|Φύλλο εργασίας
1η ομάδα χρονική περίοδος: 1821-1833
Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:
http://www.ime.gr/chronos/12/gr/1821_1833/enarxi/11.html
- Ποιες ήταν οι αιτίες των αποτυχιών των επαναστάσεων;
- Σε ποιες περιοχές έγιναν εξεγέρσεις;
- Χρονολογίες βασικών μαχών.
- Ποιος ο ρόλος των Αιγυπτίων ;
- Αποτέλεσμα εξεγέρσεων.
Β) Να ανοίξετε ένα power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας (1 για κάθε ερώτημα) .
**Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή σχετικό βίντεο.
*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας.
2η ομάδα : κρητικό ζήτημα
Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:
http://greekworldhistory.blogspot.gr/2015/06/blog-post.html (ΠΑΡ.3,4,5)
- Τι είναι κρητικό Ζήτημα;
- Σχέση με την ευρωπαϊκή ιστορία.
- Πότε ξεκίνησε και γιατί.
- Πότε τελειώνει και γιατί.
Β Να ανοίξετε ένα power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας (1 για κάθε ερώτημα) .
**Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή σχετικό βίντεο.
*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας.
3η ομάδα : κρητική επανάσταση 1866-1869
Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:
http://www.sansimera.gr/articles/337
- τι ζητούν αρχικά οι Κρήτες από το Σουλτάνο; (2 παρ)
- πότε ξεκίνησε η επανάσταση και πώς αντέδρασε ο σουλτάνος ( 5, 6 παρ)
- πότε τελείωσε η επανάσταση και ποιο το αποτέλεσμα; (τελευταία παρ)
Β) Να ανοίξετε ένα power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας (1 για κάθε ερώτημα) . **Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή σχετικό βίντεο.
*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας
4η ομάδα : Ολοκαύτωμα μονής Αρκαδίου
Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:
http://www.sansimera.gr/articles/337
- πότε ξεκίνησε; (Παρ. 7)
- Ποιοι ήταν επικεφαλής από τις δύο πλευρές και πόσος πληθυσμός υπήρχε; (παρ.7)
- Πόσες μέρες κράτησε η πολιορκία; ( παρ. 8)
- Να κάνετε μια σύντομη αναφορά στο γεγονός. (παρ.9)
- Ποια ήταν η διεθνής απήχηση του ολοκαυτώματος; (παρ.9)
Β) Να ανοίξετε ένα power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας (1 για κάθε ερώτημα) . **Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή σχετικό βίντεο.
*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας
5η ομάδα : οργανικός νόμος
Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:
- Από ποιον παραχωρείται στους Κρήτες , πότε και γιατί;
- Τι αποφασίζεται για την Κρήτη σύμφωνα με τον Οργανικό Νόμο;
Β) Να ανοίξετε ένα power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας (1 για κάθε ερώτημα) .
**Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή σχετικό βίντεο.
*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας
6η ομάδα: Σύμβαση της Χαλέπας
Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:
http://www.ime.gr/chronos/12/gr/1833_1897/foreign_policy/choros/04.html (παρ 5-6)
- πότε δημιουργήθηκε η Σύμβαση της Χαλέπας;
- Τι προέβλεπε;
- Ποιο το αποτέλεσμα;
Β) Να ανοίξετε ένα power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας (1 για κάθε ερώτημα) . **Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή σχετικό βίντεο.
*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας
7η ομάδα: επανάσταση 1896-1897
Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:
- Κάτω από ποιες συνθήκες ξεκίνησε;
- Πώς σχετίζεται το ελληνικό κράτος με αυτή;
- Τι αποφασίζουν οι Μεγάλες Δυνάμεις για την Κρήτη; ( Η επέμβαση των μεγάλων δυνάμεων-1η παράγραφος)
- Ποιος ορίζεται ως πρίγκιπας στην Κρήτη; (Ο Γεώργιος στην Κρήτη-1η παρ.)
Β) Να ανοίξετε ένα power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας (1 για κάθε ερώτημα) .
**Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή σχετικό βίντεο.
*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας
8η ομάδα: επανάσταση στο Θέρισο
Α) Να ανοίξετε την ιστοσελίδα που σας δίνεται και να εντοπίσετε τις απαντήσεις των παρακάτω ερωτήσεων:
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1 (επανάσταση του Θέρισου)
- Πότε ξεκίνησε και από ποιους;
- Ποιο ήταν το αίτημα;
- Ποιος ήταν ο ρόλος των Μεγάλων Δυνάμεων;
- Πώς τελειώνει η επανάσταση;
- Ποιος είναι ο νέος αρχηγός της Κρήτης;
- Πότε έγινε η ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα; (παράγραφος: ένωση)
Β) Να ανοίξετε ένα power point και να δημιουργήσετε διαφάνειες όπου θα καταγράψετε σχεδιαγραμματικά τις απαντήσεις σας (1 για κάθε ερώτημα) .
**Μπορείτε να εμπλουτίσετε την παρουσίασή σας με εικόνες ή σχετικό βίντεο.
*** Θα παρουσιάσετε την εργασία σας στους υπόλοιπους συμμαθητές σας