Σεμινάριο επιμόρφωσης στις Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες

Το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Κατερίνης διοργάνωσε σεμινάριο επιμόρφωσης με θέμα «Υβριδική μάθηση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση της υπηρεσίας ηλεκτρονικής διαχείρισης τάξης η-τ@ξη».

Η υπηρεσία η-τ@ξη του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση: http://eclass.sch.gr και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με σκοπό την υποστήριξη της κλασικής διδασκαλίας και την ενίσχυση της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στην σχολική αίθουσα.

Στο σεμινάριο παρουσιάστηκαν όλα τα υποσυστήματα της υπηρεσίας που είναι διαθέσιμα στους εκπαιδευτικούς: περιγραφή μαθήματος, βιβλίο ύλης, υλικό μαθήματος, ασκήσεις, σύνδεσμοι, ανακοινώσεις. Παρουσιάστηκε επίσης ο τρόπος με τον οποίο η υπηρεσία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την υλοποίηση υβριδικής μάθησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το σεμινάριο, διάρκειας 3 διδακτικών ωρών, πραγματοποιήθηκε στο 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Κατερίνης την  Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011.

Υπεύθυνος για τη διοργάνωση και εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στην επιστημονική περιοχή των Νέων Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών από το τμήμα Πληροφορικής του ΑΠΘ. Έχει εργαστεί και διδάξει σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ επί πολλά έτη και είναι μόνιμος εκπαιδευτικός της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πληροφορίες και βιογραφικό του εισηγητή είναι διαθέσιμα στη διαδικτυακή του διεύθυνση: www.stavros.filippidis.name

Σημειώνουμε ότι ο υπεύθυνος για τη διοργάνωση και εισηγητής, καθώς και οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν το σεμινάριο, συμμετείχαν εθελοντικά και αφιλοκερδώς. Σημειώνουμε επίσης ότι το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε εκτός των ωρών λειτουργίας του σχολείου.

Σχετικά με Σταύρος Φιλιππίδης

Ο Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής & Μαθηματικών, ερευνητής, και software developer. Η ερευνητική περιοχή ενδιαφέροντός του είναι οι Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες. Ενδιαφέρεται έντονα για την ανάπτυξη ελεύθερου λογισμικού, τη Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική, και το filmmaking.
Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2008), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης Ιατρικής Πληροφορικής ΑΠΘ (2002), πτυχιούχος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ (2000), και πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών ΑΠΘ (1996).
Έχει εργαστεί ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του ΠΔ.407/80 στο τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2010), ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του ΠΔ.407/80 στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής ΑΠΘ (2009), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2003-2008), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2005-2006), και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2006-2009).
Είναι μόνιμος εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2001-σήμερα), και κατά το τρέχον διδακτικό έτος διδάσκει Πληροφορική και Μαθηματικά στο Μουσικό Σχολείο Κατερίνης.
Είναι έγγαμος και πατέρας δύο παιδιών.


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις στη δευτεροβάθμια. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση