ΘΕΜΑ: Οδηγίες για την καταχώριση των νέων αιτήσεων απόσπασης, και αιτήσεων επανεξέτασης, ανάκλησης και τροποποίησης απόσπασης εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
Σε συνέχεια της αριθμ. πρωτ. 56020/Δ1/17-5-2012 εγκυκλίου αποσπάσεων, παρακαλούμε να καταχωρίσετε μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού (Ο.Π.Σ.Δ.Π.) όλες τις σχετικές με αποσπάσεις αιτήσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ που έχουν υποβληθεί στις υπηρεσίες σας ή που θα υποβληθούν μέχρι και 20-8-2012 και αφορούν:
• νέες αιτήσεις απόσπασης από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
• επανεξετάσεις αιτήσεων απόσπασης
• ανακλήσεις αποσπάσεων και
• τροποποιήσεις απόσπασης
Ειδικότερα διευκρινίζουμε τα ακόλουθα:
1. Νέες αιτήσεις απόσπασης
Ως νέες αιτήσεις απόσπασης θεωρούνται και καταχωρίζονται όλες οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν από εκπαιδευτικούς στις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης μετά την ημερομηνία λήξης υποβολής των αιτήσεων απόσπασης, σύμφωνα με την αριθμ. πρωτ. 56020/Δ1/17-5-2012 εγκύκλιο αποσπάσεων, δηλαδή μετά την 01-06-2012 μέχρι και 20-08-2012, καθώς και οι αιτήσεις απόσπασης των εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης κλ. ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 σε ΠΥΣΠΕ, σύμφωνα με την αριθμ. πρωτ. 91934/Δ2/08-08-2012 εγκύκλιο.
β) Οι ανακλήσεις αποσπάσεων
Επίσης, πρέπει να δοθεί προσοχή στη συμπλήρωση των πεδίων «ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ» και «ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ», ώστε να είναι σύμφωνα με τις αριθμ. πρωτ. 90220/Δ1/03-08-2012 και 90203/Δ2/03-08-2012 Υ.Α. αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για το διδακτικό έτος 2012-13.
Υπενθυμίζουμε ότι ανακλήσεις και τροποποιήσεις απόσπασης θα γίνουν δεκτές εφόσον υπάρχουν πολύ σοβαροί λόγοι, οι οποίοι θα αποδεικνύονται με επισυναπτόμενα στην αίτηση δικαιολογητικά.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ: Οι εκπαιδευτικοί που ήδη έχουν καταθέσει στις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης χειρόγραφες αιτήσεις (νέες, επανεξετάσεις, ανακλήσεις και τροποποιήσεις αποσπάσεων) δεν υποχρεούνται να καταθέσουν εκ νέου άλλες.
Προκειμένου όμως να διασφαλιστεί η καταχώριση όλων των αιτήσεων, οι Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης θα πρέπει, στην περίπτωση που απέστειλαν τις αιτήσεις στο Υπουργείο χωρίς να κρατήσουν αντίγραφα, να επικοινωνήσουν με τα αρμόδια τμήματα των Διευθύνσεων Προσωπικού Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διευθετηθεί το θέμα της καταχώρισής τους.
Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, θα πρέπει:
• να συγκεντρώσουν όλες τις υποβληθείσες στην υπηρεσία τους αιτήσεις μαζί με τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά και να τις αποστείλουν στη Δ/νση της οργανικής θέσης των εκπαιδευτικών.
γ) το σχετικό εκτυπωμένο έντυπο ελέγχου θεωρημένο.
Κατά τα λοιπά ισχύουν όσα αναφέρονται στην αριθμ. πρωτ. 56020/Δ1/17-5-2012 εγκύκλιο αποσπάσεων εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ.
Η ΑΝΑΠΛ. ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
Ε. ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗ