Δραστηριότητα 1

Ονοματεπώνυμο: Σκαντζής Αργύρης (ατομική)

Δραστηριότητα 1η:

Εκφώνηση:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και  να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου:S1_eponymo_onoma.docx.Υλοποίηση 1ηςδραστηριότητας:

 

https://www.youtube.com/watch?v=TItXNW474s0

 

Το video προσφέρει στους μαθητές την δυνατότητα να έρθουν σε μία πρώτη επαφή με τον αριθμό π (εννοιολογικά – αριθμητικά), να συνειδητοποιήσουν πως είναι μία μαθηματική σταθερά που προέκυψε μέσα από την παρατήρηση και να δουν την μαθηματική σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο π, στην διάμετρο ενός κύκλου και στην περιφέρεια του.

Επιπλέον, οι μαθητές θα απολαύσουν την αξία της ιστορίας των μαθηματικών (ενός πολύ μικρού μέρους της) μέσα από την κατανόηση της «γέννησης» του αριθμού π καθώς και της «βάπτισής» του. Τέλος, επειδή το video υλοποιήθηκε από μαθητές άλλου σχολείου, υποθέτω, πως θα παρακινηθούν να δημιουργήσουν κάτι αντίστοιχο όταν τους ζητηθεί!

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση