Ενημέρωση σχετικά με τη διά ζώσης βιωματική επιμόρφωση (workshop) σχετικά με τη Μηχανική Μάθηση και τη διδασκαλία της στα νέα προγράμματα σπουδών

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,

Σε συνέχεια της πρόσκλησης μου προς τις/τους εκπαιδευτικούς ΠΕ86 της Πιερίας σε διά ζώσης βιωματική επιμόρφωση (workshop) σχετικά με τη Μηχανική Μάθηση και τη διδασκαλία της στα νέα προγράμματα σπουδών και μετά από τις αιτήσεις που υποβλήθηκαν, σας ενημερώνω ότι για να ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις, θα γίνουν δύο χωριστά τμήματα:

τμήμα 1ο: Τρίτη 25 Ιουνίου 2024 και ώρα 09:00 – 12:00

τμήμα 2ο: Τετάρτη 26 Ιουνίου 2024 και ώρα 09:00 – 12:00

στο εργαστήριο υπολογιστών στο 3ο Γενικό Λύκειο Κατερίνης.

Όλες/όλοι οι εκπαιδευτικοί που έκαναν αίτηση έχουν ήδη ενημερωθεί για το τμήμα τους!

Στις τρεις(3) αυτές ώρες θα σας επιμορφώσω στα παρακάτω:

  • Τι είναι η Μηχανική Μάθηση;
  • Τι προβλέπουν τα νέα προγράμματα σπουδών για τη διδασκαλία της Μηχανικής Μάθησης στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο;
  • Εξοικείωση με την πλατφόρμα https://machinelearningforkids.co.uk
    • Παράδειγμα αξιοποίησής της παραπάνω πλατφόρμας: υλοποίηση συγκεκριμένης ενδεικτικής δραστηριότητας του νέου προγράμματος σπουδών στην Πληροφορική Β’ Λυκείου.

Η επιμόρφωση θα είναι βιωματική και θα κληθείτε να υλοποιήσετε και εσείς σχετικές δραστηριότητες μέσα στις 3 ώρες της επιμόρφωσης. Η επιμόρφωση απευθύνεται στις/στους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής (ΠΕ86) που υπηρετούν σε όλα τα σχολεία της Πιερίας (της ΔΠΕ Πιερίας και της ΔΔΕ Πιερίας).

Στις/στους συμμετέχουσες/συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση.

Σχετικά με Σταύρος Φιλιππίδης

Ο Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής & Μαθηματικών. Ενδιαφέρεται έντονα για τις νέες εκπαιδευτικές τεχνολογίες, την ανάπτυξη ελεύθερου λογισμικού, τη Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική, και το filmmaking.
Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2008), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης Ιατρικής Πληροφορικής ΑΠΘ (2002), πτυχιούχος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ (2000), και πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών ΑΠΘ (1996).
Έχει εργαστεί ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2010), ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής ΑΠΘ (2009), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2003-2008), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2005-2006), και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2006-2009).
Είναι μόνιμος εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2001-σήμερα), και από τον Φεβρουάριο του 2023 είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής Πιερίας.
Είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Γενικό Λύκειο, Γυμνάσιο, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Δημοτικό σχολείο, Δράσεις στη δευτεροβάθμια, Δράσεις στην πρωτοβάθμια, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΠΑΛ, Επιστημονική ευθύνη Σ.Ε. ΠΕ86, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Τεχνητή Νοημοσύνη / Μηχανική Μάθηση. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *