Οι Σύλλογοι Εκπ/κών Π.Ε αντιστέκονται στην αξιολόγηση – Για ενημέρωση και παραδειγματισμό.

Για ενημέρωση και παραδειγματισμό

 

Στην Αλεξανδρούπολη οι εκπαιδευτικοί της Π.Ε. πέτυχαν μια νίκη στο ζήτημα της αξιολόγησης! Η διευθύντρια Π.Ε. Έβρου, δίχως να χάσει καιρό για την εφαρμογή της αξιολόγησης-λαιμητόμου, ενημέρωσε χθες τις προϊσταμένες των νηπιαγωγείων ότι καλούνται να εμφανιστούν 12 απ’ αυτές σήμερα, Πέμπτη (και άλλες 12 αύριο) σε ραντεβού ανά 15λεπτο, προκειμένου να ξεκινήσει τις διαδικασίες της αξιολόγησής τους. Με απόφαση του Δ.Σ. του Συλλόγου Π.Ε. Αλεξανδρούπολης οι προϊστάμενες των νηπιαγωγείων δεν παρουσιάστηκαν σήμερα στα καθορισμένα από τη Διεύθυνση ατομικά ραντεβού, αλλά όλες μαζί και με τη συνοδεία του Δ.Σ. του Συλλόγου. Δήλωσαν κατηγορηματικά ότι δε θα δεχτούν να αξιολογηθούν και η Διεύθυνση αναγκάστηκε να αναβάλει τις προγραμματισμένες αξιολογικές διαδικασίες.

Στην Αθήνα στο Σύλλογο Αριστοτέλη μαζικότατα τα σχολεία αποφάσισαν ότι δεν αναρτούν τίποτα στο παρατηρητήριο και δε συμμετέχουν στην αυτοαξιολόγηση, γιατί συμμετέχουν στην απεργία αποχή. 27 σχολεία συνεδρίασαν μέχρι τώρα και πήραν απόφαση με απεργία-αποχή τα 23! 

Στη Πιερία κηρύχτηκε δίωρη στάση εργασίας  από το Σύλλογο για συμμετοχή  σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης όπου είχε προγραμματιστεί «ενημερωτική συνάντηση» για την αξιολόγηση των προϊσταμένων των νηπιαγωγείων που διοργανώνεται από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και τη Σύμβουλο Προσχολικής Αγωγής Πιερίας. Στη συνάντηση των προϊσταμένων νηπιαγωγείων όπου ήταν και το κάλεσμα , μπήκαν μέσα στην αίθουσα 13 από τους 84 νηπιαγωγούς  . Μετά πήγαμε στα σεμινάρια των δασκάλων όπου και ακυρώθηκαν μιας και μετά από παρεμβάσεις και συζήτηση, όλοι οι διευθυντές αποχώρησαν.

 Στα Χανιά από τους 65 διευθυντές οι 35 δεν έχουν μπει σε καμία διαδικασία αξιολόγησης , ούτε στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που κάλεσαν οι Διευθυντές Εκπαίδευσης.

Στη Σάμο από τους 19 Διευθυντές οι 7 δεν έχουν μπει σε καμία διαδικασία αξιολόγησης , ούτε στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που κάλεσαν οι Διευθυντές Εκπαίδευσης.

Στη Μεσσηνία από τους Διευθυντές των Δημοτικών 6 συνάδελφοι- Διευθυντές δεν συμμετείχαν στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση και τις δύο φορές που έχουν καλεστεί και έχουν παραδώσει δήλωση στν Διευθυντη ότι συμμετέχουν στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ. επίσης από την ενημέρωση που έχουμε μέχρι σήμερα, χωρίς να είναι η τελική εικόνα πάνω από 30 συνάδελφοι Διευθυντές Δημοτικών Σχολείων και Προϊσταμένες Νηπιαγωγείων δεν έχουν μπει στην πλατφόρμα αξιολόγησης να δηλώσουν το «κλικ» συμφωνίας τους στη διαδικασία

Ο Σύλλογος των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Πάτρας ακύρωσε τις συναντήσεις των Διευθυντών και προϊσταμένων τριών εκπαιδευτικών περιφερειών με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και τους Συμβούλους για την αξιολόγηση. Συγκεκριμένα την Τρίτη 18-11-2014 δεν πραγματοποιήθηκαν μετά από κινητοποίηση του Συλλόγου  οι 3 συναντήσεις εργασίας της προαξιολογικής διαδικασίας, όπως προβλέπεται από το ΠΔ 152, που αφορούσαν συνολικά 29 διευθυντών πολυθεσίων σχολείων, 9 ολιγοθεσίων δημοτικών και 49 προϊσταμένων νηπιαγωγείων. Δε συμμετείχε κανείς στην συνάντηση εργασίας. Μετά την άρνηση του Δ/ντή Εκπ/σης Αχαΐας να ακυρώσει και τις υπόλοιπες συναντήσεις εργασίας ο Σύλλογος Πάτρας κήρυξε για την Τετάρτη και Πέμπτη ξανά στάσεις εργασίας και κινητοποίηση μπροστά από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Ακυρώθηκε η συνάντηση με τον προϊστάμενο στη Βέροια όπου δεν μπήκε κανένας / μια από τους 80 περίπου Δντές –Προϊσταμένες

Έβρος : αποχή 100% των Προϊσταμένων

Σέρρες: σε σύνολο 120 Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων  δήλωσαν αποχή  οι 118

Σκύδρα: αποχή  100%

 

Πάτρα: αποχή 99%

Αγρίνιο: αποχή  100%

Ικαρία:   ομόφωνη απόφαση συμμετοχής στην απεργία-αποχή και  μη υλοποίηση κανενός βήματος της αξιολογικής διαδικασίας.

Χίος –Σάμος : συμμετοχή  στην  απεργία-αποχή και καταγγελία της Σχολικής Συμβούλου Νηπιαγωγών της 47ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας (Χίου, Σάμου) για ενέργειες σχετικές με αξιολόγηση

Κρήτη: η συντριπτική πλειοψηφία των προϊσταμένων δήλωσαν συμμετοχή στην απεργία-αποχή

Φθιώτιδα :καθολική  συμμετοχή  στην  απεργία-αποχή  από  κάθε  δραστηριότητα  σχετική  με  την  αξιολόγηση

Ξάνθη:  καθολική αποχή  από τα προγραμματισμένα σεμινάρια για την αξιολόγηση

 

 

Επίσης :Τα 22 από τα 26 Νηπιαγωγεία της Καλλιθέας δεν συμμετέχουν σε καμία διαδικασία της αξιολόγησης.

Στον Σύλλογο Κορινθίας 10 Προϊστάμενες Νηπιαγωγείων έχουν δηλώσει ότι δεν συμμετέχουν σε καμία διαδικασία ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ και συμμετέχουν στην απεργία – αποχή της ΔΟΕ, 2 από αυτές δήλωσαν μάλιστα στον Σύλλογο πρόθεση παραίτησης.

Στον Σύλλογο Ανατ. Αττικής «Κώστας Σωτηρίου» 16 προϊσταμένες Νηπιαγωγείων υπέγραψαν δήλωση συμμετοχής τους στην απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης και άρνησης να καταθέσουν ατομικό φάκελο και 13 προϊσταμένες από αυτές δήλωσαν ότι καταθέτουν την πρόθεση παραίτησής τους από προϊσταμένες στον σύλλογο και στη ΔΟΕ

 

Σχολικός Σύμβουλος συμμετέχει σε τρίωρη στάση της ΔΟΕ

 

Θέμα: « Δήλωση συμμετοχής σε τρίωρη στάση εργασίας –απεργία σύμφωνα με σχετικό έγγραφο –κάλεσμα της ΔΟΕ»

Σχετικά:

-Εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ με θέμα: «Εφαρμογή της Αξιολόγησης στο πλαίσιο του Π.Δ. 152/2013» με αρ. πρωτ. 10940/20-11-2014

-Ανακοίνωση ΔΟΕ με θέμα: «ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ», αρ. πρωτ. 1212/13-11-2014.

-«Επιστολή προς τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης- Απεργία- αποχή από την αξιολόγηση», κοινό κείμενο ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, αρ. πρωτ: ΔΥ

 

Σας ενημερώνω σύμφωνα με τις ανωτέρω σχετικές, πως στην προγραμματισμένη για την Παρασκευή 21/11/2014 παρουσία μου στην εφαρμογή του προαξιολογικού σταδίου, σε ότι αφορά την επικείμενη αξιολόγηση σύμφωνα με το ΠΔ 152 για τους κ.κ. δ/ντές- ντριες και προϊσταμένους/ες της 8ης Περιφέρειας Αχαΐας, συντάσσομαι με τις οδηγίες της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Δασκάλων της οποίας είμαι ενεργό μέλος, και δεν συμμετέχω στις εν λόγω διαδικασίες με τις οποίες υλοποιείται το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση. Δηλώνω ότι συμμετέχω σε τρίωρη στάση- αποχή από τις 8.30 π.μ. έως 11.30 π.μ. της 21ης  Νοεμβρίου τρέχοντος έτους.

 

 

Ο Σχολικός Σύμβουλος της 8ης Περιφέρειας Αχαΐας

Κων/νος Γιαννόπουλος

 

 

          

Απάντηση διευθύντριας σε πρόσκληση σχολικού συμβούλου.

ΘΕΜΑ:  « Παραλαβή εγγράφου »

ΣΧΕΤ.:(Έγγραφο με αρ. πρωτ. 241/18-11-2014)

Σας γνωρίζω ότι παρέλαβα την έγγραφη πρόσκληση (αρ. πρωτ. 241/18-11-2014) στις 19 Νοεμβρίου 2014 με θέμα: «Έγγραφη πρόσκληση της Διευθύντριας του 17ου Δ.Σ. Καλλιθέας «Έλλη Αλεξίου» κ. Μ. Φέγγαρη σε συνάντηση συζήτηση αναφορικά με την επικείμενη αξιολόγηση της, σύμφωνα με το άρθρο 17.1.α, του ΠΔ 152/13».

Ενημερωτικά σας αναφέρω ότι: «Δε συμμετέχω στις διαδικασίες της αξιολόγησης, υλοποιώντας την με α.π. 1201/31-10-2014 απόφαση του ΔΣ της Δ.Ο.Ε. την οποία εξωδίκως κοινοποίησε στους κ.κ. Υπουργούς Παιδείας και Οικονομικών.»

Η Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  

        ΦΕΓΓΑΡΗ  ΜΑΡΙΑ

 

Σχολικός Σύμβουλος σε αργία

Αναρτήθηκε από μέλος του pekp.gr στις 21 Νοεμβρίου 2014

 

Το πραγματικό πρόσωπο της αξιολόγησης: Σε αργία τέθηκε σχολικός σύμβουλος γιατί διαμαρτυρήθηκε για τη βαθμολογία του στην αξιολόγηση!

Οι μάσκες πέφτουν με κάθε ευκαιρία! Η αξιολόγηση δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο, ακόμα και σε αυτούς που την υποστήριξαν και την αποδέχτηκαν!

Το περιστατικό στην Αιτωλοακαρνανία, με το σχολικό σύμβουλο που διαμαρτυρήθηκε για το βαθμό που πήρε στην αξιολόγησή του, ξεπερνά τη φαντασία! Τον έθεσαν σε αργία και τον παράπεμψαν στο πειθαρχικό συμβούλιο με κατηγορίες για ανάρμοστη συμπεριφορά εντός και εκτός υπηρεσίας και για άσκηση κριτικής, σε πράξεις της προϊσταμένης αρχής! Δηλαδή ο σχολικός σύμβουλος υποτάχτηκε, αποδέχτηκε την αξιολόγηση, πήγε, αξιολογήθηκε κι όταν διαμαρτυρήθηκε για το βαθμό του, δηλαδή όταν χρησιμοποίησε το δικαίωμα της ένστασης, όπως ορίζει ο νόμος, τον πέταξαν στο καλάθι της αργίας!!!

Το κράτος και ο διοικητικός μηχανισμός πειθάρχισης απαιτούν απόλυτη υποταγή, υποταγή δουλείας, ακόμα και για τα στελέχη εκπαίδευσης που συμμορφώνονται με τις επιταγές του! Ούτε τα προσχήματα δεν κρατούν ότι η αξιολόγησή τους θα είναι τυπικά «αξιοκρατική». Προωθούν τους δικούς τους κι όταν διαμαρτυρηθούν αυτοί που δεν ανήκουν στη συγκεκριμένη κλίκα γιατί «τους έσφαξαν», τότε τους κόβουν το κεφάλι. Και τα κάνουν αυτά τώρα που η αξιολόγηση δεν έχει προχωρήσει και χρειάζονται να κρατούν ευχαριστημένα όλα τα πρόθυμα στελέχη εκπαίδευσης.  Φανταστείτε τι έχει να γίνει αν προχωρήσει κανονικά και καμφθούν οι αντιστάσεις. Θα «ξεσαλώσουν». Οι ημέτεροι, των ημετέρων, ω! ημέτεροι!!!

Ο κλάδος δεν έχει τα περιθώρια να δοκιμάσει την αξιολόγησή τους, για να δει πώς θα είναι και να αντιδράσει μετά! Τώρα πρέπει να τελειώνει με το τερατούργημα της αξιολόγησης και με τους εμνευστές του!!! Κανένας/καμία διευθυντής/ντρια και προϊσταμένη/ος να μη συμμετέχει  στην αξιολόγηση! Κανένας σύλλογός διδακσόντων να μη συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΡΑ!!!

 

 

Παραίτηση σχολικού συμβούλου.

Με επιστολή του προς την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου ο σχολικός σύμβουλος Γιάννης Σταύρου κατέθεσε την παραίτησή του

Ακολουθεί η επιστολή του προς την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου

Προς Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου

Κοιν. Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας

Ηγουμενίτσα 13-11-14

 

Θέμα: Παραίτηση από τη θέση του Σχολικού Συμβούλου

 

Παρακαλώ να κάνετε δεκτή την παραίτησή μου από τη θέση του Σχολικού Συμβούλου Δημοτικής Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας. Η απόφασή μου σχετίζεται με την εφαρμογή του Π.Δ. 152 και την εμπλοκή μου, ως Σχολικού Συμβούλου, στην αξιολόγηση αρχικά των Δ/ντών και ακολούθως των δασκάλων.
Κατά το παρελθόν είχα εκφράσει δημόσια την άποψή μου για το Π.Δ. 152, είχα τονίσει τις αρνητικές συνέπειες εφαρμογής του γι’ αυτό και δεν θα επεκταθώ περαιτέρω. Ήλπιζα ότι μετά την αντίθεση της εκπαιδευτικής κοινότητας, τις αντιδράσεις και τον αντίλογο που αναπτύχθηκε, το Υπουργείο θα είχε επανεξετάσει τη θέση του.
Δηλώνω ότι αδυνατώ να εφαρμόσω το Π.Δ. για την αξιολόγηση καθώς αυτό βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με βασικές μου αρχές και τη συνείδησή μου. Είμαι πεπεισμένος ότι η εφαρμογή του θα επιφέρει ανατροπή στις απαραίτητες σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ Σχολικών Συμβούλων και εκπαιδευτικών, ακύρωση του ρόλου και του έργου των Σχολικών Συμβούλων, ένταση του ανταγωνισμού στο σχολείο – στον κατ’ εξοχήν χώρο συναγωνισμού και ευγενούς άμιλλας – επέκταση της εργασιακής ανασφάλειας, κατηγοριοποίηση σχολείων – εκπαιδευτικών – μαθητών, ανατρέποντας έτσι το παιδαγωγικό κλίμα και δυσχεραίνοντας το εκπαιδευτικό έργο.
Γι’ αυτούς τους λόγους σας υποβάλω την παραίτησή μου την οποία, παρακαλώ, να κάνετε αποδεκτή.

Γιάννης Σταύρου

Σχολικός Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης
3ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Θεσπρωτίας

Επιστολή ενός συνταξιούχου δασκάλου προς τους διευθυντές σχολείων

Αγαπητοί, Έχοντας βιώσει, έστω και στο ξεδόντιασμά του, τον αλήστου μνήμης θεσμό του Επιθεωρητή, αισθάνομαι ως συνταξιούχος πλέον δάσκαλος, την ανάγκη να απευθυνθώ στους εν ενεργεία συναδέλφους μου-διευθυντές να τους προβληματίσω και να τους ρωτήσω:

Καλά ορέ διευθυντές σχολείων ανά πάσα την Ελλάδα, που διαβάζω ότι αρχίσατε να πηγαίνετε ένας-ένας στον σχολικό σύμβουλο να σας ενημερώσει για την Α΄Φάση της Αξιολόγησης, λίγη τσίπα δεν έχετε;

Λίγη ντροπή δεν σας περισσεύει, ορέ, που βοηθάτε τον εργοδότη να κόψει το ψωμί από τα παιδιά συναδέλφων σας;

Πώς θα τολμάτε να τους αντικρύζετε στα μάτια, μωρέ, όταν και από σας θα εξαρτάται το κλιμάκιο, ο βαθμός και το ύψος του μισθού τους, ο υποβιβασμός τους στα μάτια συναδέλφων, γονέων και μαθητών;

Σας ρωτώ: Είναι σύμφωνo με τις αρχές και τη συνείδησή σας το Π.Δ. για την αξιολόγηση; Δε βλέπετε ότι η εφαρμογή αυτής της αξιολόγησης θα επιφέρει ανατροπή στις απαραίτητες σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ του διευθυντή του σχολείου και εκπαιδευτικών του; Δεν αντιλαμβάνεστε ότι θα οδηγήσει στην ένταση του ανταγωνισμού στο σχολείο (τον κατ’ εξοχήν χώρο της ευγενούς άμιλλας), στην επέκταση της εργασιακής ανασφάλειας; Δεν κατανοείτε ότι θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών; Θα συντελέσετε να θεριέψει η τρομοκρατία, ρουφιανιά και η υποτέλεια, ανατρέποντας έτσι το παιδαγωγικό κλίμα, δυσχεραίνοντας το εκπαιδευτικό έργο και καταστρέφοντας τις προσωπικές σχέσεις;

Δεν είναι έντιμο ορέ, να τους τα βροντήξετε στη μούρη και να πάτε σε μια αίθουσα διδασκαλίας να αγκαλιάσετε και να σας αγκαλιάσουν οι μαθητές σας και να γίνετε πρότυπο στάσης και ζωής για τους συναδέλφους σας;

Θέλετε, αύριο που θα βγείτε στη σύνταξη, να συναντάτε συναδέλφους σας και να σας φτύνουν;

Είναι ακόμη ώρα να πάρετε την απόφασή σας. Ή με αυτούς ή με τους συναδέλφους σας!

Βασίλης Μπούσιος Συνταξιούχος δάσκαλος Διαχειριστής του e-Πύλη Εκπαίδευσης (www.pekp.gr)

Κατηγορίες: Κύρια Θέματα, Προβαλλόμενα. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.