4. Μ’ ένα τσαμπί σταφύλι… όλοι φίλοι

Καλώς ήρθες στο τέταρτο ασύγχρονο εξ αποστάσεως μάθημα μουσικής.

Στο μάθημα αυτό θα:

  • γνωρίσεις δύο περίεργους ρυθμούς
  • παρακολουθήσεις δύο διαφορετικές εκτελέσεις από το ίδιο τραγούδι
  • ακούσεις και θα τραγουδήσεις παραδοσιακά και παιχνιδοτράγουδα

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. παρατήρησε προσεκτικά το κεφάλαιο 4 του βιβλίου σου.. Κοίταξε πόσες νότες έχει ο ρυθμός στα 5 και πόσες ο ρυθμός στα 7… Μπορείς να βρεις λέξεις ή φράσεις με 5 ή 7 συλλαβές αντίστοιχα; Όταν τα καταφέρεις κάνε την αντιστοίχηση.

2. άκουσε το τραγούδι «ο παππούλης» και προσπάθησε να το τραγουδήσεις…. Οι στίχοι είναι εδώ..

3. άκουσε το τραγούδι ««Που πας αφέντη Μέρμηγκα»» και προσπάθησε να το τραγουδήσεις… Οι στίχοι είναι εδώ

4. άκουσε το τραγούδι ««μπαίνω μες στ΄ αμπέλι»» και προσπάθησε να το τραγουδήσεις…. Οι στίχοι είναι εδώ

5. Άκουσε ένα «ορχηστρικό» με ρυθμό 7/8… Παρατήρησε τα χτυπήματα και προσπάθησε να το συνοδέψεις με παλαμάκια ή ένα κρουστό όργανο.

6. κάνε την δραστηριότητα αντιστοίχησης

7. άκουσε τη μουσική από το τραγούδι «τα σταφύλια μου τρυγώ» σε δύο διαφορετικές εκτελέσεις, μια αργή και μία πιο γρήγορη και προσπάθησε να το τραγουδήσεις…. Οι στίχοι είναι εδώ