Καλώς ήρθες στο δέκατο τέταρτο ασύγχρονο εξ αποστάσεως μάθημα μουσικής
Στο μάθημα αυτό θα:
- γνωρίσεις δύο μουσικές έννοιες
- ακούσεις μουσικά αποσπάσματα
- ακούσεις και θα τραγουδήσεις ένα μουσικό παιχνιδοτράγουδο
- κάνεις φύλλα εργασίας
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
1.Η ταχύτητα της μουσικής δεν είναι πάντοτε σταθερή… άλλες φορές είναι γρήγορη και άλλες φορές είναι αργή…. άλλες φορές επιταχύνει – πάει δηλαδή όλο και πιο γρήγορα – και άλλες φορές επιβραδύνει – πάει δηλαδή όλο και πιο αργά…. άκουσε τον «χορό της ζαχαρένιας νεράιδας» και παρατήρησε πως η μουσική αλλάζει ταχύτητα…
2. τώρα δες στο παρακάτω βίντεο τον «χορό της ζαχαρένιας νεράιδας» και παρατήρησε πως η χορεύτρια συντονίζει τις κινήσεις με την ταχύτητα της μουσικής…
3. Η μελωδία από τον «χορό της ζαχαρένιας νεράιδας» παίζεται σε ένα μουσικό όργανο που λέγεται τσελέστα… δες σε αυτό το βίντεο πως ακούγεται η ίδια μελωδία μόνο με αυτό το όργανο….
4. άκουσε τον «Χορό των σπαθιών» και παρατήρησε πως αλλάζει η ταχύτητα της μουσικής.
5. τώρα δες στο παρακάτω βίντεο τον «χορό των σπαθιών» και παρατήρησε πως αλλάζει ταχύτητα της μουσικής και ποια μουσικά όργανα παίζουν…
6. άκουσε τώρα μία πολύ γνωστή μελωδία, το «Συρτάκι» και παρατήρησε πόσο αργά ξεκινάει η μουσική και πως σιγά-σιγά γίνεται όλο και πιο γρήγορη….
7. άκουσε ξανά τα μουσικά αποσπάσματα «χορός της ζαχαρένιας νεράιδας» και «Χορός των σπαθιών» και φτιάξε τους χάρτες ακρόασης στα παρακάτω φύλλο εργασίας 1 και φύλλο εργασίας 2…
8. άκουσε το παιχνιδοτράγουδο «Ο χειμώνας» και προσπάθησε να το τραγουδήσεις.. Οι στίχοι του είναι εδώ.
9. κάνε το παρακάτω φύλλο εργασίας 4 και βρες τα αντικείμενα ή τα ζώα που πηγαίνουν γρήγορα ή αργά….