Τρίτο σύχρονο μάθημα τηλεκπαίδευσης στην Πληροφορική Γ’ τάξης (ΓΕ.Λ. Κάτω Μηλιάς): θέματα Α1, Α3, Α4 και Α5α των πανελλαδικών εξετάσεων 2015

Την Πέμπτη 26/3/2020 πραγματοποιήθηκε το τρίτο σύχρονο μάθημα τηλεκπαίδευσης με το τμήμα Γ’ Οικονομίας-Πληροφορικής του Γενικού Λυκείου Κάτω Μηλιάς για το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορική.

Στο μάθημα αυτό ασχοληθήκαμε με τα θέματα Α1, Α3, Α4 και Α5α των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015 στο μάθημά μας (τότε το μάθημα λέγονταν Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, μιλάμε για τα θέματα της εξέτασης της Τετάρτης 27 Μαΐου 2015, κανονική περίοδος ημερησίου γενικού λυκείου).  Αυτονόητο είναι ότι από τα θέματα που δόθηκαν το 2015 (μέχρι και το Α5α που φτάσαμε) ασχοληθήκαμε μόνο με όσα είναι και στη φετινή ύλη του μαθήματος! Με αφορμή τα θέματα αυτά, θυμηθήκαμε και σχετικά στοιχεία θεωρίας του μαθήματος και άλλα θέματα που διδάχθηκαν οι μαθητές στη δια ζώσης διδασκαλία, από τις 11/9/2019 μέχρι και τις 10/3/2020.

Συνοψίζοντας, στα τρία πρώτα αυτά μαθήματα κάναμε:

  1. Δευτέρα  23/3/2020: Επανάληψη στοίβας και ουράς Ι.
  2. Τρίτη 24/3/2020: Επανάληψη στοίβας και ουράς ΙΙ.
  3. Πέμπτη 26/3/2020: Επίλυση και συζήτηση των θεμάτων Α1, Α3, Α4, Α5α των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015.

Καλό είναι πριν το επόμενο μάθημα οι μαθητές που έχουν κάποιες πρόσθετες απορίες πάνω σε όσα συζητήσαμε στα τρία αυτά μαθήματα (ή και άλλες απορίες) να τις συγκεντρώσουν για να τις συζητήσουμε πριν προχωρήσουμε. Στο επόμενο μάθημα θα συνεχίσουμε με τα επόμενα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015.

Όπως και στα προηγούμενα δύο μαθήματα, και σήμερα χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Webex Meetings, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων. Χρησιμοποιούνται παράλληλα και εργαλεία ασύγχρονης εκπαίδευσης, όπως η υπηρεσία η-τάξη, η οποία χρησιμοποιούνταν ήδη στο τμήμα από την αρχή της χρονιάς, επικουρικά στη δια ζώσης διδασκαλία.

Σχετικά με Σταύρος Φιλιππίδης

Ο Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής & Μαθηματικών, ερευνητής, και software developer. Η ερευνητική περιοχή ενδιαφέροντός του είναι οι Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες. Ενδιαφέρεται έντονα για την ανάπτυξη ελεύθερου λογισμικού, τη Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική, και το filmmaking.
Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2008), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης Ιατρικής Πληροφορικής ΑΠΘ (2002), πτυχιούχος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ (2000), και πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών ΑΠΘ (1996).
Έχει εργαστεί ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του ΠΔ.407/80 στο τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2010), ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του ΠΔ.407/80 στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής ΑΠΘ (2009), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2003-2008), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2005-2006), και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2006-2009).
Είναι μόνιμος εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2001-σήμερα), και κατά το τρέχον διδακτικό έτος διδάσκει Πληροφορική και Μαθηματικά στο Μουσικό Σχολείο Κατερίνης.
Είναι έγγαμος και πατέρας δύο παιδιών.


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και χαρακτηρίσθηκε , , , , , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση