Πραγματοποίηση διά ζώσης βιωματικής επιμόρφωσης (workshop) σχετικά με τη Μηχανική Μάθηση και τη διδασκαλία της στα νέα προγράμματα σπουδών

20240626 112859

Σε συνέχεια της πρόσκλησης μου προς τις/τους εκπαιδευτικούς ΠΕ86 της Πιερίας σε διά ζώσης βιωματική επιμόρφωση (workshop) σχετικά με τη Μηχανική Μάθηση και τη διδασκαλία της στα νέα προγράμματα σπουδών και μετά από τις αιτήσεις που υποβλήθηκαν, η επιμόρφωση υλοποιήθηκε σε δύο χωριστά τμήματα:

τμήμα 1ο: Τρίτη 25 Ιουνίου 2024 και ώρα 09:00 – 12:00 (15 εκπαιδευτικοί)

τμήμα 2ο: Τετάρτη 26 Ιουνίου 2024 και ώρα 09:00 – 12:00 (16 εκπαιδευτικοί)

στο εργαστήριο υπολογιστών στο 3ο Γενικό Λύκειο Κατερίνης.

Στις τρεις(3) αυτές ώρες επιμόρφωσα τις/τους 31 συμμετέχουσες/συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς ΠΕ86 στα παρακάτω:

  • Τι είναι η Μηχανική Μάθηση;
  • Τι προβλέπουν τα νέα προγράμματα σπουδών για τη διδασκαλία της Μηχανικής Μάθησης στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο;
  • Εξοικείωση με την πλατφόρμα https://machinelearningforkids.co.uk
    • Παράδειγμα αξιοποίησής της παραπάνω πλατφόρμας: υλοποίηση συγκεκριμένης ενδεικτικής δραστηριότητας του νέου προγράμματος σπουδών στην Πληροφορική Β’ Λυκείου.

Η επιμόρφωση ήταν βιωματική και οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να υλοποιήσουν και αυτοί σχετικές δραστηριότητες μέσα στις 3 ώρες της επιμόρφωσης.

Σε όλες/όλους τις/τους συμμετέχουσες/συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς θα σταλεί τις επόμενες ημέρες με email σχετικό επιμορφωτικό υλικό καθώς και η ψηφιακά υπογεγραμμένη βεβαίωση συμμετοχής.

Ευχαριστώ θερμά τον Διευθυντή της Δ.Δ.Ε. Πιερίας Δρ. Γεώργιο Χρ. Μακρή για τη στήριξή του στην υλοποίηση της επιμορφωτικής δράσης και τον χαιρετισμό του προς τις/τους συμμετέχουσες/συμμετέχοντες. Ευχαριστώ επίσης θερμά τον διευθυντή του 3ου Γενικού Λυκείου Κατερίνης κύριο Ιωάννη Παντελίδη, την υποδιεύθυνση και τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου για την εγκάρδια φιλοξενία.

Σχετικά με Σταύρος Φιλιππίδης

Ο Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής & Μαθηματικών. Ενδιαφέρεται έντονα για τις νέες εκπαιδευτικές τεχνολογίες, την ανάπτυξη ελεύθερου λογισμικού, τη Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική, και το filmmaking.
Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2008), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης Ιατρικής Πληροφορικής ΑΠΘ (2002), πτυχιούχος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ (2000), και πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών ΑΠΘ (1996).
Έχει εργαστεί ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2010), ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής ΑΠΘ (2009), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2003-2008), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2005-2006), και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2006-2009).
Είναι μόνιμος εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2001-σήμερα), και από τον Φεβρουάριο του 2023 είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής Πιερίας.
Είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Γενικό Λύκειο, Γυμνάσιο, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Δημοτικό σχολείο, Δράσεις στη δευτεροβάθμια, Δράσεις στην πρωτοβάθμια, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΠΑΛ, Επιστημονική ευθύνη Σ.Ε. ΠΕ86, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Σύμβουλος Εκπαίδευσης. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *