο βαθμό. Πιστεύω ότι όλη η ουσία στη ζωή μας τελικά είναι σε αυτό το πολύ λεπτό σημείο. Εκεί νομίζω πως ο καθένας μας περνά έτσι λίγο έξω από το κλειστό “ΕΓΩ” του και κάπως απελευθερώνεται διεκδικώντας ένα “ΕΜΕΙΣ”, που είναι το ζητούμενο…γιατί πιστεύω πάρα πολύ πως κανείς μένοντας μόνο στο “ΕΓΩ” του δεν είναι ευχαριστημένος (για να μην πω ευτυχισμένος και ακουστεί ως μεγάλη κουβέντα…).
Τα παιδιά είναι “σφουγγάρια” και λαμβάνουν τα ερεθίσματα με θαυμαστή ενέργεια που στη συνέχεια απελευθερώνουν στους γύρω τους και βοηθούν στην προσπάθεια να γίνει η κοινωνία κάπως καλύτερη…Ας προβληματιστούμε τι τους παρέχουμε ως “πρώτη ύλη” αυτής της διαδικασίας, τι “ίχνη” αφήνουμε πάνω τους κι ας κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε.
Αγαπημένο μου ποίημα από τότε που το γνώρισα το “Ξέρω κάτι βάρκες” του Jacques Brel.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΑΞΗΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΤΑΠΕΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.