ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑΚΟΥΡΤΗ

Αναρτήσεις φιλολογικών εργασιών

Κρητικό Ζήτημα

Κάτω από: ιστορία | ΚΟΥΡΤΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2020 8:19 πμ |

|Φύλλο  εργασίας

1η ομάδα   χρονική περίοδος: 1821-1833

Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:

http://www.ime.gr/chronos/12/gr/1821_1833/enarxi/11.html

  1. Ποιες ήταν οι αιτίες των αποτυχιών των επαναστάσεων;
  2. Σε ποιες περιοχές έγιναν εξεγέρσεις;
  3. Χρονολογίες βασικών μαχών.
  4. Ποιος ο ρόλος των Αιγυπτίων ;
  5. Αποτέλεσμα εξεγέρσεων.

Β) Να ανοίξετε ένα  power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας  (1 για κάθε ερώτημα) .

**Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή  σχετικό βίντεο.

*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας.

2η ομάδα  :   κρητικό ζήτημα

Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:

http://greekworldhistory.blogspot.gr/2015/06/blog-post.html    (ΠΑΡ.3,4,5)

  1. Τι είναι κρητικό Ζήτημα;
  2. Σχέση με την ευρωπαϊκή ιστορία.
  3. Πότε ξεκίνησε και γιατί.
  4. Πότε τελειώνει και γιατί.

Β Να ανοίξετε ένα  power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας  (1 για κάθε ερώτημα) .

**Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή  σχετικό βίντεο.

*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας.

3η ομάδα  :  κρητική επανάσταση 1866-1869

Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:

http://www.sansimera.gr/articles/337

  1. τι ζητούν αρχικά οι Κρήτες από το Σουλτάνο; (2 παρ)
  2. πότε ξεκίνησε η επανάσταση και πώς αντέδρασε ο σουλτάνος ( 5, 6 παρ)
  3. πότε τελείωσε η επανάσταση και ποιο το αποτέλεσμα; (τελευταία παρ)

 

Β) Να ανοίξετε ένα  power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας  (1 για κάθε ερώτημα) . **Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή  σχετικό βίντεο.

*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας

4η ομάδα  :  Ολοκαύτωμα μονής Αρκαδίου       

Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:

http://www.sansimera.gr/articles/337

  1. πότε ξεκίνησε; (Παρ. 7)
  2. Ποιοι ήταν επικεφαλής από τις δύο πλευρές και πόσος πληθυσμός υπήρχε; (παρ.7)
  3. Πόσες μέρες κράτησε η πολιορκία; ( παρ. 8)
  4. Να κάνετε μια σύντομη αναφορά στο γεγονός. (παρ.9)
  5. Ποια ήταν η διεθνής απήχηση του ολοκαυτώματος; (παρ.9)

Β) Να ανοίξετε ένα  power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας  (1 για κάθε ερώτημα) . **Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή  σχετικό βίντεο.

*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας

5η ομάδα  :  οργανικός νόμος   

Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%95%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7_(1866-1869)%23.CE.9F_.CE.91.CE.B1.CE.BB.CE.AE_.CE.A0.CE.B1.CF.83.CE.AC.CF.82_.CE.BA.CE.B1.CE.B9_.CE.BF_.CE.9F.CF.81.CE.B3.CE.B1.CE.BD.CE.B9.CE.BA.CF.8C.CF.82_.CE.9D.CF.8C.CE.BC.CE.BF.CF.82 ο Ααλή πασάς και ο Οργανικός Νόμος

  1. Από ποιον παραχωρείται στους Κρήτες , πότε και γιατί;
  2. Τι αποφασίζεται για την Κρήτη σύμφωνα με τον Οργανικό Νόμο;

Β) Να ανοίξετε ένα  power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας  (1 για κάθε ερώτημα) .

**Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή  σχετικό βίντεο.

*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας

 

6η ομάδα:  Σύμβαση της Χαλέπας  

Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:

http://www.ime.gr/chronos/12/gr/1833_1897/foreign_policy/choros/04.html (παρ 5-6)

  1. πότε δημιουργήθηκε η Σύμβαση της Χαλέπας;
  2. Τι προέβλεπε;
  3. Ποιο το αποτέλεσμα;

Β) Να ανοίξετε ένα  power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας   (1 για κάθε ερώτημα) . **Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή  σχετικό βίντεο.

*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας

7η ομάδα: επανάσταση 1896-1897         

Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1

  1. Κάτω από ποιες συνθήκες ξεκίνησε;
  2. Πώς σχετίζεται το ελληνικό κράτος με αυτή;
  3. Τι αποφασίζουν οι Μεγάλες Δυνάμεις για την Κρήτη; ( Η επέμβαση των μεγάλων δυνάμεων-1η παράγραφος)
  4. Ποιος ορίζεται ως πρίγκιπας στην Κρήτη; (Ο Γεώργιος στην Κρήτη-1η παρ.)

Β) Να ανοίξετε ένα  power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας  (1 για κάθε ερώτημα) .

**Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή  σχετικό βίντεο.

*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας

8η ομάδα: επανάσταση στο Θέρισο

Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1  (επανάσταση του Θέρισου)

  1. Πότε ξεκίνησε και από ποιους;
  2. Ποιο ήταν το αίτημα;
  3. Ποιος ήταν ο ρόλος των Μεγάλων Δυνάμεων;
  4. Πώς τελειώνει η επανάσταση;
  5. Ποιος είναι ο νέος αρχηγός της Κρήτης;
  6. Πότε έγινε η ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα; (παράγραφος: ένωση)

Β) Να ανοίξετε ένα  power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας  (1 για κάθε ερώτημα) .

**Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή  σχετικό βίντεο.

*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας

 



Δεν υπάρχουν σχόλια

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.