Έβδομο σύχρονο μάθημα τηλεκπαίδευσης στην Πληροφορική Γ’ τάξης (ΓΕ.Λ. Κάτω Μηλιάς): αναζήτηση σε μονοδιάστατο πίνακα και επίλυση αποριών σε άλλες ασκήσεις

Τη Δευτέρα 6/4/2020 πραγματοποιήθηκε το έβδομο σύχρονο μάθημα τηλεκπαίδευσης με το τμήμα Γ’ Οικονομίας-Πληροφορικής του Γενικού Λυκείου Κάτω Μηλιάς για το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορική.

Στο μάθημα αυτό ασχοληθήκαμε με την αναζήτηση σε μονοδιάστατο πίνακα και την επίλυση αποριών σε άλλες ασκήσεις στο μάθημά μας, πάνω σε άλλα θέματα που διδάχθηκαν οι μαθητές στη δια ζώσης διδασκαλία, από τις 11/9/2019 μέχρι και τις 10/3/2020.

Συνοψίζοντας, στα επτά πρώτα αυτά μαθήματα κάναμε:

  1. Δευτέρα  23/3/2020: Επανάληψη στοίβας και ουράς Ι.
  2. Τρίτη 24/3/2020: Επανάληψη στοίβας και ουράς ΙΙ.
  3. Πέμπτη 26/3/2020: Επίλυση και συζήτηση των θεμάτων Α1, Α3, Α4, Α5α των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015.
  4. Δευτέρα 30/3/2020: Επίλυση και συζήτηση των θεμάτων Α5β, Β1, Β2, Γ (μέχρι Γ1γ) των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015.
  5. Τετάρτη 1/4/2020: Ολοκλήρωση επίλυσης και συζήτηση του θέματος Γ των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015 και επίλυση αποριών σε άλλες ασκήσεις.
  6. Παρασκευή 3/4/2020: Eπίλυση και συζήτηση του θέματος Δ των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015 και επίλυση αποριών σε άλλες ασκήσεις.
  7. Δευτέρα 6/4/2020: Αναζήτηση σε μονοδιάστατο πίνακα και επίλυση αποριών σε άλλες ασκήσεις.

Καλό είναι πριν το επόμενο μάθημα οι μαθητές που έχουν κάποιες πρόσθετες απορίες πάνω σε όσα συζητήσαμε στα επτά αυτά μαθήματα (ή και άλλες απορίες) να τις συγκεντρώσουν για να τις συζητήσουμε πριν προχωρήσουμε.

Ειδικά για τα όσα κάναμε στο τελευταίο μάθημα, προτείνεται οι μαθητές να δουν στο σπίτι ξανά αυτά που είδαμε σήμερα και να προετοιμαστούν μερικώς για το επόμενο μάθημα, συγκεκριμένα να διαβάσουν:

 Στο επόμενο μάθημα θα συνεχίσουμε με την ταξινόμηση μονοδιάστατου πίνακα και την αναζήτηση σε ταξινομημένο μονοδιάστατο πίνακα.

Όπως και στα προηγούμενα μαθήματα, και σήμερα χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Webex Meetings, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων. Χρησιμοποιούνται παράλληλα και εργαλεία ασύγχρονης εκπαίδευσης, όπως η υπηρεσία η-τάξη, η οποία χρησιμοποιούνταν ήδη στο τμήμα από την αρχή της χρονιάς, επικουρικά στη δια ζώσης διδασκαλία.

Σχετικά με Σταύρος Φιλιππίδης

Ο Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής & Μαθηματικών. Ενδιαφέρεται έντονα για τις νέες εκπαιδευτικές τεχνολογίες, την ανάπτυξη ελεύθερου λογισμικού, τη Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική, και το filmmaking.
Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2008), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης Ιατρικής Πληροφορικής ΑΠΘ (2002), πτυχιούχος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ (2000), και πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών ΑΠΘ (1996).
Έχει εργαστεί ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2010), ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής ΑΠΘ (2009), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2003-2008), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2005-2006), και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2006-2009).
Είναι μόνιμος εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2001-σήμερα), και από τον Φεβρουάριο του 2023 είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής Πιερίας.
Είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ετικέτες: , , , , , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *