Voice The Human Rights

Αρχικά, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα ανέλαβε να αναζητήσει πληροφορίες από το διαδίκτυο για τα ανθρώπινα δικαιώματα, τις οποίες συγκέντρωσαν σε μια κοινόχρηστη παρουσίαση.

Στη συνέχεια, η κάθε ομάδα επέλεξε  3 χώρες που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση και αναζήτησε τους Εθνικούς τους ύμνους στη γλώσσα τους και μεταφρασμένους στα αγγλικά.

Έπειτα, ακολούθησε η επιλογή συγκεκριμένων φράσεων από την αγγλική από τους Εθνικούς Ύμνους των χωρών, που αφορούσαν τα ανθρώπινα δικαιώματα, με τελικό στόχο τη δημιουργία ενός τραγουδιού –ευρωπαϊκού  ύμνου.

Επίσης,  οι μαθητές δούλευαν παράλληλα στη σχολική ηλεκτρονική πλατφόρμα του e-twinning, με σκοπό να επικοινωνήσουν με μαθητές των Ευρωπαϊκών σχολείων και να ανταλλάξουν απόψεις για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Για τους σκοπούς αυτούς ετοίμασαν ένα σύντομο τουριστικό οδηγό, με πληροφορίες για την πρωτεύουσα και τη συμπρωτεύουσα.  Επιπρόσθετα, ο οδηγός αυτός περιείχε κάποιες επίσημες γιορτές της χώρας μας και το ιστορικό τους πλαίσιο και φωτογραφίες της Ξάνθης, καθώς και άλλων περιοχών της Ελλάδας με ιδιαίτερο κάλλος.

Επιπλέον, μαθητής  παράλληλης στήριξης του τμήματος, ζωγράφισε όλες τις σημαίες των χωρών που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με σκοπό να χρησιμοποιηθούν στο βίντεο-κλιπ του ύμνου.

Τέλος δημιουργήθηκε ηλεκτρονική φόρμα η οποία συμπληρώνεται ανώνυμα και περιέχει ερωτήσεις που αφορούν την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών και των πολιτών της τοπικής κοινωνίας, καθώς και την προτροπή να συμμετέχουν στις ευρωεκλογές. Για τον λόγο αυτό η φόρμα στάλθηκε στο προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο 565 γονέων και κηδεμόνων του σχολείου με τελικό στόχο την ενημέρωση και την εξαγωγή στατιστικών αποτελεσμάτων.

Η παραπάνω δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας από την εκπαιδευτικό  κα Γεωργία Τσούγα.