Καλώς ήρθες στο δέκατο πέμπτο ασύγχρονο εξ αποστάσεως μάθημα μουσικής.
Στο μάθημα αυτό θα :
- μιλήσουμε για την ταχύτητα στην μουσική….
- μάθεις τι είναι η ρυθμική αγωγή
- γνωρίσεις τις ενδείξεις ρυθμικής αγωγής
- ακούσεις μουσικά αποσπάσματα
- κάνεις ρυθμικές ασκήσεις
- μελετήσεις με το μουσικό σου όργανο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
1.Όπως γνωρίζεις, το πόσο γρήγορα ή αργά πρέπει να εκτελεστεί ένα μουσικό έργο καθορίζεται από τη ρυθμική αγωγή. Άκουσε τρία μουσικά αποσπάσματα και απάντησε στις ερωτήσεις στο φύλλο εργασίας 1.
2. H ρυθμική αγωγή συμβολίζεται με ιταλικές λέξεις που περιγράφουν διαφορετικά επίπεδα ταχύτητας. Δες μερικές ενδείξεις ρυθμικής αγωγής.
3. Άκουσε αποσπάσματα από διαφορετικά μέρη από Kοντσέρτα* που ανήκουν στον κύκλο έργων του Αντόνιο Βιβάλντι «Οι Τέσσερις Εποχές» και απάντησε στις ερωτήσεις στο φύλλο εργασίας 3
4. απάντησε στις ερωτήσεις για τις ενδείξεις ρυθμικής αγωγής στο φύλλο εργασίας 4.
5. Ο μετρονόμος είναι ένα μηχάνημα που μετράει τον χρόνο και την ταχύτητα της μουσικής…. πειραματίσου με έναν ψηφιακό μετρονόμο….
6. κάνε την ρυθμική άσκηση 8
7. μελέτησε με την φλογέρα σου την άσκηση:5. οι νότες Σολ – Σι – ρε΄
8. μελέτησε με το μεταλλόφωνο/μελόντικα ή με το «εικονικό πιάνο» την άσκηση:5. Εγκώμια