15. Η «ταχύτητα» της μουσικής

Καλώς ήρθες στο δέκατο πέμπτο ασύγχρονο εξ αποστάσεως μάθημα μουσικής.

Στο μάθημα αυτό θα :

  • μιλήσουμε για την ταχύτητα στην μουσική….
  • μάθεις τι είναι η ρυθμική αγωγή
  • γνωρίσεις τις ενδείξεις ρυθμικής αγωγής
  • ακούσεις μουσικά αποσπάσματα
  • κάνεις ρυθμικές ασκήσεις
  • μελετήσεις με το μουσικό σου όργανο

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1.Όπως γνωρίζεις, το πόσο γρήγορα ή αργά πρέπει να εκτελεστεί ένα μουσικό έργο καθορίζεται από τη ρυθμική αγωγή. Άκουσε τρία μουσικά αποσπάσματα και απάντησε στις ερωτήσεις στο φύλλο εργασίας 1.

2. H ρυθμική αγωγή συμβολίζεται με ιταλικές λέξεις που περιγράφουν διαφορετικά επίπεδα ταχύτητας. Δες μερικές ενδείξεις ρυθμικής αγωγής.

3. Άκουσε αποσπάσματα από διαφορετικά μέρη από Kοντσέρτα* που ανήκουν στον κύκλο έργων του Αντόνιο Βιβάλντι «Οι Τέσσερις Εποχές» και απάντησε στις ερωτήσεις στο φύλλο εργασίας 3

4. απάντησε στις ερωτήσεις για τις ενδείξεις ρυθμικής αγωγής στο φύλλο εργασίας 4.

5. Ο μετρονόμος είναι ένα μηχάνημα που μετράει τον χρόνο και την ταχύτητα της μουσικής…. πειραματίσου με έναν ψηφιακό μετρονόμο….

6. κάνε την ρυθμική άσκηση 8

7. μελέτησε με την φλογέρα σου την άσκηση:5. οι νότες Σολ – Σι – ρε΄

8. μελέτησε με το μεταλλόφωνο/μελόντικα ή  με το «εικονικό πιάνο» την άσκηση:5. Εγκώμια