Έχουμε ξεκινήσει να ασχολούμαστε με τα συναισθήματα στην τάξη μας. Αρχικά διαβάσαμε το βιβλίο “Το ξενοδοχείο των συναισθημάτων” και ζωγράφισε το κάθε παιδί το δικό του ξενοδοχείο. Με αφορμή την προβολή της ταινίας “Τα μυαλά που κουβαλάς 2” που θα γίνει στο σχολείο μας το Σάββατο από τους μαθητές της Στ΄, είδαμε στην τάξη μας την πρώτη ταινία. Θα κάνουμε κι άλλες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Όποιο παιδί μπορεί να έρθει αύριο στην προβολή της ταινίας!

