Τέταρτο σύχρονο μάθημα τηλεκπαίδευσης στην Πληροφορική Γ’ τάξης (ΓΕ.Λ. Κάτω Μηλιάς): θέματα Α5β, Β1, Β2 και Γ (μέχρι Γ1γ) των πανελλαδικών εξετάσεων 2015

Τη Δευτέρα 30/3/2020 πραγματοποιήθηκε το τέταρτο σύχρονο μάθημα τηλεκπαίδευσης με το τμήμα Γ’ Οικονομίας-Πληροφορικής του Γενικού Λυκείου Κάτω Μηλιάς για το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορική.

Στο μάθημα αυτό ασχοληθήκαμε με τα θέματα Α5β, Β1, Β2 και ξεκινήσαμε και το θέμα Γ (μέχρι Γ1γ) των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015 στο μάθημά μας (τότε το μάθημα λέγονταν Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, μιλάμε για τα θέματα της εξέτασης της Τετάρτης 27 Μαΐου 2015, κανονική περίοδος ημερησίου γενικού λυκείου).  Αυτονόητο είναι ότι από τα θέματα που δόθηκαν το 2015 (μέχρι και το Γ που φτάσαμε) ασχοληθήκαμε μόνο με όσα είναι και στη φετινή ύλη του μαθήματος! Με αφορμή τα θέματα αυτά, θυμηθήκαμε και σχετικά στοιχεία θεωρίας του μαθήματος και άλλα θέματα που διδάχθηκαν οι μαθητές στη δια ζώσης διδασκαλία, από τις 11/9/2019 μέχρι και τις 10/3/2020.

Συνοψίζοντας, στα τέσσερα πρώτα αυτά μαθήματα κάναμε:

  1. Δευτέρα  23/3/2020: Επανάληψη στοίβας και ουράς Ι.
  2. Τρίτη 24/3/2020: Επανάληψη στοίβας και ουράς ΙΙ.
  3. Πέμπτη 26/3/2020: Επίλυση και συζήτηση των θεμάτων Α1, Α3, Α4, Α5α των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015.
  4. Δευτέρα 30/3/2020: Επίλυση και συζήτηση των θεμάτων Α5β, Β1, Β2, Γ (μέχρι Γ1γ) των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015.

Καλό είναι πριν το επόμενο μάθημα οι μαθητές που έχουν κάποιες πρόσθετες απορίες πάνω σε όσα συζητήσαμε στα τέσσερα αυτά μαθήματα (ή και άλλες απορίες) να τις συγκεντρώσουν για να τις συζητήσουμε πριν προχωρήσουμε. Στο επόμενο μάθημα θα συνεχίσουμε με τα επόμενα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015.

Όπως και στα προηγούμενα τρία μαθήματα, και σήμερα χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Webex Meetings, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων. Χρησιμοποιούνται παράλληλα και εργαλεία ασύγχρονης εκπαίδευσης, όπως η υπηρεσία η-τάξη, η οποία χρησιμοποιούνταν ήδη στο τμήμα από την αρχή της χρονιάς, επικουρικά στη δια ζώσης διδασκαλία.

Σχετικά με Σταύρος Φιλιππίδης

Ο Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής & Μαθηματικών. Ενδιαφέρεται έντονα για τις νέες εκπαιδευτικές τεχνολογίες, την ανάπτυξη ελεύθερου λογισμικού, τη Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική, και το filmmaking.
Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2008), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης Ιατρικής Πληροφορικής ΑΠΘ (2002), πτυχιούχος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ (2000), και πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών ΑΠΘ (1996).
Έχει εργαστεί ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2010), ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής ΑΠΘ (2009), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2003-2008), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2005-2006), και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2006-2009).
Είναι μόνιμος εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2001-σήμερα), και από τον Φεβρουάριο του 2023 είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής Πιερίας.
Είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ετικέτες: , , , , , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *