Κριτήρια αξιολόγησης ιστολογίων.

Κριτήρια αξιολόγησης ιστολογίων:

• Ταυτότητα και ενημέρωση του ιστολογίου.
• Κατάλληλο και έγκυρο περιεχόμενο.
• Λειτουργική διεπαφή χρήστη και ευκολία
πλοήγησης.
• Αισθητική της προβολής του περιεχομένου
(χρώματα, εικόνες, διαγράμματα κ.λπ.).
• Προσωπικά δεδομένα και πνευματικά
δικαιώματα.

Κριτήρια αξιολόγησης ιστολογίων εκπαιδευτικής χρήσης:

  • συνοδεύεται από κατάλληλη και επαρκή καθοδήγηση;
  • είναι προσεκτικά σχεδιασμένη από τον/την εκπαιδευτικό;
  • έχει σαφείς παιδαγωγικούς στόχους, με σκοπό την ενθάρρυνση της
    συνεργατικότητας, της βιωματικής μάθησης και της σταδιακής αυτονόμησης του/της  μαθητή/τριας;
  • Πόσο πλούσιος είναι ο σχεδιασμός του και η μορφοποίησή του;
  • Φιλοξενεί βίντεο, φωτογραφικό υλικό, υπερσυνδέσμους, διαδραστικά παιχνίδια, μελέτες περίπτωσης, ασκήσεις, ερευνητικές εργασίες;
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κριτήρια αξιολόγησης ιστολογίων.

Ταξινόμηση Αγαθών

Δημιουργία μ-σεναρίου

 Τίτλος:  Tαξινόμηση αγαθών

Μάθημα: Aρχές Οικονομικής Θεωρίας

Τάξη:  Γ’ Γενικού Λυκείου

Κεφάλαιο:  1

Ενότητα:  4η

 http://ebooks.edu.gr/modules/document/file.php/DSGL-C117/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%BF/%CE%92%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%BF%20%CE%9C%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE/22-0127-02_Arches-Oikonomikis-Theorias_G-Lyk-SpOikPlir_BM.pdf   Σελ. 11-12

Διδακτικοί στόχοι: Να μπορούν οι μαθητές να ταξινομούν τα αγαθά σε κατηγορίες με βάση τα εξής κριτήρια: α) τη μορφή τους β) πόσες φορές μπορούν να χρησιμοποιηθούν και γ)  το σκοπό για τον οποίο έχουν παραχθεί.

Διδακτικά εργαλεία:

  • Διαδραστικός πίνακας
  • Η/Υ
  • Εφαρμογή Mindomo: για τη δημιουργία του παρακάτω εννοιολογικού χάρτη.



Λήψη αρχείου

  • Google forms: για τη δημιουργία ερωτηματολογίου αξιολόγησης , όπου οι μαθητές θα μπορούν να δουν τη βαθμολογία τους και  τις σωστές απαντήσεις.

https://docs.google.com/forms/d/17k6k68kunRDbKh0NAsR2YZHTIHgrLa_2U6KCpB0TLzc/edit

  • Δημιουργία ιστότοπου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, όπου αναρτήθηκε το παρόν μ-σενάριο.
Κατηγορίες: Οικονομικά | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ταξινόμηση Αγαθών

Καμπύλη Παραγωγικών Δυνατοτήτων

Στα πλαίσια της συνεργατικής διδασκαλίας στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, στην ενότητα που αναφέρεται στην Καμπύλη Παραγωγικών Δυνατοτήτων, ετοιμάσαμε μαζί με τον συνάδελφο Κων/νο Φωτιάδη με χρήση του προγράμματος Google docs το παρακάτω μικροσενάριο.

https://docs.google.com/document/d/1otdQf5Rn24IqU8VDrbkblYlcP2WEg6wk3UiFd8HYOqc/edit

 

Κατηγορίες: Οικονομικά | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καμπύλη Παραγωγικών Δυνατοτήτων