Ολοκλήρωση σχεδίου Erasmus+ KA1 με κωδικό 2019-1-EL01-KA104-061418

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Καλαμάτας ολοκλήρωσε το σχέδιο επιμόρφωσης ΚΑ1 που είχε συντάξει στα πλαίσια . Δυστυχώς η πανδημία Covid19 και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί εδώ και 1 ½ χρόνο δεν επέτρεψαν στους εκπαιδευτικούς να μετακινηθούν. Έτσι λίγο πριν την εκπνοή του σχεδίου, προκειμένου να σωθεί ένα μέρος του σχεδίου, πραγματοποιήθηκαν κάποιες κινητικότητες στις οποίες συμμετείχε η Διευθύντρια, Γεωργία Γάλλου και η Υποδιευθύντρια, Ελένη Λιανού, όπου έλαβαν μέρος σε δύο δομημένους κύκλους επιμόρφωσης.
Το πρώτο σκέλος της επιμόρφωσης είχε τίτλο « Διαχείριση συγκρούσεων, συναισθηματική νοημοσύνη και πρόληψη εκφοβισμού» (Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention) και πραγματοποιήθηκε 9-14 Αυγούστου 2021 από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Europass Teacher Academy στη Φλωρεντία, Ιταλία. Όπως φαίνεται και από τον τίτλο, η επιμόρφωση είχε τρεις θεματικούς άξονες οι οποίοι αναπτύχθηκαν θεωρητικά και βιωματικά από την εισηγήτρια στην ομάδα. Συμμετείχαν εκπαιδευτές από την Ελλάδα, Ρουμανία, Ισπανία και Ουγγαρία. Οι θεματικοί άξονες παρουσιάστηκαν ως αυτόνομοι κλάδοι θεωρητικά, και προσεγγίστηκαν βιωματικά.
Το δεύτερο σκέλος της επιμόρφωσης πραγματοποιήθηκε στην Τενερίφη Ισπανία, 23-27 Αυγούστου 2021, από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Tenerife Courses, με θέμα Early School Leaving (ESL), Πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου. H επιμόρφωση είχε ως βασικό θέμα την μαθητική διαρροή. Οι θεματικοί άξονες αναπτύχθηκαν θεωρητικά και βιωματικά από τις εισηγήτριες στην ομάδα. Στην εκπαιδευτική ομάδα συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, Ρουμανία, Λιθουανία και Πολωνία.
Μετά τις δραστηριότητες ακολούθησε αξιολόγηση της κάθε επιμορφωτικής διαδικασίας, συζητήθηκαν τα οφέλη, δηλαδή οι νέες γνώσεις που αποχτήθηκαν, οι αλλαγές στάσεων και αν αυτά μπορούν να εφαρμοστούν στις τάξεις. Επιδόθηκαν τα πιστοποιητικά επιμόρφωσης, καθώς και υλικό και σύνδεσμοι αναστοχασμού.
Τέλος μέσα από ενδοσχολική επιμόρφωση θα ενημερωθούν και επιμορφωθούν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου.

Αφήστε μια απάντηση