Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων για τις/τους εκπαιδευτικούς ΠΕ86 για το σχολικό έτος 2024-2025

(το άρθρο ενημερώνεται κάθε φορά που προστίθεται πληροφορία και ενημερώνεται σχετικά και η ημερομηνία ανάρτησης του άρθρου με βάση την τελευταία ενημέρωση)

  • Οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης για το μάθημα Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας του Δημοτικού Σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025
  • Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων στο Γυμνάσιο
    • Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής των Ημερήσιων και Εκκλησιαστικών Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2024-2025
    • Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής των Εσπερινών, Μουσικών και Καλλιτεχνικών Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2024-2025
  • Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων στο Γενικό Λύκειο
  • Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων στα ΕΠΑΛ
    • Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Ημερήσιων, Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2024-2025 (Αριθ. Πρωτ.: Φ3/108226/Δ4/20-09-2024)
    • Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος (Αριθ. Πρωτ.: Φ3/110166/Δ4/2024-25. 25- 09 -2024)
  • Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης μαθημάτων στο Γυμνάσιο και Λύκειο Ε.A.E.
  • Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης μαθημάτων στο ΕΝΕΕΓΥ-Λ
    • Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία α) των Τεχνολογικών – Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής της Β΄ και Γ΄ τάξης και β) των μαθημάτων ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής της Δ΄ τάξης του Λυκείου των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων – Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. – Λ.) για το σχολικό έτος 2024-2025

Σχετικά με Σταύρος Φιλιππίδης

Ο Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής & Μαθηματικών. Ενδιαφέρεται έντονα για τις νέες εκπαιδευτικές τεχνολογίες, την ανάπτυξη ελεύθερου λογισμικού, τη Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική, και το filmmaking.
Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2008), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης Ιατρικής Πληροφορικής ΑΠΘ (2002), πτυχιούχος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ (2000), και πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών ΑΠΘ (1996).
Έχει εργαστεί ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2010), ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής ΑΠΘ (2009), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2003-2008), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2005-2006), και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2006-2009).
Είναι μόνιμος εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2001-σήμερα), και από τον Φεβρουάριο του 2023 είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής Πιερίας.
Είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Γενικό Λύκειο, Γυμνάσιο, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Δημοτικό σχολείο, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΠΑΛ, Επιστημονική ευθύνη Σ.Ε. ΠΕ86, Πανελλαδικές, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Ύλη - Οδηγίες διδασκαλίας. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *