SofiaNhpiwn

sbitsou's blog

Δανειστική βιβλιοθήκη

Μάι 20201

Παρασκευούλα σήμερα και ημέρα βιβλίου!!!!!

Μετάβαση στο padlet.com

 

από κάτω από: Παιδί και γλώσσα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δανειστική βιβλιοθήκη    

Παραμύθια από παιδιά σε ….παιδιά και όχι μόνο!!!!

Απρ 20205

 

από κάτω από: Μένουμε σπίτι...Μαζί | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραμύθια από παιδιά σε ….παιδιά και όχι μόνο!!!!    

Μένουμε σπίτι λοιπόν!!!

Απρ 20205

Μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να ξανά ασχοληθώ με την σελίδα μου!! Αφορμή ένα φονικό τερατάκι ονομαζόμενο Κορονοιός και μία Μεγάλη επιθυμία να έχω επικοινωνία με τα νηπιάκια μου, που τόσο μου λείπουν!!!

 

από κάτω από: Μένουμε σπίτι...Μαζί | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μένουμε σπίτι λοιπόν!!!    

Το σκηνικό

Δεκ 201821

από κάτω από: Γιορτή Χριστουγέννων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το σκηνικό    

«Εργαλεία Σύγχρονης Προσέγγισης της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής»

Δεκ 201821

Ένας  οδηγός για τον εκπαιδευτικό αρκετά χρήσιμος  σχετικά με τα εργαλεία σύγχρονης Προσέγγισης της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής, που μπορείτε να τον κατεβάσετε από την παρακάτω ιστοσελίδα. https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/odigos_diaf_nipiagogeio.pdf

από κάτω από: Σχετικά με την προσχολική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Εργαλεία Σύγχρονης Προσέγγισης της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής»    

«portfolio»

Δεκ 201820

Ο όρος «portfolio» στην ελληνική βιβλιογραφία αναφέρεται ως «φάκελος υλικού» (Γεωργούσης, 1998) ή «φάκελος εργασιών» (Δ.Ε.Π.Π.Σ., 2002· Ντολιοπούλου & Γουργιώτου, 2008). Περιλαμβάνεται μεταξύ των αυθεντικών μεθόδων αξιολόγησης και ουσιαστικά συνιστά μέθοδο συλλογής αξιολογικών πληροφοριών με την εφαρμογή και άλλων μεθόδων και τεχνικών (McAffe & Leong, 2002), όπως μορφές παρατήρησης, συνέντευξη, ερωτηματολόγια και συνεπώς είναι ένας ευέλικτος τρόπος αξιολόγησης, αυτοαξιολόγησης και ετεροαξιολόγησης στο νηπιαγωγείο. Συνέχεια στο http://www.pi-schools.gr/download/publications/epitheorisi/teyxos16/022-038.pdf

 

από κάτω από: Σχετικά με την προσχολική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «portfolio»    

Χριστουγεννιάτικη γιορτή!!!

Δεκ 201815

 

Η μάγισσα Φρικαντέλα
την Παρασκευή 21/12/2018 και ώρα 09.00΄π.μ
επισκέπτεται το νηπιαγωγείο μας…..
Να είστε όλοι εκεί γιατί ..
κάτι έχει να μας πεί.  

από κάτω από: Γιορτή Χριστουγέννων | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικη γιορτή!!!    

Χριστούγεννα ήρθαν πάλι.

Δεκ 201815

Ήθη, έθιμα και παραδόσεις

Συζητάμε το τι γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα και τι την Πρωτοχρονιά. Παρακολουθούμε την ιστορία της γέννησης σε DVD.  Συλλέγουμε πληροφορίες από γονείς ,γιαγιάδες , Ιντερνετ, για τα έθιμα που είχαν παλιά. Διακόσμηση της τάξης με στολίδια που φτιάχνουν τα παιδιά.. Κατασκευάζουν κάρτες  και αντιγράφουν όπως μπορούνε ευχές. Στέλνουμε ηλεκτρονικές κάρτες . Ομαδοποιούμε τα στολίδια του δέντρου ανάλογα με το σχήμα,το χρώμα, το μέγεθος. Αφήγηση σχετικών παραμυθιών. Ακούμε μαθαίνουμε κάλαντα από διάφορες περιοχές της πατρίδας μας.Φτιάχνουμε κουλούρια- στολίδια. Αντιγράφουμε τα υλικά για τα κουλουράκια. Ξεφυλλίζουμε  έργα διαφόρων ζωγράφων με θέμα τη Γέννηση και ζωγραφίζουμε τα δικά μας έργα. Αποφασίζουμε να είναι το θεατρικό μας το παραμύθι του Τριβιζά: Η μάγισσα Φρικαντέλα.

από κάτω από: Μένουμε σπίτι...Μαζί | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστούγεννα ήρθαν πάλι.    

Εποπτικό υλικό

Δεκ 201813

Ζώα σε χειμερία νάρκη  συνέχεια με ντοκιμαντέρ και ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική παρουσίαση

 

Δείτε το στο slideshare.net

 

από κάτω από: Τα ζώα κοιμούνται... | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εποπτικό υλικό    

Ζώα σε χειμερία νάρκη!!!!

Δεκ 20182

Ζώα σε χειμερία νάρκη!!!!

  • ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ: Ένα νήπιο  μια μέρα στην παρεούλα , μας μίλησε για ένα ακίνητο σκαντζοχοιράκι που συνάντησε στο δρόμο, με  το αυτοκίνητο  καθώς πήγαινε με το μπαμπά του στο χωράφι τους . Έτσι δόθηκε η αφορμή να ξεκινήσει με τα παιδιά συζήτηση για το ζωάκι με πολλά ερωτήματα όπως,  γιατί ήταν ακίνητο, τι μπορεί να του έχει συμβεί , που ήταν οι φίλοι του. Σιγά σιγά οδηγηθήκαμε να μιλάμε για το σκαντζοχοιράκι και για τα άλλα ζωάκια που το χειμώνα κοιμούνται. Η διαθεματική έννοια  που προσεγγίσαμε είναι η αλληλεπίδραση-εξάρτηση των ζώων από το περιβάλλον και  το δίπολο ομοιότητα – διαφορά.
  • ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Οι στόχοι που θέσαμε είναι γνωστικοί (να κατανοήσουν γιατί τα ζώα πέφτουν σε χειμερία νάρκη, ποιές οι διαφορές τους από τα άλλα ζώα που δεν κοιμούνται), γλωσσικοί (να βελτιώσουν και να εμπλουτίσουν  τον προφορικό τους λόγο, να διηγούνται και να περιγράφουν), ψυχοκινητικοί (να εκφράζονται με το σώμα τους).
  • ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Με την ολοκλήρωση της θεματικής ενότητας τα παιδιά θα έχουν μάθει για την εξάρτηση των ζώων από το περιβάλλον , τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που αναπτύσσουν και τις ομοιότητες και διαφορές από τα άλλα ζώα.
  • ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ: Στην αρχή με ανοικτού τύπου ερωτήσεις προσπαθήσαμε να εκμαιεύσουμε τις προϋπάρχουσες γνώσεις των παιδιών τις οποίες απεικονίσαμε σε ένα ιστόγραμμα. Συνεχίσαμε με συζήτηση και με διάλογο μεταξύ των παιδιών και εμάς. Έγιναν ατομικές και ομαδικές εργασίες και επίσης δραματοποίηση και παιχνίδι.
  • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ Video μέσω Youtube (http://www.youtube.com/watch?v=TpY4frpheWw)
από κάτω από: Χειμερία Νάρκη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ζώα σε χειμερία νάρκη!!!!    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

This is an example of a WordPress page, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. You can create as many pages like this one or sub-pages as you like and manage all of your content inside of WordPress.

 Καλώς ήρθατε στον κόσμο μας, όπου τα όνειρα και το παιχνίδι είναι η ζωή μας!!!!!!!!!Καλά ζουζουνοσερφαρίσματα!!!!!!

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων