Οι ευχετήριες κάρτες που φτιάξαμε για τους ασθενείς του Γενικού Νοσοκομείου Χίου, καθώς και για τους ασθενείς των Αντικαρκινικών Νοσοκομείων ετοιμάστηκαν αυτήν την εβδομάδα από τους μαθητές της τάξης μας και ήδη παραδόθηκαν στους υπεύθυνους για να μοιραστούν! Τα παιδιά τις ετοίμασαν με πολύ μεράκι και ενθουσιασμό και έγραψαν τις ευχές τους για γρήγορη ανάρρωση και καλή χρονιά με υγεία! Μακάρι όλοι να είναι καλά και να περάσουν τις γιορτές με τους αγαπημένους τους!

