Ταξινόμηση Αγαθών

Δημιουργία μ-σεναρίου

 Τίτλος:  Tαξινόμηση αγαθών

Μάθημα: Aρχές Οικονομικής Θεωρίας

Τάξη:  Γ’ Γενικού Λυκείου

Κεφάλαιο:  1

Ενότητα:  4η

 http://ebooks.edu.gr/modules/document/file.php/DSGL-C117/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%BF/%CE%92%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%BF%20%CE%9C%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE/22-0127-02_Arches-Oikonomikis-Theorias_G-Lyk-SpOikPlir_BM.pdf   Σελ. 11-12

Διδακτικοί στόχοι: Να μπορούν οι μαθητές να ταξινομούν τα αγαθά σε κατηγορίες με βάση τα εξής κριτήρια: α) τη μορφή τους β) πόσες φορές μπορούν να χρησιμοποιηθούν και γ)  το σκοπό για τον οποίο έχουν παραχθεί.

Διδακτικά εργαλεία:

  • Διαδραστικός πίνακας
  • Η/Υ
  • Εφαρμογή Mindomo: για τη δημιουργία του παρακάτω εννοιολογικού χάρτη.



Λήψη αρχείου

  • Google forms: για τη δημιουργία ερωτηματολογίου αξιολόγησης , όπου οι μαθητές θα μπορούν να δουν τη βαθμολογία τους και  τις σωστές απαντήσεις.

https://docs.google.com/forms/d/17k6k68kunRDbKh0NAsR2YZHTIHgrLa_2U6KCpB0TLzc/edit

  • Δημιουργία ιστότοπου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, όπου αναρτήθηκε το παρόν μ-σενάριο.
Κατηγορίες: Οικονομικά. Ετικέτες: . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.