13ο σύχρονο μάθημα τηλεκπαίδευσης στην Πληροφορική Γ’ τάξης (ΓΕ.Λ. Κάτω Μηλιάς): προχωρημένες ασκήσεις με υποπρογράμματα και παράλληλους πίνακες

Την Τετάρτη 6/5/2020 πραγματοποιήθηκε το 13ο σύχρονο μάθημα τηλεκπαίδευσης με το τμήμα Γ’ Οικονομίας-Πληροφορικής του Γενικού Λυκείου Κάτω Μηλιάς για το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορική.

Στο μάθημα αυτό ασχοληθήκαμε με προχωρημένες ασκήσεις με υποπρογράμματα και παράλληλους πίνακες, σε συνέχεια όσων διδάχθηκαν οι μαθητές στη δια ζώσης διδασκαλία, από τις 11/9/2019 μέχρι και τις 10/3/2020.

Συνοψίζοντας, μέχρι και σήμερα κάναμε:

  1. Δευτέρα  23/3/2020: Επανάληψη στοίβας και ουράς Ι.
  2. Τρίτη 24/3/2020: Επανάληψη στοίβας και ουράς ΙΙ.
  3. Πέμπτη 26/3/2020: Επίλυση και συζήτηση των θεμάτων Α1, Α3, Α4, Α5α των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015.
  4. Δευτέρα 30/3/2020: Επίλυση και συζήτηση των θεμάτων Α5β, Β1, Β2, Γ (μέχρι Γ1γ) των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015.
  5. Τετάρτη 1/4/2020: Ολοκλήρωση επίλυσης και συζήτηση του θέματος Γ των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015 και επίλυση αποριών σε άλλες ασκήσεις.
  6. Παρασκευή 3/4/2020: Eπίλυση και συζήτηση του θέματος Δ των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015 και επίλυση αποριών σε άλλες ασκήσεις.
  7. Δευτέρα 6/4/2020: Αναζήτηση σε μονοδιάστατο πίνακα και επίλυση αποριών σε άλλες ασκήσεις.
  8. Τετάρτη 8/4/2020: Ταξινόμηση μονοδιάστατου πίνακα και αναζήτηση σε ταξινομημένο μονοδιάστατο πίνακα.
  9. Παρασκευή 10/4/2020: παράλληλοι πίνακες και άλλα προχωρημένα θέματα πινάκων.
  10. Δευτέρα 27/4/2020: υποπρογράμματα (διαδικασίες και συναρτήσεις).
  11. Τετάρτη 29/4/2020: προχωρημένες ασκήσεις στα υποπρογράμματα.
  12. Δευτέρα 4/5/2020: επιπλέον ασκήσεις στα υποπρογράμματα.
  13. Τετάρτη 6/5/2020: προχωρημένες ασκήσεις με υποπρογράμματα και παράλληλους πίνακες.

Καλό είναι πριν το επόμενο μάθημα οι μαθητές που έχουν κάποιες πρόσθετες απορίες πάνω σε όσα συζητήσαμε στα μέχρι τώρα μαθήματα (ή και άλλες απορίες) να τις συγκεντρώσουν για να τις συζητήσουμε πριν προχωρήσουμε.

Ειδικά για τα όσα κάναμε στο τελευταίο μάθημα, προτείνεται οι μαθητές να δουν στο σπίτι ξανά αυτά που είδαμε σήμερα και να προετοιμαστούν μερικώς για το επόμενο μάθημα, συγκεκριμένα να διαβάσουν:

  • Από το [Βιβλίο1] του μαθήματος, τις ενότητες 10.1-10.6 (σελίδες 171-184).
  • Από το  [Βιβλίο3] του μαθήματος, το κεφάλαιο 5 (σελίδες 97-121).
  • Το σχετικό πρόσθετο υλικό που σας έχω στην η-τάξη (υλικό διαθέσιμο μόνο για τους μαθητές του τμήματος Γ-ΟΙΚ-ΠΛΗΡ του ΓΕ.Λ. Κάτω Μηλιάς που είναι εγγεγραμμένοι στην η-τάξη του μαθήματος).

Επίσης, υπάρχει στην η-τάξη αντίστοιχη εργασία, την οποία μπορούν να λύσουν οι μαθητές μέχρι το επόμενο σύγχρονο μάθημα τηλεκπαίδευσης, όπου και θα συζητήσουμε τη λύση της. Πρόκειται για την άσκηση που λύσαμε σήμερα, και καλό είναι να δοκιμάσετε να την λύσετε και μόνοι σας!

Όπως και στα προηγούμενα μαθήματα, και σήμερα χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Webex Meetings, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων. Χρησιμοποιούνται παράλληλα και εργαλεία ασύγχρονης εκπαίδευσης, όπως η υπηρεσία η-τάξη, η οποία χρησιμοποιούνταν ήδη στο τμήμα από την αρχή της χρονιάς, επικουρικά στη δια ζώσης διδασκαλία.

Σχετικά με Σταύρος Φιλιππίδης

Ο Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής & Μαθηματικών, ερευνητής, και software developer. Η ερευνητική περιοχή ενδιαφέροντός του είναι οι Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες. Ενδιαφέρεται έντονα για την ανάπτυξη ελεύθερου λογισμικού, τη Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική, και το filmmaking.
Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2008), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης Ιατρικής Πληροφορικής ΑΠΘ (2002), πτυχιούχος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ (2000), και πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών ΑΠΘ (1996).
Έχει εργαστεί ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του ΠΔ.407/80 στο τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2010), ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του ΠΔ.407/80 στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής ΑΠΘ (2009), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2003-2008), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2005-2006), και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2006-2009).
Είναι μόνιμος εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2001-σήμερα), και κατά το τρέχον διδακτικό έτος διδάσκει Πληροφορική και Μαθηματικά στο Μουσικό Σχολείο Κατερίνης.
Είναι έγγαμος και πατέρας δύο παιδιών.


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και χαρακτηρίσθηκε , , , , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση