Χρήσιμα αρχεία


Ιστορία

Η εικόνα ως ιστορική πηγή (Έλσα Μυρογιάννη, σύμβ. φιλολόγων)

Ο λόγος των εικόνων – Ερωτήσεις (Έλσα Μυρογιάννη, σύμβ. φιλολόγων)

Ο λόγος των εικόνων ( Έλσα Μυρογιάννη, σύμβ. φιλολόγων)

Η τοπική ιστορία στο Γυμνάσιο (Αικατερίνη Ρεβάνογλου, σύμβ. φιλολόγων)

Η διδακτική της Ιστορίας και η αξιοποίηση των γραπτών πηγών (Αικατερίνη Ρεβάνογλου, σύμβ. φιλολόγων)

Πηγές Βυζαντινής Ιστορίας (Αικατερίνη Ρεβάνογλου, σύμβ. φιλολόγων)

Η αξιοποίηση της τοπικής ιστορίας στη διδασκαλία της ιστορίας (Διδακτικές προτάσεις από τον Σύνδεσμο Φιλολόγων Δράμας)

Αρχαία Ελληνικά

Διδακτική Αρχαίων Ελληνικών – Σχέδιο μαθήματος (Αικατερίνη Ρεβάνογλου, σύμβουλος φιλολόγων)

Νεοελληνική Γλώσσα

Η περίληψη ως αντικείμενο διδασκαλίας και αξιολόγησης στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο (Αικατερίνη Ρεβάνογλου, σύμβ. φιλολόγων)

Νεοελληνική Λογοτεχνία

Σχέδιο μαθήματος για τον ποιητή Ν. Καββαδία. (Έλσα Μυρογιάννη, σύμβουλος φιλολόγων)

Φύλλα εργασίας 1, 2, 3, 4.

Mαθησιακές δυσκολίες

Διδακτική παρέμβαση (Βόντσα Βασιλική, σύμβουλος φιλολόγων)

Εναλλακτική αξιολόγηση-Διαγώνισμα (Βόντσα Βασιλική, σύμβουλος φιλολόγων)

ΜΔΕ Εναλλακτική αξιολόγηση (Βόντσα Βασιλική, σύμβουλος φιλολόγων)

Μαθησιακές δυσκολίες (Βόντσα Βασιλική, σύμβουλος φιλολόγων)

Μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα ψυχοκοινωνικής προσαρμογής: Τρόποι διαχείρισης (Στέλλα Γκιαούρη, ψυχολόγος ΚΕΔΔΥ)

Πως μπορούν οι εκπαιδευτικοί να βοηθήσουν τους μαθητές (Στέλλα Γκιαούρη, ψυχολόγος ΚΕΔΔΥ)

Εισηγήσεις ημερίδας 13-4-2011 (Διδάσκοντας στην πολυπολιτισμική τάξη)

Σύγχρονες διδακτικές αρχές και προσεγγίσεις. Διαφοροποίηση σχολικής εργασίας. (Κατερίνα Δημητριάδου, Επίκουρη καθηγήτρια Διδακτικής Μεθοδολογίας

Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Παν. Δυτ. Μακεδονίας)

Διδάσκοντας ελληνικά στην πολύγλωσση και πολυπολιτισμική τάξη: μια διδακτική προσέγγιση του ειδικού λεξιλογίου. (Βασιλική Βόντσα, Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Κοζάνης)

Η προσπάθεια ένταξης ενός αλλοδαπού μαθητή στη σχολική πραγματικότητα του γυμνασίου (Ειρήνη Αλωπούδη, φιλόλογος, 1ο Γυμνάσιο Πτολ/δας)

Διδακτικές παρεμβάσεις σε μια δευτεροβάθμια “πολυπολιτισμική” σχολική τάξη (Χάρης Μακρής, Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Κοζάνης)


Σχολική βία  (Βιωματικό εργαστήρι 7-3-2012)

Ακούγοντας σχολικές ιστορίες κατά παράβασιν (Στέλλα Γκιαούρη, ψυχολόγος του ΚΕΔΔΥ)

Ο λόγος των εκπαιδευτικών (Στέλλα Γκιαούρη, ψυχολόγος του ΚΕΔΔΥ)

To ραγισμένο δοχείο (ιστορία)




Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *