Πραγματοποίηση σύχρονου μαθήματος τηλεκπαίδευσης στο μάθημα Άλγεβρα του τμήματος Β1 του Γενικού Λυκείου Κάτω Μηλιάς

Το πρωί της Τρίτης 31/3/2020 πραγματοποιήθηκε το πρώτο σύχρονο μάθημα τηλεκπαίδευσης με το τμήμα Β1 του Γενικού Λυκείου Κάτω Μηλιάς για το μάθημα Άλγεβρα, με καθολική συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών του τμήματος!

Έγινε μια επανάληψη στα γραμμικά συστήματα 2×2.

Χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Webex Meetings, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων. Χρησιμοποιούνται παράλληλα και εργαλεία ασύγχρονης εκπαίδευσης, όπως η υπηρεσία η-τάξη.

Σχετικά με Σταύρος Φιλιππίδης

Ο Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής & Μαθηματικών. Ενδιαφέρεται έντονα για τις νέες εκπαιδευτικές τεχνολογίες, την ανάπτυξη ελεύθερου λογισμικού, τη Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική, και το filmmaking.
Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2008), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης Ιατρικής Πληροφορικής ΑΠΘ (2002), πτυχιούχος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ (2000), και πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών ΑΠΘ (1996).
Έχει εργαστεί ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2010), ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής ΑΠΘ (2009), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2003-2008), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2005-2006), και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2006-2009).
Είναι μόνιμος εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2001-σήμερα), και από τον Φεβρουάριο του 2023 είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής Πιερίας.
Είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ετικέτες: , , , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *